Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 3558
23. mai? Nei, det kan jeg ikke vente på, da får jeg heller se en og en episode. Har 5 nede nå, som jeg ikke har sett, men klarer ikke å vente til 23. mai med å ta et 24 maraton nei, det går ikke.
<3 jack bauer <3
Pretty Princess
Freaken's Avatar
24<3
24 er den beste serien som jeg noen gang har sett, ligger i en klasse sammen med simpsons, og da er det bra!
driver og laster ned sesong 2 nå, og skal kjøre sanne taktikk som Geir&dangerous og croyfer
24, cola og pizza grandiosa er noe av det beste jeg kan tenke meg.

Elsk on 24 <3
Har nå sett alle 5 epdisodene som er ute.
Må si denne serien blir jeg aldri lei.
Laster ned fra Filelist.org og btefnet.net her og der er speeden kanske bra.
Men alikevel ingen ting slår Oz og The Simpsons, men 24 kommer på 3 plass når det gjelder serier.
Dunno If you guys have seen episode 5 of 24 season 4 yet..
It's not a big of a spoiler, but if you didn't you see the last episode you don't have to read further...

Does anyone remember the part that Debbie was called on her Cell-phone? People who noticed saw that the number that was displayed on her cell-phone wasn't a normal "555" number that they would standard use for movies/series. If you call the number (for the people that forgot... 310-597-3781), you might get one of the crew/castmembers of the show...

Some little proof..

http://www.mnobt.com/24/permission_2...mber_24kbs.mp3
Vis hele sitatet...
Noen som ringer og sjekker?
Noen som vet når neste episode kommer ( nummer 6. ) ?
Den forrige kom den 18, og hvis de sender 1 hver uke så burde vel den neste komme i morgen ?

*Gleder meg som en unge*
haha, ringte det nr'et. ein mike person som svarte.
Kommer i natt rundt 02.30. Om det er i Europeisk tidssone vet jeg ikke.
Skal laste ned imorra tidlig så den er klar når jeg kommer hjem fra skolen. Må si at serien fortsatt holder koken selv om det er ut i 4.sesong. Håper de slipper 2 episoder flere ganger
118 dager??? Uff... da blir jeg gaaal! Men så sinnsykt mye blest rundt 24 da! Egen counter på internett... da vet man at man har gjort det bra ja! Men for all del. Virkelig fortjent, for 24 er den beste serien ever!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Pantoliano
Men alikevel ingen ting slår Oz
Vis hele sitatet...
Endelig en som har forstått det!

Forøvrig er 24 sinnsykt rått det også
24 er sinnsjukt bra. Sitter bare å sikler etter nye episoden om 15 timer og 19 min
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Når vi likevel diskuterer tv-serier. Er det noen som har pålitelige kilder til hvor mange episoder som skal komme i s1 av Lost?

edit: oh, crap. Jeg var overbevist om at dette var "hvilke tvserier liker du best" tråden. Var ikke meningen å skli så offtopic her :P
Sist endret av tnt; 7. februar 2005 kl. 11:45.
Sitat av tnt
Når vi likevel diskuterer tv-serier. Er det noen som har pålitelige kilder til hvor mange episoder som skal komme i s1 av Lost?
Vis hele sitatet...

Mener at det er 19 episoder.
kommer 24 sessong 4 på norsk tv2?
Sitat av Tangaalf
Er meg det er snakk om her right? eller har du noen andre venner?

tihi.. gleder meg til å få se hele sesongen.. suger å se 1 hver uke...
Vis hele sitatet...
Er egentlig Arve i klassen jeg snakket om. Men kan jo sikkert se den med deg også pus :P
Sitat av elohg
kommer 24 sessong 4 på norsk tv2?
Vis hele sitatet...
Leste en artikkel om dette da det ble klart at 24 skulle lage en sesong 4. Tv2 sa nylig at "de hadde planer om å vise sesong 4 til høsten, siden di hadde så god høsttradisjon for 24"