Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2374
Hei!

Flere som har dårlige erfaringer med Get? Eller er det bare meg..

Modemet mitt streika på mandag, så ringte Get.
De fortalte meg at jeg kunne få levert modemet hjem, men da ville det ikke være her før på torsdag. Noe som var helt uaktuelt, for jeg trengte internett raskest mulig. Så sa kundebehandleren at de hadde modemer inne på en spaceworld butikk 5km unda der jeg bor, så dro ditt.

Da jeg kom ditt fortalte damen bak disken meg at de har vært tom for det modemet i 2uker nå. Hun anbefalte meg å dra til Ælkjøp Megastore på Lørenskog. Noe som ikke fristet helt for det er laaangt unda.
Men 3 dager uten internett var uaktuelt, så ringte kundebehandleren til Get igjen og spurte om de har modemet inne på Ælkjøp Megastore på Lørenskog.
Get bekreftet at de hadde modemet inne.

Så dra dro jeg til Lørenskog for å hente modemet, da jeg kom ditt måtte jeg stå i 30min kø, ikke nok med det. De hadde det ikke inne der heller utrolig nok...
Noe som gjorde meg ufattelig "pissed off". Med lavt blodsukker i tilegg ringte jeg Get igjen og fortalte om den elendige supporten jeg hadde fått og spurte om jeg kunne få det levert hjem på døra i kveld eller i morgen som et plaster på såret. (ganske irritert) Det kunne de da ikke.
Så da bestilte jeg modemet hjem via posten, slik det skulle være her på torsdag.
Hørte ikke noe fra Get på torsdag (i går), så ringte de akkurat nå (fredag).
Nhei, der hadde de ikke registrert noen bestilling. Er det faen meg mulig?

Så bestilte jeg det på nytt nå slik det skulle være i postkassa på tirsdag...
Dette er den desidert verste kundebehandlingen jeg har fått.

Anbefaling: ikke kjøp get..
hvorfor ikke bare kjøpe et nytt modem, i stedet for den dritten de leverer ut?
Nei du er ikke den eneste. Kundeservicen er så elendig at det kan ende ille. Gikk over til et annet selskap, og nå fungerer ting skikkelig, og kundeservice holder sine løfter.
Valgfri brukertittel
Kekurikekaka's Avatar
Vet om fler som har hatt problemer med Get kundeservice.
Ett eksempel er en kollega av meg som hadde problemer med det trådløse nettet.

Han ringte Get som sa at de kunne se at internett og tv heller ikke fungerte, selv om de ble ringt via Communicator over internett levert av dem (kabel) og tven fungerte utmerket. De insisterte da på motsatt og ønsket å sende ut en teknikker til lokasjonen.
Endte med at kollegaen min la på og heller kjøpte en egen trådløs router.
Sist endret av Kekurikekaka; 10. august 2012 kl. 18:56.
Ringte for å få en splitter av dem for to måneder siden.. de sa de skulle sende den i løpet av to dager.
Har ringt å mast seks ganger siden uten noe resultat!
Høres ut som en bommert fra kundebehandleren sin side.. Er det ikke bra at ingen er feilfri :-)

Hadde en episode selv med kundeservicen deres for en liten stund tilbake.
Hadde bestilt IP telefoni via dem, men greia ville rett å slett ikke virke.

Mailen kundeservice og fikk svar et par dager etterpå at saken var videresendt til en tekniker.
Fikk da en mail dagen etterpå at nå var feilen funnet og rettet.

Ringte nummeret fra mobilen for å teste og problemet var der forsatt. Et pip så ble samtalen brutt.

Mailen kundeservice på ny igjen å sa at feilen fremdeles var der.

Par dager etterpå fikk jeg en telefon fra Get som stilte seg uforstående til at det ikke virket. Tuppa jeg snakket med ville prøve å ringe IP-telefonen får å se. Å vips der ringte det som bare f..

Viste seg at teknikkeren hadde gjort et eller annet og gitt meg et helt annet telefonnummer enn jeg hadde fått først.
Ikke merkelig at jeg ikke kom igjennom :-)


Nydelig fant jeg forresten også ut at de har prøvd å få etableringsgebyret innbetalt 2 ganger.. Woops.. Sendte en mail så var det fikset opp i.


Btw.. Før noen nevner det så sender jeg mail for å unngå å måtte betale skyhøye minuttpriser for å sitte i telefonkø.. Selvfølgelig hvis noe haster så ringer jeg.



Ellers så synes jeg ikke Get har noe spesielt dårlig kundeservice/behandlere.. Rimelig likt hos alle firma.. Dyre å få tak i og ikke alltid de er like glupe i andre enden, men sånn er det..
Så det er ikke bare i Elkjøp det blir ansatt inkompetente idioter med null logisk tankegang som ikke engang har hørt om teknisk innsikt?
xch
Premium Medlem
58 5
Har hatt problemer med Get da de har feilfakturert mange ganger, til slutt ble det et møte for å få ordnet det, godt flere måneder etter det startet. Geez...