Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1322
Tror dessverre venninna mi har begynt med "temmere" igjen..Har spurt henne,og hun sier nei.Men jeg kjenner ho,GODT,og merker store forandringer på henne...Noen der ute som har litt peil på "temmere" og hvordan man ser/merker at noen bruker det??
Veit ikkje kva temmere men søk med "temmere" på google.com så finner du ein nyttig post på lommelegen.no. Veit ikkje om det er lov og linke til andre forum, og gidder ikkje sjekke det opp
Amatører! Temmere er Temgesic, dette legemiddle kan slås opp i "felleskatalogen"
Du kan se det på pupillene hennes, de blir veldig små etter intak av temmere..
Sitat av erre
Du kan se det på pupillene hennes, de blir veldig små etter intak av temmere..
Vis hele sitatet...

Okei...Små,som i at de nesten ikke syns??Vanlig med litt "glass"aktig blikk eller?
glass aktig øyer høres mere ut som hun røyker hashish/marijuana
Okei...Små,som i at de nesten ikke syns??Vanlig med litt "glass"aktig blikk eller?]
Vis hele sitatet...


Ja, akkurat slik du beskriver det..
Sitat av erre
Ja, akkurat slik du beskriver det..
Vis hele sitatet...
Hmmm..Kjipt!!!Frykter jeg har rett i mine antagelser...Bare vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det
Bind hun opp til en stolpe og si at du tar livet hennes om hun ikke sier hva som foregår! haha eeller ikke. Det beste er vel å ta det opp, si hva du har gjort og at du har sjekket symptomer og at de likner fryktelig og at du ikke liker hva hun holder på med, og at det er skadelig eller no?
Prøv å si dette med pupillene hennes, du kan teste det med at dem (nesten) ikke blir større selv om man skrur av alt lys, du må jo såvidt ho NOE lys da for å se øynene men det skjønner du..

Hvis noen går på temmere så er det vel ikke særlig annet enn øynene hennes som blir påvirket av det og dem blir VELDIG små ja, seff syns dem jo men dem blir så små dem kan bli. Har hun en lys farge på øynene er det lett å se de små pupillene, med mørkere øyne er det vanlig å bare merke at dem ser, ehh, sjuke ut, ett glass-aktig blikk høres ganske passende ut egentlig. (men hvordan kan det være passende til cannabis????)

Forresten folkens, trodde alle hadde hørt dette men SØØØØØØØK!!!!!!!!!
er allerede flere tråder angående temmere her på forumet..
Sist endret av Juno; 16. september 2006 kl. 13:46.
Etter det jeg har skjønt er temmere et smertestillende middel og er bla. det samme som feks Subutex.