Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 672
Får opp beskjed hver gang jeg starter pc'en nå, om at min AVG subscription "will be discontiniued on february 17th".
Skal AVG slutte å være freeware?
Sikkerhetsklarert
jepp nå må du betale for det
Nei, det er fremdeles en gratisversjon for privat bruk.
Hadde ikke vært noe problem før her heller, men sist gang gratislisensen min gikk ut var det umulig å fornye den. Ellers har de skjult funksjonen godt for å få flere betalende kunder.
For min del byttet jeg glatt over til Avira, som er minst like bra.
http://www.grisoft.com/doc/42687/lng/us/tpl/tpl01

GRISOFT Extends User Product Support for AVG Anti-Virus Free Edition 7.1 Through February 18, 2007

Time extended to upgrade to AVG Anti-Virus Free Edition 7.5 and other updated AVG Internet Security products

Millburn, N.J. - January 9, 2007 – GRISOFT, the developer of AVG security software, today announced the extension of user product support for AVG Anti-Virus Free Edition 7.1 through February 18, 2007. Product support for users of version 7.1 had been scheduled to expire on January 15th. This change will provide additional time for users to upgrade to AVG Anti-Virus Free Edition 7.5 or other AVG products. The Free Version 7.5 provides all the benefits of the previous version, but also offers better virus protection and improves ease-of-use for users.


Greit å sjekke hjemmesiden til programmet du bruker for info først.
Sist endret av Vangen; 16. februar 2007 kl. 12:10.