Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 887
Ja, jeg har et problem med MW2 på PS3, jeg kan spiller online, den er grei, men hver gang jeg inviterer eller blir invitert av venner, uansett hvem som inviterer eller blir invitert : Får jeg alltid opp: "Unable to connect to host."
Noen som kan hjelpe meg?
Hvis jeg må åpne port så er routeren jeg bruker en Inteno 5668 om jeg ikke husker feil.
Takk for hjelp på forhånd.
mitt beste råd er å kjøpe deg en Xbox360 og spille det der:P
Sitat av Håki Vis innlegg
mitt beste råd er å kjøpe deg en Xbox360 og spille det der:P
Vis hele sitatet...
åhhh
enda en xbox-banboy (gifter seg vel snart med den)
------------------
det skal stå i manualen hvilken porter du skal åpne
Sist endret av ilucifer; 21. november 2009 kl. 13:06.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Håki Vis innlegg
mitt beste råd er å kjøpe deg en Xbox360 og spille det der:P
Vis hele sitatet...
Pfff... FPS skal spilles med MUS! Ingen diskusjon!

Til trådstarter: Kommer du på PSN i det hele tatt? Eller er det bare MW2 Online du sliter med? Har du prøvd å restarte ruter? Kabler du eller kjører du trådløst?

Når jeg sliter med connection mens jeg spiller online på min PS3, plugger jeg bare i en nettverkskabel. Da fungerer det enkelte ganger.
▼ ... over en uke senere ... ▼
banboy faktisk...haha nei skal ikke gifte meg med den, den har for liten Lan- inntaker så får ikke hatt noe seksuelt med den..xD

men ja, Xbox er verdt kjøpet og det skal sies..jeg har ingenting imot PS3 spillere...det er tragisk at folk kaster drit grunnet de har noe annet enn andre-.-