Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 824
Har laget ett par utkast som jeg har vurdert å bruke på min neste hjemmeside og trenger litt feedback/slakt/kritikk.

Side #1 er inspirert av Head Rush snowboard fra fjordårets kolleksjon, er ikke helt sikker på øynene oppe i venstre hjørne egentlig. Én designer jeg kjenner sier at det passer godt inn, mens en annen person jeg kjenner sier at det skiller seg altfor mye ut.. Jeg er egentlig enig med begge :P

Side #2 er bare noe jeg rotet sammen på en kjedelig kveld. Her liker jeg egentlig fargene ganske godt, men er ikke helt fornøyd med toppen..

Såh, kom gjerne med litt konstruktiv kritikk
Ting som "likte den ikke", "blæææ" og "den bare sugde din n00b" kan droppes, men har ikke noe imot noen som sier "åh, nydelig" eller noe i den stilen.. hehe
Side #1
Ble alt for kompakt meny, grønn fargen var for kjedelig. Få litt mere luft i menyen. Evt noen flere illustrasjoner så ikke siden blir så fryktelig kjedelig å se på i lengden.

Side #2
Var for kjedelig etter min mening, samme greie her som på første siden, den var liksom ikke noe liv i.

Men er vel bare å prøve seg mer fram, prøv å bruk lysere farger, evt flere farger som passer ilag. Flere illustrasjoner burde også brukes, så ikke siden ser "tom" ut. Virket også litt gammeldags ut, begge designene, noe man brukte for en 10 år siden.
Side #1 - slett dritten å aldri snakk om den igjen..
Side #2 - Deeer er stilen vet du.. bruk gjerne lysere farger. Et bra utkast som krever sine justeringer.
Jeg synes Side #1 var desidert best, men få mer luft i menyen, og gjør noe spennende ut av all den åpne plassen med teksten. De øynene var tøffe, men litt for røde tror jeg, trekker ihvertfall litt for mye oppmerksomhet. My two cents
Side 1 var bedre en side 2 men du har mye og strekke deg etter.
Tusen takk for tilbakemeldingen

Grunnen til at side 1 er såpass åpen, er fordi jeg har venstrestilt den for at designet skal passe bedre inn.. Skal prøve å få dyttet inn litt tekst så man kan se hvordan det blir... Jeg har laget den sånn med tanke på at noen stakkars folk enda sitter med 1024*768 Er egentlig litt lei av å lage så mange midtstilte sider, selv om det ser bedre ut for folk med høy oppløsning.

Siden er kun ment som informasjonsside om meg som person og for å vise frem ting jeg har gjort.. Vet ikke engang om jeg gidder å ha en blogg der siden jeg er rett og slett elendig på å oppdatere
Siden det er en informasjonsside om meg som person, så passer det ikke veldig godt med lyse farger, og kontrasten i den oransje stripa er også noe som symboliserer meg rimelig godt.

Så da skal jeg prøve å få fikset litt på menyen og få inn litt informasjon

Takker igjen for tilbakemeldingen