Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3291
Hei.

Bortsett fra Finn.no og hybel.no hvor kan man finne en leilighet i Bergensområdet?

Takk for svar
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Til leie regner jeg med?

Du har hvertfall BA, bergensavisen, Utleiemegleren, og mange flere. Et googlesøk på "leie leilighet Bergen" ga en del andre sider enn finn.no og hybel.no...
Rubrikk.no, BA.no, BT.no, Utleiemegleren.no

Vil si BT og BA har de beste.
Annonser i aviser som BA kommer på zett.no og fra aviser som BT på finn.no, over hele landet.
Sist endret av Skatteetaten; 28. mars 2013 kl. 22:16.
Du skal heller ikke undervurdere det å sette inn annonse i avisa for "ønskes leid". Er mange personer som er på utkikk etter leieboere, men som er på ønsker f.eks. rolige eller nærmest fastboende personer. Blir fort slitsomt å måtte ta bilder, fikse annonse, behandle telefonstorm, filtrere personer, arrangere visninger, etc. når de helst vil la være å leie ut om du ikke matcher det de ser etter. Spesielt gamle folk havner i denne kategorien, og de leser avisa også. For andre så havner rubrikkannonser på zett.no som nevnt over.
Sist endret av Dyret; 29. mars 2013 kl. 00:03.
Trådstarter
Bør man legge bilder av seg selv i avisannonsene?
Sitat av MossFinest Vis innlegg
Bør man legge bilder av seg selv i avisannonsene?
Vis hele sitatet...
Nei, definitivt ikke. Vil få det til å virke som du vil betale med noe annet enn penger.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Nei, definitivt ikke. Vil få det til å virke som du vil betale med noe annet enn penger.
Vis hele sitatet...
Er det personlig mening, eller har du noen erfaringer med om det gir bedre muligheter å leie m man legger ved bilde?

Personlig har jeg alltid lagt ved et bilde, rett og slett for å skille meg ut og jeg tror at enkelte kanskje føler en liten trygghet i å se personen før de tar kontakt. Jeg synes i hvertfall det er merkelig om det skulle trekke ned.
For ikke lenge siden leste jeg en artikkel i Adresseavisen, der et par hadde søkt bolig de kunne leie over lengre tid. De hadde 2 barn, var nylig gift. De hadde forhørt seg på utallige annonser, men ikke fått noe napp. Begge var under 30.

Til slutt la de ut en annonse selv der de søkte bolig. De la ved bryllupsbildet med seg selv og barna. Samme dag annonsen var i avisa ble de oppringt med flere tilbud fra boligutleiere med tilbud om bolig. Det er en økende trend at personer legger med bilde av seg selv år de søker bolig.
Sist endret av shittrønder; 29. mars 2013 kl. 01:28.
godt mulig VG skulane rundt om har ein del nummer.
Trådstarter
Har notert BT, BA, åsane tidene og fanaposten.

Hvilke andre lokalaviser finnes det i Bergens området?
▼ ... over et år senere ... ▼
Nå er det riktignok noen år siden jeg var på leiemarkedet, men

Jeg hadde alltid stort hell ved å henge opp lapper om leilighet/hybel søkes på oppslagstavler på diverse nærbutikker Prøv å gi et nogenlunde ok inntrykk av deg selv/dere, så burde det gå bra.

Det er jo selvfølgelig avhengig av at du selv bor i området der du søker leilighet da, eller i det minste kjenner folk der som kan henge opp for deg ..
Finnes egne Facebook grupper for dette å
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Nei, definitivt ikke. Vil få det til å virke som du vil betale med noe annet enn penger.
Vis hele sitatet...
Trenger ikke å legge ved bilde av deg selv i undertøy heller Ser ikke noe galt i å legge ved bilde av ansiktet.