Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1040
Hadde fått meg 1 g med salvia 5 x her en dag. så satt jeg meg ned og tok meg et trekk, så kjente jeg ingenting. endte opp med at jeg tok påfyll og påfyll, til slutt så røyka jeg siste 2 stappa på bøtte... røyka det opp med en gang altså:S eneste funksjonen det hadde på meg var at jeg følte meg litt uvel etterpå. Hvordan går dette an egentlig, hørt at folk blir dritvrengt på 1 trekk å sånn :s
Det jeg har fått med meg er at salvia skal røykes i bong, kanskje der feilen ligger...
kansje du bare er motsands dyktig ellerno? synd iallefall..
Dudes, sjekk "den sore slavia divinorum tråden"...
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Prøv å holde det leeeenge inne.
Så lenge du klarer og enda litt lengre, da vil jeg regne med du får deg enn kraftig "smell"..

Jeg har bare røykt salvia x10 ekstrakt de gangene jeg har testet det, og det kan ingen nekte for at fungerer.
Da røykte jeg det med bonge og maispipe. Holdt røyken leeeenge inne og blåste ut..
*Pang*

uff..
chanel's Avatar
Trådstarter
46 1
holdte røyken gangske lenge ja. sikkert 10-20 sec. men kanskje jeg burde teste litt sterkere saker da
5x ekstrakt er mer en sterkt nok til å få funk, så jeg ville nok heller funnet meg en ny leverandør enn å gå opp i styrke. Men det krever litt å bryte gjennom med fru salvia, det er ikke bare noe som automatisk skjer. Men bruk bong, ikke bland med tobakk, sørg for at det blir varmt nok og gjør flere forsøk
For at det skal funke bra burde du ta Salvia på bong og fyre opp med en storm lighter. Skal vist en del varme til for å få virkestoffene i gang. Så tar du det største trekket du noen sinne har tatt og holder røyken inne i lungene så lenge du klarer og puster rolig ut. Med det samme du puster ut begynner den merkelige og intense turen

-fEsk1
Sist endret av fEsk; 11. juli 2006 kl. 11:55. Grunn: grammar
Da jeg testa det tok jeg ett trekk med maiser å halv liter flaske, holdt det ikke lenge inne en gang.
Begynte å stikke i kroppen. spesielt huet.
Åsså så jeg ting som snurra å vrengte seg.
Syns ikke det var no kult jeg, den stikkinga var hvartfall ikke behagelig.
litt vesentlig å bruke riktig type da.. Finnes en halv milion salvier...
prøv en annen leverandør. er mye salvia ekstrakt ute og går som er bare bøff
Dudes, I hate to qoute myself, but "DEN STORE SALVIATRÅDEN"!

Edit by mod: Hør på felix! http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=51830
Sist endret av Tias; 12. juli 2006 kl. 16:40.