Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1532
Kjapt spørsmål:
Det er ikke sikkert det er en kopi, men jeg har erfart at nesten alle Kina-telefoner er kopier av kjente telefonmodeller.

http://www.szprice.com/products/Amsa...EDGE_1194.html

Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg er interressert i å finne ut om jeg kan kjøpe tilbehør til telefonen fra kjente produsenter. For eksempel lær-etui o.l.

Jeg har ikke kjøpt telefonen enda, men den jeg liker den. Har hatt Amsam m810 og har vært storfornøyd, men nå skal jeg oppgradere.
Kan noen si noe om denne siden er sikker å handle fra?
Det er mulig å betale med PayPal og hvordan er det da om en ikke mottar varen? Tar paypal seg av det på noen måte?
virker som en kopi av samsung
denne virker det som om det er. http://www.scfx.org/wp-content/uploads/2009/04/worlds-first-solar-powered-touch-screen-phone.jpg
Sist endret av ilucifer; 24. november 2009 kl. 01:21.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Nei, det er nok ikke den samme som du linker til, ilucifer..

edit: Grunnen til at jeg spør om siden er sikker å handle fra, er fordi jeg ikke finner noe særlig vettugt om den på google. Finner heller ikke noen tilbakemeldinger på siden fra tidligere kunder.

edit 2: Og kan noen evt. finne en annen, sikker side som seller denne telefonen?
Sist endret av Pope; 24. november 2009 kl. 01:30.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Pope Vis innlegg
Og kan noen evt. finne en annen, sikker side som seller denne telefonen?
Vis hele sitatet...
Jeg kan ikke finne den telefonen... Men DealExtreme er en god og troverdig side.

Produktet derimot, kan jeg ikke gå god for.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Jeg har handlet veldig mye på DX og de har Amsam M810, som jeg har to av, men de har ikke tatt inn M880

Jeg har funnet telefonen på produsentens hjemmeside, men jeg er ikke så god i kinesisk. Har prøvd med google translate, men når jeg trykker på "Kjøp"-knappen, får jeg opp en melding på kinesisk :/
Det ser ut til at det kan være kopi av HTC Touch2. ser vertfall slik ut i fra bilde
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Amsam m810, som er forgjengeren, var kopi av htc touch 1, så det er nok ikke umulig. Takk!
Noen som vet hvor den kan kjøpes trygt?
Sist endret av Pope; 24. november 2009 kl. 07:14.
ebay
http://cgi.ebay.com/Amsam-M880-WiFi-...item25576b3387
ca 1800 inkludert frakt. så komme toll og sånt uten om vis du e uheldig
Sist endret av ex-adrin; 24. november 2009 kl. 15:10.
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av ex-adrin Vis innlegg
ebay
http://cgi.ebay.com/Amsam-M880-WiFi-...item25576b3387
ca 1800 inkludert frakt. så komme toll og sånt uten om vis du e uheldig
Vis hele sitatet...
Takker! $50 enn andre steder, men det er vel greit for å garantert få telefonen
Eneste måte du kan "forsikre" deg mot å bli lurt, er å sjekke antall salg selger har gjort, og hvor bra karakter han har. Står under ruta "Seller Info".
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Ja, ebayselgeren hadde noe over 90% positive tilbakemeldinger, og det er vel greit, men på ebay, som på finn.no, er det vel slik at selgeren ikke får pengene før varen er levert?
Sitat av Pope Vis innlegg
Ja, ebayselgeren hadde noe over 90% positive tilbakemeldinger, og det er vel greit, men på ebay, som på finn.no, er det vel slik at selgeren ikke får pengene før varen er levert?
Vis hele sitatet...
Nei. På Ebay er det PayPal som gjelder, eller direkte overføring av pengene til selgers konto.
Standard betalingsmetode er PayPal, annen betalingsmåte må avtales med selger
LEIK
Pope's Avatar
Trådstarter
Sitat av trauMa Vis innlegg
Nei. På Ebay er det PayPal som gjelder, eller direkte overføring av pengene til selgers konto.
Standard betalingsmetode er PayPal, annen betalingsmåte må avtales med selger
Vis hele sitatet...
Så ebay er ikke nødvendigvis "sikkert"?
Sitat av Pope Vis innlegg
Så ebay er ikke nødvendigvis "sikkert"?
Vis hele sitatet...
Ikke sånn som finn nei. Men har selgeren over 95% i rating så burde det være rimelig sikkert. Selv går jeg ikke for noen under 98% rating. Men jeg har blitt skam lurt inn i skauen en gang på qxl, så nå safer jeg så mye som mulig.