Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5073
Hva betyr det at hasjen er gullstemplet?
Noen formeninger om hvordan denne hasjen er i forhold til andre?

Beklager hvis dette står her et sted fra før av=)
Sist endret av preboa; 23. august 2007 kl. 00:08. Grunn: skrivefeilz=)
Før i tiden var det sånn at gullstempla hasj var bra greier, og på grunn av det begynte veldig mange i afghanistan å gullstemple hasjen sin.
Så nå har det sjelden noe å si, den kan være bra, og den kan være dårlig.
Stemmer dette. I riktig gode gamle dager (før min tid) var gullstempel et sjeldent kvalitetsstempel. Nå for tiden kan hva som helst ha gullstempel. Det vitkigste når du kjøper er å undersøke kvaliteten selv, og drite i hypen. Evnen til å vurdere kommer med erfaring, selv om også erfarne kan bli lurt.
Trådstarter
Ok, Tusen takk for raske og lett forståelige svar.
Har faktisk hatt gullstemplet hasj en gang. I tiden da jeg hadde et og annet opplegg. Dette var gullstemplet sort afghaner, men hasjen var knapt nok middels god, så jeg vil gi samme råd som xtapolapocetl. Drit i hypen og test selv.
men hvorfor gull stempel og ikke en annen form for stempel?
hvordan vet du at det var et gull stempel? nykjærrig.
Sitat av TETRS
men hvorfor gull stempel og ikke en annen form for stempel?
hvordan vet du at det var et gull stempel? nykjærrig.
Vis hele sitatet...
Fordi det er et gullfarget stempel på plata...
du kan f.eks. se en del av gullstempelet på piecen du kjøper. men i oslo der jeg holder til er det ikke et kvalitets-stempel for å si det sånn...
At hasjen er gullstempla var før en indikator på at den var bra, nå er det bare en helt vanlig hype.

Får du tak i plater med potbald "stemplet" ned i plata kan jeg love deg at det er kvalitet men det koster type 100 for 100 uansettt...
Sitat av TETRS
men hvorfor gull stempel og ikke en annen form for stempel?
hvordan vet du at det var et gull stempel? nykjærrig.
Vis hele sitatet...

De aller fleste stempler er ikke gullstempler. Mange hasjplater er stemplet med forskjellige symboler, men da har de bare stemplet dette ned i plata uten noen form for gullfarge.
Noen som har prøvd den som er stemplet "Ketama" ?
kvalitet
Har hatt mye å gjøre med Ketama. Merkelige greir... Ført var det gode greier så plutselig kom det plater med varierende kvalitett (og vekt), alle stemplet "ketama :S
Sist endret av halla; 26. august 2007 kl. 14:47.
Den som er JPS stempla= NICE
Min erfaring med gullstempla er hvertfall at den ikke er noe bedre, heller dårligere.
Men den lacoste stempla tjallen som var ute for litt siden var ganske god!
begynner å få en følelse av at stempele på hasjen har like mye å si som logon på knipsen :P
Sitat av TETRS
begynner å få en følelse av at stempele på hasjen har like mye å si som logon på knipsen :P
Vis hele sitatet...
Haha.. Sant så sant..