Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1237
noen som har prøvd det? codeine... hvor vanskelig er det å få tak i dette i Norge? Har hørt at Robotussin (hostesaft) skal være digg å drikke..
Er vel flere hostersafter som inneholder dette, men ingen er vel å få kjøpt i norge. Tror uansett ikke det er så lurt å drikke det rent, men heller ekstraktere det?
syrup's Avatar
Trådstarter
6 0
mener jeg har sett webshops som har solgt dette... men finner det ikke nå, kanskje jeg har drømt :P hadde tenkt å blande det ut ja, men må bare få tak i
Sitat av syrup
mener jeg har sett webshops som har solgt dette... men finner det ikke nå, kanskje jeg har drømt :P hadde tenkt å blande det ut ja, men må bare få tak i
Vis hele sitatet...
Fins jo mye godt og blande ut ting med? Hostesaft er vel dyrere oxo?
DXM får du kjøpt i danmark reseptfritt på apotek, tror dette har vært tatt opp tidligere
Sitat av syrup
noen som har prøvd det? codeine... hvor vanskelig er det å få tak i dette i Norge? Har hørt at Robotussin (hostesaft) skal være digg å drikke..
Vis hele sitatet...
DXM og kodein er IKKE det samme, bare så det er sagt.
syrup's Avatar
Trådstarter
6 0
hva er forskjellen da? har du prøvd noen av delene?
Kodein er et opiat og dxm er vel et halisinogen, ihvertfall i større mengder, eller?
Anbefaler erowid.org og søk knappen her på forumet. Masse å finne.
Som jeg har lest så er opiater veldig avhengighetsskapende, så ta det forsiktig
Eller bare "swooppe" bak i tid å drikke seg satan på go gammel hostesaft.. hehe
har iallefall ikke hørt om d i norge..
Sitat av Eskimo
Vis hele sitatet...
Noen som har erfaring med denne siden? Er tollerne mer nazi på å sjekke pakker fra Sverige enn andre land? Er det noe av dette som er skikkelig heavy stuff, som gjør at jeg virkelig kan få problemer om det blir stoppet, eller blir det bare sendt tilbake?

cheers
Sitat av syrup
hva er forskjellen da? har du prøvd noen av delene?
Vis hele sitatet...
Vel, man trenger å være noe kjemi-geni for å skjønne at DXM og kodein er to vidt forskjellige kjemikalier ( http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_chemistry.shtml og http://www.erowid.org/pharms/codeine...hemistry.shtml skulle bringe det på det rene). Langt mindre trenger man å ha prøvd noen av stoffene for å kunne utale seg i denne saken.

Tilleggsinfo: Jeg har tatt kodein (i PF) flere ganger. Aldri DXM.