Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3074
hei
jeg vill se på TVNOO på skolen, men får selvfølgelig ikke instalert det.
jeg lurer på om det er mulig å få ordnet det på en måte sånn at jeg kan få sett det på skolen? og åssen jeg eventuelt gjør dette? veit at TV på skolen ikke hører helt hjemme, men har en del fritimer og slikt så da har jeg masser av tid

takker for svar
må bare spørre.... hva er TVNOO?
TvNoo er et slags p2p tv streaming program. Det funker utrolig dårlig for tiden for å si det mildt. Hold deg til TvKoo en stund videre. PS: Bruk google neste gang.
TvNoo er en måte å se de fleste norske kanalene på pc'en... er på en måte litt p2p... du ser på tv samtidig som du streamer den ut til andre... TvKoo er den orginale versonen å går på litt mer globale kanaler.
...Du har ikke bærbar PC da? Etter det jeg veit trenger du ikke installere TvNoo (eller TvKoo) på maskinen. Du bare laster ned programmet, starter det....ahh....nå veit jeg hva det er.. Brannmur!

Slått av den?
Du må installere språkpakkene. Og brannmur? Nei, skolene har deaktivert så brukerne ikke kan installere noe som helst.
Trådstarter
47 1
sant det, har ingen intillinger eller noe man kan gjøre..tenkte litt på å intalere det på en sånn litten minnebrikke ville dette funke?

(litt off topic)
foresten..noen som bruker logmein? eller greier og cracke det?
fordi som ikke vet hva det er så er det et program som gjør det mulig og kontrolere pc'en din hjemme fra f.eks skolen...veldig kjekt når du glemmer ting hjemme på pc'en
Regner med du har lest på www.euchannels.net, som er hjemmesiden til TvNoo.

Der ligger link til ActiveX, pass på at du har det innstalert.
Jeg lurer bare på en ting.
I tv-guiden (info) så står det jo TVNorge... Er det mulig å få inn TVNorge og? Får bare NRK1, TV2, TV2 Zebra og TV3...
det bytter på hele tiden.