Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1179
tven kommer på så det røde lyset er der, så når jeg trykker så den skal komme på så går det en stund så blinker det bare et helt klart bilde i mindre enn ett sekund så tar det ett par sek så blinker det igjenn å sånn fortsetter den bare. noen som vet hva det kan være ?
Det er det mest slurvete jeg har sett. Bruk litt mer tid på overskriften og teksten så får du svar av andre enn meg.

Det spiller ingen rolle hva som er feil. Er tven yngre enn fem år sender du den til reparasjon. Kontakt Dantax eller stedet du kjøpte tven.
Den største feilen her, det må vell være gramatikken din?

Ot: Stikk der du kjøpte tven så fikser de det nokk
Sist endret av FellowMellow; 22. mai 2013 kl. 02:59.
erikzen91
Trådstarter
5 0
sorry for slurvet. men takk for svar har fådd den så vet ikke kor den e kjøpt, men regne me det ikke e verdt å reparere heller siden det er en gammel dantax ? noen som vet ca pris på reperasjon?
Heilt canooon
Neppe mye verd reparasjonen, men hvis du absolutt vil prøve kan du dra til Elektronikk Service i Alta.
Kjøp heller ny flatskjem for en billig penge.