Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1056
God kveld freaks!

Har spilt inn en norsk raplåt med en kammerat sjekk linken:
http://www.youtube.com/watch?v=7iqP3...ature=youtu.be

Kvaliteten er noe redusert ettersom vi har brukt en helt ny mikk som vi ikke var helt vandt med.

Kommenter, lik, hat, elsk og spre!

Setter pris på tilbakemeldinger og konstruktiv kritikk
Chill sang! Kunne sett for meg å hørre på det i radion en casual sommer kveld
Det er ikke spesielt oppfinnsomt eller bra å starte 95% av setningene med "dærschå deili". Det ble skrekkelig irriterende.
Fiks bedre mikrofon, så skal jeg høre hele. Lover bra
I tilegg til posten over, er denne type "rap" noe av det mest oppbrugte. Etter Karpe Diem, Erik og Kriss, Circus etc er dette konseptet melket ut til døde.
wack beat *titegn*
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Sitat av Lacost33 Vis innlegg
Fiks bedre mikrofon, så skal jeg høre hele. Lover bra
Vis hele sitatet...
Mikrofonen skal være bra, det er en STC-20 også bruker jeg Scarlett 2i2 lydkort/interface. Lyden var bra i garageband, men så fort det kom på youtube ble den litt tam eller hva jeg skal kalle det. Forslag til hva jeg bør stille på for å få en finere lyd?
Man har jo hørt hele låta i løpet av de 20 første sekundene. Veldig kjedelig.

Vokalen høres veldig amatørmessig ut. Burde tenke litt på isolering og miljøet rundt når dere tar opp vokal.
Burde vært miksa bedre.

Dere skal ha cred for gitarintroen, den var kul.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Takk for alle svar! Flere der ute som vil fortelle hva dere tenker om låta?
Synes stemmen, eller kanskje måten han bruker stemmen på var jæævlig wack. Dessuten synes jeg teksten var ganske dårlig. Ellers var det vel greit..
lefsespiser
lefze's Avatar
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Det er ikke spesielt oppfinnsomt eller bra å starte 95% av setningene med "dærschå deili". Det ble skrekkelig irriterende.
Vis hele sitatet...
Kunne vært en bra sang, den setninga ødela alt.

Skjønner jo at temaet i sangen er at "det er så deilig", men ikke overdriv.
Cocaine Cowboy
Marcel Domini's Avatar
Trådstarter
Det er så deilig å få tilbakemeld på sangen!