Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3992
Har noen her noen gang testet de "giveaways" sidene?
Virker de? Etter og ha sett denne videon ble jeg litt interessert.

http://www.youtube.com/watch?v=C1qBJnVkRmQ&eurl

Er det for godt til å være sant? Det virker jo så troverdig!
buxtop.com er en side der de har samlet alle de største giveaways-sidene, de har noen bilder av fornøyde "kunder" osv. Men jeg skjønner forsatt ikke hvordan de kan tjene på det.
Dette virket jo nesten for godt til å være sant, men hvis det faktisk funker er det jo et drit bra tilbud til folk som gjerne vil ha ting gratis (og det er vell de fleste).

Noen her på forumet som har prøvd det?
Når ting på nettet virker for godt til å være sant, så er det akkurat det! (ikke som oftest.)
prøver ut med xboks 360 nå for å sjekke.
Blir morro hvis det faktisk stemmer he he
De tjener på reklamen. Men alikevel, dette er nok en "catch". Tenker det blir sånn får regning i posten eller lignendes. Ingenting er gratis her i verden, ingenting.
Sitat av draco12345
prøver ut med xboks 360 nå for å sjekke.
Blir morro hvis det faktisk stemmer he he
Vis hele sitatet...
Under Terms and conditions står det at de ikke sender til folk utenfor USA og Canada.
Alkoholisert gamer
Sitat av Pegasus
Ingenting er gratis her i verden, ingenting.
Vis hele sitatet...
Om ett par år får vi vel regning på lufta vi puster oxo :S
Sist endret av ekoli; 13. april 2008 kl. 16:45.
Kan jeg bare spørre hvilke adresser osv dere skriver opp, ettersom det står US/Canada only?
750604
406057's Avatar
Trådstarter
Sitat av trulsH
Kan jeg bare spørre hvilke adresser osv dere skriver opp, ettersom det står US/Canada only?
Vis hele sitatet...
på butox sia, gå på "international". det ligger i en meny på høyre side.
All over the clock
Mr. Meow's Avatar
problemet er vel at det er omtrent ingen offers for folk utenom Amerika, så vi må bare satse på referrals. Går vel an det, hvis man kjenner mye folk som liker å signe opp på ting du sender dem.

Customorderthis ser ut som en stor side og det finnes vel en del folk med amerikanske adresser, som man kan signe opp med hvis man har lyst til å bruke offers i tillegg til referrals.
gjerrigknark.com

den funker fett!
Sitat av qwerty1337
gjerrigknark.com

den funker fett!
Vis hele sitatet...
Hva i all verden hadde det der med saken å gjøre? Om du har et budskap som angår emne bør du være litt mer spesifikk.
Jeg har mine misstanker. Men virker ganske seriøst ja.
Sitat av AntonSR
Under Terms and conditions står det at de ikke sender til folk utenfor USA og Canada.
Vis hele sitatet...
Jetcarrier.com?
Den internatiol-siden ser jo ut til å funke. Et spm, kan man overtrekke paypal, eller bruke den informasjonen de får der til noen form av scam?
Min erfaring er at sånt tar tid, 0.05$ for ditt og datt mens kanskje 10$ for referral dersom de du har referert fullfører 3 "offers" elns.
Hvis dette er samme opplegget da....
Når jeg ser en av dere poste bilde av pakka i galleriet, skal jeg teste selv.
Jeg får det ikke til å fungere, finner jo ingen "offers"-sider som fungerer :/

Umulig å få noe credit.

Edit: Okei, for å se om jeg har forstått dette rett nå:

For å få en "premie", la oss si en iPod Nano 8gb, så må man fullføre visse kriterier.

1. Du må selv ha laget en konto, hvor du samler sammen minst 1 credit. Credits får du ved å fullføre "offers" som er på siden, som f.eks, du får en 1/3 credit ved å signe deg opp på en free trial, på en eller annen jalla-side.

2. Du må ha X antall "referes", dvs. andre personer som har registert deg via din egen link, og som har fullført steg 1. (skaffet seg 1 credit).

I og med at steg 1 er jævlig vanskelig å fullføre for oss her i Norge, da mesteparten av "free offers" (de offers man ikke må betale noe for) diskvalifiserer deg hvis du ikke bor i USA, så er det jo vanskelig å få noe credit i det hele tatt, og i allefall for de du refererer til.

Noen som har testet om en amerikansk proxy fungerer for å lure systemet til å tro at man er amerikansk? Samt om man med en annen proxy kan lage lure-emails, som man bruker som refere?

Edit2: Når jeg ser litt mer nøye etter, virker det som at "international" betyr US / UK / Australia. Jeg tviler sterkt på at de sender ut til Norge, da jeg enda ikke har sett noe slags sted man kan tilføye andre land enn de tre jeg nevnte ovenfor.



Siden vi prater om finner du forresten her, hvis du ikke har noe i mot å bruke meg som refere.
Sist endret av skaarj; 13. april 2008 kl. 20:34.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Ser sketchy ut... Man kan bli utestengt elns. uten forvarsel om de finner ut at du ikke har en verifisert Paypal-konto. (Sign up here[/egenreklame])
Fikk nettop vite at en kompis i Canada fikk Xbox 360 igår
Si ifra om dette funker, så vi alle kan prøve
Ikke post referrals eller lignende her på forumet, verken i denne tråden eller noen andre steder. Ellers kan dere gjerne diskutere. Har fjernet refid fra alle tidligere linker.
hmm. Hvordan endrer man til amerikansk proxy da?
Sitat av draco12345
hmm. Hvordan endrer man til amerikansk proxy da?
Vis hele sitatet...
Hjelper jo ikke, du må ha amerikansk adresse. De sender den ikke til land som Norge.
Opprett postkasse i USA, få et selskap som faktisk sender til Norge fra usa til å hente pakken I postkassa du har oppretta!

Postkasse/postboks eller hva fan det heter!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har funnet ut noe mer spennende?
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av ekoli
Om ett par år får vi vel regning på lufta vi puster oxo :S
Vis hele sitatet...
Forhåpentligvis blir det bøter for å skrive "oxo".