Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  158 13319
Nå som betaen har kommet ut på ps3 tenkte jeg det var på tide å lage en tråd om spillet. Tenkte dette kunne bli en samletråd for Bad Company 2

Utgivelses dato 5.mars
12vs12
PS3,XBOX OG PC
Dedikerte servere


Hvilke forventninger har dere til spillet?

Hjemmeside: http://badcompany2.ea.com/#/home

Jeg tror det kommer til å bli like bra som Modern Warfare 2 om ikke bedre.
Hva tror dere?

Ikke søple ned tråden med fanboy kommentarer.....
Jeg gleder meg, siden 1'nern ikke var til pc. Og har alltid ønsket meg et nytt bf spill. Kommer sikkert til å være veldig bra også. Ser sånn ut på diverse trailere.

Men det kommer sikkert ikke til å føles helt som battlefield med tanke på bedre grafikk osv.
Gleder meg helvillt til dette. Har spilt alle spillene i serien, med unntak av 2142 og digget det. 1942+expansions var rått, og BF2 spiller jeg en gang i blandt fortsatt. Husker når Wake Island-mappet kom til BF2, det var spillet sitt det!

Bad Company var utrolig morro på X360, det var spennende med ny fysikkmotor og en ny måte å tenke på når du skulle knerte noen på baksiden av veggen. Det var ikke få ganger jeg gikk rundt i byen kun for å knuse bygninger da, det var ekstremt morro. Prøvde 1942 på som kom på Live tidligere i år, men jeg følte det ikke helt. Det var morro, men ikke et kjøp. BF2142 gav jeg helt opp, det var ikke passende i det hele tatt.

BF:Heroes floppet jo, men da jeg spilte det i beta var det litt morro. Mye bugs, men det var EA/Dice som ødela for seg selv med å overhype spillet for så å bare trekke det ut i evigheten før de gav ut spillet.

Håper at de klarer å levere nå, og det tror jeg etter å ha spilt Bad Company 1. Etter at COD:MW2 har skuffet meg mektig, håper jeg at EA/DICE kan vinne hjertet mitt! Skal definitivt ha det til PC. Synd at jeg drar til det ordentlige militæret i januar!
Jeg syntes at BF: Bad Company var litt for tegneserieaktig. Men det var ekstremt morsomt å spille!
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Battlefield Heroes var fælt. Men gleder meg til BC2
gleder meg til det kommer, er med på betaen til ps3 men kommer til å kjøpe det til pc.
lyd og gameplay ble jeg svært imponert over men ser ut som grafikken trenger litt finpuss, men det er jo bare en beta så regner med at det meste blir fikset.
Etter å ha spilt i 12 timer av betaen synes jeg det har gitt et positivt inntrykk av hva som kommer til å komme i det fulle spillet. Det er egentlig et oppdatert verson av bad company på alle måter. Nye våpen,nye kjøretøy, mer realisme, bedre grafikk.
Jeg har skrevet meg opp på listen for at jeg har lyst på betakey.
Noe mer jeg kan gjøre for og få større sjangs til og få meg en key ?
Sitat av Incogn1to Vis innlegg
Jeg har skrevet meg opp på listen for at jeg har lyst på betakey.
Noe mer jeg kan gjøre for og få større sjangs til og få meg en key ?
Vis hele sitatet...
vet ikke men vis du har spill ifra samme produsent så kan det ha innvirkning om du sender inn feil å lignene
Sitat av ilucifer Vis innlegg
vet ikke men vis du har spill ifra samme produsent så kan det ha innvirkning om du sender inn feil å lignene
Vis hele sitatet...
det har jeg.
Har også vert med på og betateste andre versjoner av deres spill.
Med samme mail som jeg oppgav, vet ikke om det kan ha noe og si.
BETA INSTRUKSJON:


1.http://www.gamespot.com/ps3/index.ht...ag=nav-top;ps3
2trykk der lag bruker si at du er amerikansk og lag amerikansk bruker på ps3 network
3.last ned spillet og spill det på din norske konto.
4. Spill
(det her er det jeg gjorde)
Sist endret av Fredrik...; 23. november 2009 kl. 17:41.
Sitat av Fredrik... Vis innlegg
BETA INSTRUKSJON:


1.http://www.gamespot.com/ps3/index.ht...ag=nav-top;ps3
2trykk der lag bruker si at du er amerikansk og lag amerikansk bruker på ps3 network
3.last ned spillet og spill det på din norske konto.
4. Spill
(det her er det jeg gjorde)
Vis hele sitatet...
takker !!
kp for bra svar^^
Gleder meg, kommer nok til å gå til anskaffelse, men har spilt 1'ern i 3 timer tilsammens, holder meg til CoD, kanskje BFBC2 blir en suksess?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Det som er det dårligeste med BC er at du ikke kan legge deg ned, du kan heller ikke skyte igjennom vegger, jeg holder meg til CoD fordi der går ting litt fortere
Sitat av MartinTi Vis innlegg
Det som er det dårligeste med BC er at du ikke kan legge deg ned, du kan heller ikke skyte igjennom vegger, jeg holder meg til CoD fordi der går ting litt fortere
Vis hele sitatet...
Du sier noe, det er litt irriterende og ikke kunne legge seg ned. Men vanlige kuler går jo heller ikke igjennom en vegg. På bc 2 kan man skyte igjennom tynne vegger og andre ting. Ting går kanskje litt raskere men det spørs jo helt hva man liker.
Kan ikke vente til de kommer ut...

Elsket Bad Company, og nummer 2 skall være bedre
Ingen som spiller Battlefield 2142?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Vet ikke hva slags type våpen dere har testet dette med at "kuler ikke går gjennom veggger. Trust me, de går veldig fint gjennom vegger. (prøv en .50 call gjennom en bygning og se hva som skjer )
[QUOTE89319] Men vanlige kuler går jo heller ikke igjennom en vegg.[/quote]
Kan jeg spør hva du legger i vanlige kuler? Greit nok, så vil ikke en 9X19 mm kule penetrer mange vegger, men en 5.56X45 mm kule (fra feks en m4 rifle)eller en 7.62X51 mm kule (fra feks en AG3), vil penetrere de aller fleste vegger som fins. Gjennomslagskraften til en AG3 er ca 1 meter med betong og ca 2.5 meter med tre.
Kan jeg spør hva du legger i vanlige kuler? Greit nok, så vil ikke en 9X19 mm kule penetrer mange vegger, men en 5.56X45 mm kule (fra feks en m4 rifle)eller en 7.62X51 mm kule (fra feks en AG3), vil penetrere de aller fleste vegger som fins. Gjennomslagskraften til en AG3 er ca 1 meter med betong og ca 2.5 meter med tre.
Vis hele sitatet...
Øhh 1 meter med betong? Hvor har du dette fra?
7.62x51 vil ikke penetrere 1 meter med betong, det kan jeg garantere deg!

Kulen vil mest sannsynlig lage et lite krater og rikosjere bort fra veggen!

Blitt testa, vi feila. Eneste som faktisk hjelper med armert betong er 12.7 MP (Multi purpose)

edit: Seriøst mann, 2.5m med treverk? skjer ikke!
Sist endret av BaJa; 8. januar 2010 kl. 00:56.
Sorry, kom vist med litt feil tall, mente ca 0.2 m betong og 1 m med tre. Tallene er fra UD 17-2 Soldaten i felt. Poenget var uansett at en 7.62X51 mm kule vil penetrere de aller fleste vegger.
Mente standard assault rifle ammo, sorry :P med mindre en liker å løpe rundt med 9 millimetern i BC2. Smaken er som baken
▼ ... noen uker senere ... ▼
En liten oppdatering om Bad Company 2. PC betaen fordi som har forhåndsbestillt, starter i dag. (28.Januar). Og som en liten overaskelse har dice gitt ut BC2 demo på Xbox marketplace. Så løp og kjøp eller last den hvis dere har Xbox
Sitat av Fredrik... Vis innlegg
En liten oppdatering om Bad Company 2. PC betaen fordi som har forhåndsbestillt, starter i dag. (28.Januar). Og som en liten overaskelse har dice gitt ut BC2 demo på Xbox marketplace. Så løp og kjøp eller last den hvis dere har Xbox
Vis hele sitatet...
Noen som vet om den har kommet på PS Store?
Sitat av fomox Vis innlegg
Noen som vet om den har kommet på PS Store?
Vis hele sitatet...
Nei, det har den ikke. Det er bekreftet fra dice at den kommer ut 4.feb
Sist endret av Fredrik...; 28. januar 2010 kl. 15:32.
Stakk nettopp til Gamestop og forhåndsbestilte, med tanke på at beta for PC er åpen fra idag. Noen som har fått testet det ennå? Tok unødvendig lang tid før jeg fant mirror til fila, men holder på laster ned nå.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Stakk nettopp til Gamestop og forhåndsbestilte, med tanke på at beta for PC er åpen fra idag. Noen som har fått testet det ennå? Tok unødvendig lang tid før jeg fant mirror til fila, men holder på laster ned nå.
Vis hele sitatet...
Hvor er det du laster ned fra og hva ligger farta på? Startet å laste ned fra multigamer.no med det går jo ikke over 50kb/s ....
Ble tilslutt en torrent jeg fikk linka til fra #battle.no (folk som har sjekket den, fungerer) men den hopper fra 60-400 kb/s hele tia.
Ifølge #battle.no går det fort om man har fileplanet/rapidshare premium etc.
Sist endret av Volch0k; 28. januar 2010 kl. 21:29.
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Ble tilslutt en torrent jeg fikk linka til fra #battle.no (folk som har sjekket den, fungerer) men den hopper fra 60-400 kb/s hele tia.
Ifølge #battle.no går det fort om man har fileplanet/rapidshare premium etc.
Vis hele sitatet...
Jeg laster det ned nå, etter å ha fått meg en beta nøkkel fra fra fileplanet ^^. Men det tar utrolig lang tid. Nå har jeg stått i kø i 30min og etter på laste det ned.

Det blir en lang natt
Ikke ha for store forhåpninger når dere får lasta ned og installert. En kamerat som spilte i sta sa det lagga som fy, og mista connection flere ganger. Nå tror jeg serverne er nede for å prøve å fikse slik at man får spilt.

Så får håpe ting kommer på gli i løpet av helga/ uka.
ingame server browser er bugga som faen (i dette spillet også, dog det er en beta, husk på det folkens) og det fører til hyppige ctd (crash to desktop), vidre er spillet KAOSmaskin nummer 1 og har en fysikkmotor jeg hittil bare elsker...

om de får tweaka inn fov, våpen størrelser og lignende kan dette spillet bli meget bra...

i3d.net gir ut beta keys til pc btw http://www.i3d.net/bf-bc2-beta-keys-signup.php

keys kommer fortløpende
Sist endret av NoillStress; 29. januar 2010 kl. 02:02.
Om noen spiller, er det bare å legge meg til: Volch0k

Har fått spilt litt så langt, å dette ser veldig lovende ut. Klart, det er en del til som må på plass, men dette er jo jo bare beta. Medic er mildt sagt morsomt!
Fikk nettopp betaen fra siden over ^^, men jeg merker at når jeg kommer godt inn i en runde (vært der i over 5 min), begynner det å lagge som et helvete. Lagger når man snur seg, og jeg ser i siktet mitt at folk hakker bortover, merker heller ingen forskjeller i forhold til hvilke graphics settings jeg har på. Er dette server lagg, eller bare det at PC-en min ikke takler det?
For dere som skal kjøpe, eller har PS3, anbefaler jeg å benytte dere av tilbudet de har til BFBC2 på Gamestop akkurat nå.

Forhåndsbestill BFBC2, lever inn 2 brukte spill, og få spillet på lansering til 1,- kr.

Bytta inn noen gamle spill selv, men kommer ikke til å bruke spillet. (Skal kjøpe det til PC) Enten så bytter jeg det inn med en gang, eller selger det. Alternativet var og få 40 kr for spillene, så bra deal dette!
Sist endret av Volch0k; 5. februar 2010 kl. 13:52.
For dei som ikkje har fått det med seg : BF2 demo til PS3 ligg på psn NUH! Og til du som klaga over at du ikkje kan skyte gjennom veggar :
Jo, det kan du, og om det ikkje funkar allikevel så er det jo berre å hoppe i ein tank og jevne heile bygningen med jorda
Foreløpig så er dette sinnsvakt mykje meir moro enn MW2, og dette er berre demoen.
sitter å spiller battlefield-demo i skrivende stund og ser fram til å eie det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har spilt et par timer, og kan ikke si annet enn at det er fantastisk så langt. Spilte mye i beta, og mye av det som var feil der, er så klart rettet opp.

Soldier ID: Volch0k
Sist endret av Volch0k; 2. mars 2010 kl. 22:18.
Installerer spillet nå Limited edition og greier Spilte betan på pc, og det var konge! litt repeterende med 1 map bare, men nå installeres altså fullversjonen!!
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Gleder meg til torsdag!
Noen som forhåndsbestilte til X360 med GameStops tilbud?
For meg kostet det 259kr! (Bytte inn to spill, for å få det til 1kr )

Får jeg limited edition i likhet med de som forhåndsbestiller og betaler fullpris?
Ikke dårlig tilbud det bangfish, men jeg fikk spillet fra EA til 249 tror jeg det var. og det var limited edition

de som kjøper spillet brukt, får ikke 2 ekstra multiplayer maps som kommer. Kun de som har originalt spill.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Gleder meg noe sinnsykt.
Jeg spilte muliplayerdemoen i timesvis til tross for at det bare var et kart.
Hadde aldri trodd de kunne lage multiplayeren enda bedre en på 1'ern og BF1943, men nå må jeg si DICE har seiret!

Flere BC2 X360 gamere her?
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Gleder meg til torsdag!
Noen som forhåndsbestilte til X360 med GameStops tilbud?
For meg kostet det 259kr! (Bytte inn to spill, for å få det til 1kr )

Får jeg limited edition i likhet med de som forhåndsbestiller og betaler fullpris?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke hvordan butikken du har bestilt gjør det, men gamestop i Trondheim bruker ihvertfall å gi ut limited ed. bare til de som har forhåndsbestilt.

Sitat av ollibolli Vis innlegg
Ikke dårlig tilbud det bangfish, men jeg fikk spillet fra EA til 249 tror jeg det var. og det var limited edition

de som kjøper spillet brukt, får ikke 2 ekstra multiplayer maps som kommer. Kun de som har originalt spill.
Vis hele sitatet...
Om du kjøper spillet BRUKT, er vel key'n brukt, og da får du ikke noe multiplayer maps i det heletatt.


Det sagt, alt du får i limited ed. aka unlocks ingame - sies at du får uansett, bare at du får de senere ute i spillet. Vet ikke om dette stemmer 100%.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Volch0k Vis innlegg
Det sagt, alt du får i limited ed. aka unlocks ingame - sies at du får uansett, bare at du får de senere ute i spillet. Vet ikke om dette stemmer 100%.
Vis hele sitatet...
I 1'ern var det hvertfall slik at de som hadde gold edition fikk lvl 25 våpnene med en gang, så man skal ikke se bort ifra noe lignende på BC2.
Sist endret av Bangfish; 2. mars 2010 kl. 22:47.
Okey.. nå skulle jeg endelig teste dette etterlengtede spillet, men når jeg slenger inn serienummeret mitt får jeg invalid. Er dette pga at spillet egentlig ikke kommer ut i Europa før i morgen? altså 3/3-10
Har kjøpt det på EAstore.com. Lastet det ned med EA download manager.. Får ikke installert, får feilmelding her:

Error reading from file Dautorun.dat verify that the file exists and that you can access it
Sitat av ollibolli Vis innlegg
Okey.. nå skulle jeg endelig teste dette etterlengtede spillet, men når jeg slenger inn serienummeret mitt får jeg invalid. Er dette pga at spillet egentlig ikke kommer ut i Europa før i morgen? altså 3/3-10
Vis hele sitatet...
Kjøpt fra EA store?
Om du bruker første key'n du har fått, er denne til limited edition unlocks..

Gå på: EA Store -> Kundestøtte -> Se nylig bestillingshistorie og kjøpsdetaljer
Fyll inn, trykk videre og der skal key'n stå.

Sitat av jassågitt Vis innlegg
Har kjøpt det på EAstore.com. Lastet det ned med EA download manager.. Får ikke installert, får feilmelding her:

Error reading from file Dautorun.dat verify that the file exists and that you can access it
Vis hele sitatet...
Prøv og se på BFBC2 forumet til EA. Helt sikkert ikke bare du som har samme problem.
Sist endret av Volch0k; 3. mars 2010 kl. 00:40.
Å kjøpe fra Steam er best. Det var ingen på forumet som kunne hjelpe meg egentlig å etter masse stuk endte jeg opp med å ringe inn til EA NORGE. Da tar en stressa svenske telefonen.. Prøver det han sa nå funker det ikke får jeg ikke pengene tilbake heller, siden jeg nemlig har begynt å laste ned det spillet allerede. Pass på fella, kjøp fra STEAM!
Preloaden er ferdig nå, nesten frista til å ringe inn til jobben, og si jeg ikke kommer imorgen.. release på steam 00.01 inatt :S
Sist endret av arisnaub; 3. mars 2010 kl. 18:13.
Hvor stor er den å laste ned? Har 3g nett fra telenor da, vill det funke? ca tid?