Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 899
Noen som har prøvd dette? Finner lite/ingen info på nettet, men har en kamerat som sa han kunne fikse noe ifra sør-amerika.. Hadde vært gøy å prøvd noe ingen andre hadde testa før lol :P
Du må jo vite hva det gjør siden du har lyst å prøve det.
Har du ikke noe info om effekt?
Bare ifra en kamerat ifra Sør-amerika..

[EKSTRAKT IFRA MSN LOGG]

in a few moments you're are the peak of an LSD trip
its not LSA or related to LSD
this shit is completely underground


if you do find something
make sure its black cabalonga
white cabalonga is unrelated and doesn't do anything
anyway its somewhat dangerous
has Strychnine in it
http://en.wikipedia.org/wiki/Trumpet_flower

Søkte på google og fant en side hvor det sto mange forskjellige navn på samme planten, når jeg søkte på Cabalonga, ett av de var 'Trumpet Flower'.
Sist endret av halla; 30. november 2006 kl. 09:55.
haha, biedreper ftw :P

tror jeg dropper den blomsten litt haha
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Hvorfor man skulle ville ha i seg noe som inneholder stryknin vil jeg aldri klare å forstå. Det blir som å røyke banan, bare at bananen egentlig er en dynamittkubbe.
Hva er det med dere gatenarkiser og innbillningen om at hvor kul man er øker proposjonalt med hvor mange (og gjerne superobskøre!) stoff man har hivd i seg, og havna på sykehuset av?
hehe, det er visst ikke stryknin, men et stoff i samme familie som stryknin.

Jeg har bare lyst på litt info om det var noen her på forumet som hadde prøvd det, da det virker som om det ihvertfall er noen som har peil her, før jeg eventuelt prøver det.
Har lest om det i en bok jeg har: Encyclopedia of Psychoactive Plants. Har den ikke her akkurat nå desverre. Men husker ihvertfal at tradisjonellt sett skal du foreta en vann-ekstraksjon. Tror både den hvite og den sorte inneholder stryknin, men om dette er det som gjør planten attraktiv husker jeg ikke. Burde jo være noe annet... Cabalonga har visst også medisinske kvaliteter, ifølge lokalbefolkningen i området Rio Inuya om jeg husker rett. (kan legge ut bedre info senere)
Sitat av makkaboy
før jeg eventuelt prøver det.
Vis hele sitatet...
Absolutt bra å undersøke før man prøver, men hvordan i all verden skal du få tak i dette?
Sist endret av mentalmelt; 1. desember 2006 kl. 21:18.
hehe, kontakter... jeg kommer nok ikke til å prøve det..