Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 666
Jeg ser på videoer på Youtube. Idet jeg skal spole litt noen ganger så får jeg melding om at Shockwave har sluttet og virke, dermed på jeg opdatere siden.

Noen som har en problemløsning takk.
En løsning kan være å laste ned en plugin som automatisk konverterer alt av Flash-videoer til h.256, som da kjøres i nettleserens videospiller. Selv bruker jeg ClickToFlash-pluginen til Safari på Macen, og er storfornøyd med det. Finnes sikkert noe liknende til mange nettlesere og platformer :b
Oh Lordy Lord
Taake's Avatar
Hvilken nettleser bruker du? Jeg hadde samme problemet i Chrome for et par dager siden.

Det jeg gjorde for å fikse problemet:

1) Skriv "Chrome://plugins" i adresselinjen.
2) Finn hvor det står Adobe Flash Player.
3) Trykk detaljer/plusstegnet oppe til høyre.
4) Det skal være to aktiverte flashtillegg under Adobe Flash Player. Se under location/plassering og finn den av de to det står "...User Data\PepperFlash" i linken.
5) Trykk deaktiver og se at det blir et grått område rundt denne.
6) Start Chrome på ny.

Dersom det er i en annen nettleser vet jeg ikke hvordan det kan fikses. Kanskje flash trenger en oppdatering, eller kanskje siste oppdatering er den som ikke fungerer skikkelig.
Averay
Ghostskull_96's Avatar
Trådstarter
Sitat av Taake Vis innlegg
Hvilken nettleser bruker du? Jeg hadde samme problemet i Chrome for et par dager siden.

Det jeg gjorde for å fikse problemet:

1) Skriv "Chrome://plugins" i adresselinjen.
2) Finn hvor det står Adobe Flash Player.
3) Trykk detaljer/plusstegnet oppe til høyre.
4) Det skal være to aktiverte flashtillegg under Adobe Flash Player. Se under location/plassering og finn den av de to det står "...User Data\PepperFlash" i linken.
5) Trykk deaktiver og se at det blir et grått område rundt denne.
6) Start Chrome på ny.

Dersom det er i en annen nettleser vet jeg ikke hvordan det kan fikses. Kanskje flash trenger en oppdatering, eller kanskje siste oppdatering er den som ikke fungerer skikkelig.
Vis hele sitatet...
Ja jeg bruker Chrome. Det funka. Takker!