Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 893
Fuck Mr. Plod!
Har tatt mdma 4 ganger. Helt nydelig.

Men jeg sliter veldig med å skjerpe meg? Av en eller annen grunn så tygger jeg ekstra og drar den veldig for å vise alle at jeg ruller.

Typ. "Se på meg, jeg er så kul"
Men jeg oppfører meg egentlig bare dust.

Uansett hvor klar over dette jeg er i edru tilstand så gir jeg faen på ma.
Jeg kan slå i veggen, overdrive effekten, ringe rundt til gamle bekjente og vil fortelle alle hva jeg føler, tilogmed beefet en billetkontroll på mdma.

Hvordan kan jeg roe meg ned og bare danse + smile som andre på gulvet?
Jeg vil bli oppfattet som en sol og ikke en knark om det gir mening?
Faen så flaut hver gang.
Ta mindre doser.
Gå en plass der alle tar mdma
Det kommer med erfaring. Alle vil overdrive i starten.
Quite atrocious
Expialidocious's Avatar
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Det kommer med erfaring. Alle vil overdrive i starten.
Vis hele sitatet...
Nei, noen av oss leser faktisk litt om ting man har i seg før man drar ut på eventyr.

Til trådstarter: om det virkelig er vanskelig å holde igjen litt når du er rusa så finnes det ikke noe triks, du må bare være litt mer ansvarlig ovenfor deg selv. Høres kjipt ut i starten men det blir rutine etterhvert.
Sist endret av Expialidocious; 1 uke siden kl. 20:59.
Det høres ut som du har noen komplekser som ikke egentlig har noe med MDMA å gjøre. Å skulle tøffe seg i denne tilstanden virker veldig fremmed for meg i hvert fall, og det er heller ikke noe jeg har observert blant mine venner. Du opplever ikke noe lignende med andre rusmidler, for eks. alkohol?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det høres ut som du har noen komplekser som ikke egentlig har noe med MDMA å gjøre. Å skulle tøffe seg i denne tilstanden virker veldig fremmed for meg i hvert fall, og det er heller ikke noe jeg har observert blant mine venner. Du opplever ikke noe lignende med andre rusmidler, for eks. alkohol?
Vis hele sitatet...
Jo, i veldig høye doser alkohol.

Tror det er en veldig kraftig angst i bunn som gjør at jeg vil legge skylden på rusen istedetfor å vise egentlige meg. Tuller bort den jeg er rett og slett + ett ønske om å være sosial når jeg ringer rundt.

Men det er veldig irriterende og i øyeblikket tenker jeg bare "jeg er rusa, det går fint..." også tar jeg støyten dagen etterpå.
2pac alive in serbia
Du er jo en ekstrovert allerede, selv til Freak å være. Så det henger nok mest sammen med personligheten din.

Kanskje du kan prøve å solotrippe på MDMA, og få et litt annet syn på det. Kanskje du også gjør lurt i å droppe det før du ankommer partystedet, og ikke har med deg drugsa der borte. Det er som du sier ganske teit å virke kul fordi du ruser deg.
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Du er jo en ekstrovert allerede, selv til Freak å være. Så det henger nok mest sammen med personligheten din.

Kanskje du kan prøve å solotrippe på MDMA, og få et litt annet syn på det. Kanskje du også gjør lurt i å droppe det før du ankommer partystedet, og ikke har med deg drugsa der borte. Det er som du sier ganske teit å virke kul fordi du ruser deg.
Vis hele sitatet...
Ikke tro at freaken min speiler meg i real life du klarer ikke ha en samtale med meg på mere en 5 setninger.

Jeg snakker minimalt.

Skal prøve å dosere mindre idag og se ann
Steg 0: Bestem deg hva du ønsker å gjøre eller ikke gjøre.
Skriv ned 2-4 setninger med hva du ønsker å endre på. Legg gjerne litt innsats i å få det til å bety noe for deg. Pugg den litt slik at du husker den - eller i det aller minste de viktigste poengene.

Steg 1: Finn en trigger.
Noe som får deg til å huske på at "Nå skal jeg ta meg sammen". Om du aldri husker på at dette er noe du ønsker å gjøre så kommer du ikke langt. Det kan være mentalt ved å prøve å tenke ofte på at du skal ta deg mer sammen i dag. Da er det mer sannsynlig at du husker på det igjen senere. Men fysiske triggere fungerer ofte bedre. Tegn en svart prikk på høyrehånden din som du ser hver gang du drikker noe. Bytt bakgrunnsbilde på telefonen til noe når du er ute. Ha noe uvanlig i lommene dine (typ en tom boks med pastiller).

Steg 2: Når du kjenner triggeren ro deg ned.
Meditasjonsøvelse så lenge det passer. Kjenn på pusten din. Pust saktere og dypere. Kjenn på tærne dine og beveg litt på dem. Ta tommelen din mot alle fingrene dine på hver hånd. Føl på kroppen din. Hvor er armene dine. Hvor er bena dine. Minn deg på hvor du er. Husk hvem du er med. Minn deg selv på hvor du er i verden og din del av den. Neste steget er viktigere, men om du er "amped" så hjelper det å slappe litt av. Du trenger ikke gjøre alt dette, bare det som passer.

Steg 3: Etter du har rodd deg ned repeter hva du ønsker å gjøre eller ikke gjøre.
"Jeg skal ikke være en idiot. Det er så jævlig flaut. I morgen ønsker jeg å stå opp uten angst. Jeg er en chill kar som skaper god stemning. Folk rundt meg liker den jeg er for hvem jeg er, ikke den jeg prøver å være. Slapp av og nyt stemningen."

Vaner er vonde å vende. En slik tilnærming har hjulpet noen ganger. Får du det til en 3-4 ganger så begynner det å sitte dypere.
Sist endret av Vekst; 1 uke siden kl. 22:16.
2pac alive in serbia
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Ikke tro at freaken min speiler meg i real life du klarer ikke ha en samtale med meg på mere en 5 setninger.

Jeg snakker minimalt.

Skal prøve å dosere mindre idag og se ann
Vis hele sitatet...
Mr stealthrave arrangør med over 200 stk på strandfest klarer ikke å snakke mer en 5 setninger?
Fuck Mr. Plod!
Trådstarter
Rolex knipsen var veldig underdosert.
Kanskje 100-150mg.

Gikk helt fint, jeg elsker hardcore på MA og ble med en gjeng i parken etterpå. Absolutt en win idag.
Sitat av frilansloser Vis innlegg
Mr stealthrave arrangør med over 200 stk på strandfest klarer ikke å snakke mer en 5 setninger?
Vis hele sitatet...
Det har ikke med ekstrovært å gjøre. Kjørte en egen snap hvor jeg ga invitasjon til de som delte bruker på mystory. Pyramide spill fest.

Selvfølgelig viste jeg meg ikke fram