Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 925
jeg kjøpte meg counter strike 1 men når jeg tasta inn cd koden stod det at den var alerede registrert!!!
hjelp! hva skal jeg gjøre får og få den til og fungere?
Sitat av www2 Vis innlegg
jeg kjøpte meg counter strike 1 men når jeg tasta inn cd koden stod det at den var alerede registrert!!!
hjelp! hva skal jeg gjøre får og få den til og fungere?
Vis hele sitatet...
Kjøpte du via Steam? I så fall, send dem en mail og forklar hva som har skjedd.

Edit: Jeg glemte at man får ikke CD key når man kjøper via steam, får bare en kvittering. Men send en mail til dem uansett.
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
kjøpte det i butikken på kjøpesentereret. det kom bare noen har allerede brukt denne cd koden når jeg tasta den inn. men hvordan er det mulig når jeg fikk den med når jeg kjøpte den?
Sitat av www2 Vis innlegg
kjøpte det i butikken på kjøpesentereret. det kom bare noen har allerede brukt denne cd koden når jeg tasta den inn. men hvordan er det mulig når jeg fikk den med når jeg kjøpte den?
Vis hele sitatet...
Sikkert bare en bug. Restart PC'en / Steam, slett Clientregistry.blob så restart steam igjen.

Funker det ikke, kontakt steam.
Sitat av www2 Vis innlegg
kjøpte det i butikken på kjøpesentereret. det kom bare noen har allerede brukt denne cd koden når jeg tasta den inn. men hvordan er det mulig når jeg fikk den med når jeg kjøpte den?
Vis hele sitatet...
var plasten hel ? vis den var åpnet før du fikk den så har noen sikker stelt cd-keyen
Bruker
Gt&Hoo's Avatar
Trådstarter
Sitat av ilucifer Vis innlegg
var plasten hel ? vis den var åpnet før du fikk den så har noen sikker stelt cd-keyen
Vis hele sitatet...
kan hende det ja
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Sitat av www2 Vis innlegg
jeg kjøpte meg counter strike 1 men når jeg tasta inn cd koden stod det at den var alerede registrert!!!
hjelp! hva skal jeg gjøre får og få den til og fungere?
Vis hele sitatet...
Har du bevis på at du har originalen så kan du sende mail til steam, så fikser de biffen