Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  151 14208
Jägermeister er kongen i hylla på polet. Legg den i frysen helt til du kan skrape av frost på utsiden av flasken før du shotter. N.B: Jägermeister MÅ drikkes bart!

Ellers så er sambuca med kaffebønne digg. Så er det ekstra show hvis du tenner på shotten også.

Over til denne øl diskusjonen, så skal den perfekte temperaturen ligge på rundt 7 grader, for de som lurte.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Opprinnelig postet av Psych|Com
karsk er genialt. bare husk at karsken går fra 40% sprit + 60% blandevann til 99% sprit + 1% blandevann ganske så fort..
Vis hele sitatet...
IKKE bruk noe annet enn hjemmebrent i karsken, det egner seg ikke.
det er logisk he oppe i nordnorge...

og by the way så drikker jeg helst barkran kaldt mack og kald corona
Ok, som tidligere nevnt Gin&Tonic, med hovedvekt på gin, Gimlet (GORDONS(!)Gin&Rose's Lime)

Så en hadde fremgangsmåten for inntak av tequila i en tidligere post, når du har kjørt den 8-9 ganger er du tøff nok til å prøve:

KAMIKAZE TEQUILA

Samme som vanlig: Tequila, Salt og Sitron.

Det du gjør er ganske enkelt, pælm saltet over skuldra, shot tequila'n og gni sitronen i øynene...


Tequila kan også være ingrediens for et lysting vorspiel med en kompisgjeng, vi presenterer POSTMANN PAT LEKEN:

Beregn MINST 1/2 flaske Tequila per hode (bare glem med en gang å dra på byen etter dette vorspielet)

Hver deltager utstyres med det respektive brukerutstyr for denne substansen, altså Salt, et tefat med sitronbåter og et shotglass.

Husk at shotglassene skal til enhver tid være fulle.

Stapp en videokassett med Postmann Pat i videospillern og se på denne. Hver gang Pat bomgirer skal en shot ned. Først når du er med på dette finner du ut hvor jævlig sliten girkassa til den mannen må være, og etter 2-3 episoder ligger du garantert å snakker med joggeskoa dine....
Opprinnelig postet av DJtm
Ok, som tidligere nevnt Gin&Tonic, med hovedvekt på gin, Gimlet (GORDONS(!)Gin&Rose's Lime)

Så en hadde fremgangsmåten for inntak av tequila i en tidligere post, når du har kjørt den 8-9 ganger er du tøff nok til å prøve:

KAMIKAZE TEQUILA

Samme som vanlig: Tequila, Salt og Sitron.

Det du gjør er ganske enkelt, pælm saltet over skuldra, shot tequila'n og gni sitronen i øynene...


Tequila kan også være ingrediens for et lysting vorspiel med en kompisgjeng, vi presenterer POSTMANN PAT LEKEN:

Beregn MINST 1/2 flaske Tequila per hode (bare glem med en gang å dra på byen etter dette vorspielet)

Hver deltager utstyres med det respektive brukerutstyr for denne substansen, altså Salt, et tefat med sitronbåter og et shotglass.

Husk at shotglassene skal til enhver tid være fulle.

Stapp en videokassett med Postmann Pat i videospillern og se på denne. Hver gang Pat bomgirer skal en shot ned. Først når du er med på dette finner du ut hvor jævlig sliten girkassa til den mannen må være, og etter 2-3 episoder ligger du garantert å snakker med joggeskoa dine....
Vis hele sitatet...
kamikaze trikset ditt har jeg, og tror aldri jeg vil prøve

postman pat "leken" er go og gammal!
Stapp en videokassett med Postmann Pat i videospillern og se på denne. Hver gang Pat bomgirer skal en shot ned. Først når du er med på dette finner du ut hvor jævlig sliten girkassa til den mannen må være, og etter 2-3 episoder ligger du garantert å snakker med joggeskoa dine....
Vis hele sitatet...
totalt offtopic men: noen av mine bekjente skulle kjøre denne leken, men klarte å leie den filmen hvor postmann pat punkterer i første scene og SYKLER resten av episoden
Bacardi Rum med cocos smak blandet med is og ananas smak. Da har du stoff som kan drikkes high speed. Litt i overkant sott for min smakk though.

Men, topic:

Billig og muligens den goyeste fylla du kan verr borti:
Skaff noke satts (heimespikra vin uten smaktilsetningar.. sukker vann og gjaer)
Ta overnemnt satts aa bland ut ca. 90/10 med GOY champagne saft.
Serveres gjerne i gammel 1.5 L flaske. Merke paa flaske etter preferanse. Romtemperatur.


Billigere aa meir festlig fylle faar du ikkje. Den eine kvelden eg kalrte aa presse ned stoffet kunne eg hatt nachspiel med megsjolv aa eit havregrynn aa endo hatt de sinnsykt goy ^^ (maa verr sukker innholdet)


Tequila sendte meg paa tidenes rampage.. FARLIG! ( og berre for aa briefe litt.. heh.. den tequilaen fikk eg av godeste steve O )
Shotte rein Bacardi Limon fungerer bra! Blir litt kjedelig å bare shotte Tequila i lengden, så derfor sverger jeg til denne for å få et "uplift".
Opprinnelig postet av Conjo
Jägermeister er kongen i hylla på polet. Legg den i frysen helt til du kan skrape av frost på utsiden av flasken før du shotter. N.B: Jägermeister MÅ drikkes bart!
Vis hele sitatet...
Prøvd å blande den med battery? Det er sykt godt!
Badass Gangsta Tequila Shot:

Pælm saltet, shot tequilaen og slikk katta.
Sist endret av egeulf; 31. mars 2004 kl. 11:33.
Trodde tråden het "billig fyll"! - Spleis på ei 0,33 flaske øl med en kompis, sett øl med sprøyte rett i armen. Det er billig rus.

Forresten er det påfallende mange medlemmer som ellers er svært lite aktive på forumet som her kommer med masse gode råd om drikkevarer. Jeg har vanskelig for å ta dette seriøst.
nåja knusp3r...tenk om de stakkars små faktisk går hen og prøver dette nå?

om man først skal ha alkohol rett i blodet så må man gjøre det skikkelig, ren sprit blandes i infusjonsveske og så kan man vingle rundt med stativet sitt en liten stund
angående setting av sprit i blodet bør det påpekes den morsomme bi effekten: potensiell død!
Shave your head and dip it in vodka...
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
{xYodax}: Det fins alltid en mulighet for overdose når man leker seg med alkohol, både når det drikkes og når man prøver seg på andre geniale idéer.
Opprinnelig postet av djman
sanfransisco kan kjøsse meg midt i ræva... har aldri vært så fyllesjuk som når jeg drakk det vodka, og en annen drinkmiks.. spydde til 8 på kvelden dagen etterpå... blanding av rosa og gul væske.. aldri vært så sjuk før..
Vis hele sitatet...
nesten samme sjedde med meg etter at jeg drakk denne typen drinkmix og vodka... har vel egentlig aldri vært så fyllesjuk som jeg var i flere dager etterpå. drinkmixen tar bort alkoholskmaken helt synes jeg, men du blir jævlig fyllesjuk hvis du drikker mye av det. hvertfall min opplevelse med det også.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Alize:
Red passion
Gold Passion

Koster en 200-lapp men er vel verdt det. Bland med sprite eller annen brus med fruktsmak... har prøvd med sprite, fanta orange, fanta lemon, fanta shokata, fanta wild berries, sansaõ og battery...

SINNSYKT digg
Vis hele sitatet...
Mousserende vin:
Pimpante
Pimpante, er ikke den beste "sjampisen" du finner, og det er langt fra Champagne. Men den funker og to-tre holder til en kveld hvis du vil bli passelig full. Smaken er ganske søt, og hvis man har peiling på vin bør man nok holde seg langt unna.
Toso Asti
Toso Asti er bedre enn Pimpante på smak, og er omtrent like søt. Fortsatt ikke noe for vinkjenner, men smaker litt ordentlig i hvert fall. Smaker litt som cider To-tre flasker holder.
Toso Moscato
Den har jeg ikke drukket slev, men folk jeg kjenner anbefaler den på samme linje som Toso Asti.

Dette er billig mousserende vin, og langt fra det folk kaller en god vin. Men smaken er i hvert fall god. Drakk dette mest før da en sixpack kosta rundt hundrelappen, da var det digg med en helkveld for 120kr men nå får du jo tolv pils for den prisen, og da kan du jo drikke det...
Vis hele sitatet...
Malibu
Ble nevnt tidligere.
Jævlig digg, men kanskje for søtt for mange
Vis hele sitatet...
I tillegg er den en jeg ikke husker navnet på, men som skal blandes med appelsin juice... er 12% eller no, men når du har blanda det ut kan ikke smake at det er alkohol i det
Skal prøve å finne ut hva den heter.

Av drinkmikser anbefales "Singapore Sling" eller "Long Island Ice Tea".

I tillegg kan du lage tyrker ved å legge tyrkisk pepper i sprit og la det stå et par dager... husk på å røre litt innimellom.
Okey!
Kjapt og logisk:

Skal du lage drinker med høy % er isbiter et must!
Full glasset fullt og la isbitene godgjøre seg.
Mekk whatever drink du har lyst på, bare husk at dersom du blander noe særlig mer enn 50/50 så kommer du til å kjenne spritsmaken, logisk nok..

Likevel. Kluet folkens: Isbiter. Alltid!

Forventet respons: "Jajaja, vi vet vi vet" og "Hvem tror han at han er?"
... svarer like så godt på dette med en gang:
Flott at du vet, men det er fortsatt overraskende mange som blander drinker med romtempererte ingredienser!

Sånn!

-p
Kondensfjerner og White Spirit. Blandes med en dråpe salpetersyre. Herlig fyll.
Signaturen din sier alt.
Opprinnelig postet av N3m0
Tequila shot(populært kallt Tequila knockout)

Ingredienser:

Tequila
Sitron
Salt

Forberedelser:

Skjær opp sitronen i båter. Hell tequilaen i passende shotte-glass. Hell litt salt i hånda di.

Fremgangsmåte:

Ta saltet i munnen, styrt tequilaen og ta en stoor jafs av sitronbåten.

Hvorfor:

Saltet åpner porene i kjeften så du trekker alkoholen raskere opp i blodet(etter det jeg har hørt). Sitron passer så perfekt til tequila og nøytraliserer smaken.

Tequila er ikke som annen sprit. Tro du meg, det går rett til hodet.

ps. Ha klar iskald cola og noe frossenpizza til fyllesjuka dagen etterpå.

ps x2. Er man mann kjøper man Tequila Black Death, ligner litt på denne. Dette er en versting med tidenes tøffeste flaske.


[offtopic]
ninja5000: hvordan definerer du iskald kontra kjellerkald?
[/offtopic]
Vis hele sitatet...
Enig med N3m0 i denne, funker faen så bra. går rett i hodet med en gang... Det som er litt dumt, du husker ingenting dagen etter da
Hvis du vil få en litt lettere fyllesjuke, så drikk vann samtidig som du drikker alkohol, eller etter du har drukket alkohol ihvertfall...
Du bevarer rusen like godt, men det er ett eller annet med vann så renser kroppen...
Jeg blir av og til fyllesjuk, men det vannet gjorde susen, var rask og rørig dagen etter som ingenting hadde skjedd...

Ellers så kan jeg anbefale øl og sigar
Det er snadder!!!!
Siden topicen faktisk er billig fyll så har man jo et godt triks her, ta en tur på London eller annen passende homsepub. sett deg i baren og bestill et glass vann og vent på at noen spanderer på deg. funker som faen vær gang!
Eg venter i spenning til den dagen du tar ein for mykje for du kommer deg ut av klubben.

Uhm.. egentlig ikkje saa mykje billig fyll her mot kva folk foretrekker aa drikke?

Sats aa champagnesaft. 20kr per helg (du spyr jalla, dog)

Muligens lukke traad?
hjemmebrent + sukkervann er billig fyll.
smaker greit nok også..
N3mo har skjønt det! Tequila knockout er det store!
Funker som faen. (Men pass på at du ikke drikker så veldig mye annet rart av spritblandinger på kvelden, blir helvetes dårlig mot slutten av kvelden da) Øl er også godt etter et par shots.. Roer liksom ned litt (eller rusbrus for de som liker det (blææh))
Hb holder lenge og koster ikke mye > billi fyll
viss du skal ha en velsmakende men alkohol rik drikk prøv "muddy waters"

baylis
vodka
melk
is biter
vanilje,sjokolade is

fyll litt over halve glasset med half and half baylis vodka... putt oppi 3-4 isbiter+litt melk... fyll til tops med iskremen... alt sammen i en blender vips milkshake med høy alkohol %...


PS: du kjenner ikke alkholen...
ouzo 50%
appelsinjus 50%
dryss over litt kardemomme.
Den beste fylla er ei kasse tuborg, ei flaske teqqis og et shotteglass.

Styrte teqqis er digg
hvordan få billig fyll:
Blir kjent med en servitør
Spør om han kan ta all vinen i glassene som ikke blir drukket opp og helle i en bøtte etter jobb.

Dette kan gjøres med all slaks drikke.

Det er kansje ikke helt hygenisk eller lurt med take på hygene, men billig er det.
Opprinnelig postet av ztaale
Men PILS derimot skal være iskald... Øl og pils er som kjent to vidt forskjellige ting...
Vis hele sitatet...
hva er egentlig forskjellen? du kan sikkert nevne merker og slikt.
cola og jack er jo godt da.
Smirnoff Orange Twist (sprit) + Battery (blandevann) = Herlig mix!
Smirnoff Sitrius Twist (sprit) + Appelsinjuice (blandevann) = SJEF!
Skal man bruke hb, som er billig og kan bli gode drinker, og man kanskje ikke drikker så ofte, eller ikke har lyst på sånne drinker så smaker no særlig sprit:

1. Hb 40%
Tropisk nektar 40%
Battery 20%

2. Hb 40%
Fanta Exotic 40%
Battery 20%

3. Hb 50%
Battery 50%

4 Hb 50/60%
Cider (m/alkohol) 50/40%

(Litt OBS! Det skal ikke så mye til før det smeller her, man kjenner så og si ikke alkohol smaken her, knall godt)


Men som sagt, tuborg koster en tier, altså billig. borg også men det har jeg ikke smakt enda så.

Men det beste er sambuca, det er helt rått.
Måten å gjøre det riktig på, slik at det smaker bedre (syns jeg):

Fyll et shotte-glass, sett fyr på, slå med håndflaten (blir mer å mer vanskelig ettehvert av logiske forklaringer ) glasset suger seg fast, slå hard (ikke for hardt da) i bordet så det løsner, drikk det med engang etterpå. Det er så utrolig snadder. Men likevel ikke så billig igjen da.
Opprinnelig postet av andy_cap
hvordan få billig fyll:
Blir kjent med en servitør
Spør om han kan ta all vinen i glassene som ikke blir drukket opp og helle i en bøtte etter jobb.

Dette kan gjøres med all slaks drikke.

Det er kansje ikke helt hygenisk eller lurt med take på hygene, men billig er det.
Vis hele sitatet...
Fy faen da er du fattig når du må ty til slike metoder. Æsj blir kvalm bare av tanken.
finnes et ord for det også (ifølge "the meaning of Liff"): Aasleagh
Prøv dette:

Litt vodka
Sprite
2 - 3 skjeer med Red-Kick pulver å boks (kjøpes på helsekosten)

Rør godt sammen.
Mitt tips til billig fylla:
Kjøp inn hjemmebrendt. Det lønner seg og bestille mye når du først skal kjøpe. 5-10 liter, så får du som oftest avslag i pris pr liter. 10 liter hjemmebrendt varer ganske så lenge også. Hvis man regner med en halvliter hver fylle blir det 20 fyllakuler! Bland med brus 50/50, så blir du fort dritings. Shotting er heller ikke å forakte.
Shotte hjemmebrent er ikke alltid så kult egentlig

Jeg husker (så vidt) 16.mai ifjor. Jeg drakk som bare juling (kunne ikke drikke med andre ord), så stod det er halvfult glass utenfor med utblandet drikke, trodde jeg. Det var rent hjemmebrent, etter det glasset husket jeg ca 10 min så lå jeg på badet til han som hadde festen, i to timer å sov å badet, i mitt eget spy. Mamma var virkelig stolt over meg når hu kom og hentet meg og jeg sa: Det er ikke min mor det!?

Men dette var jo selfølgelig ikke bare den ene shotten som gjorde dette da. Men den gjorde utslaget for å si det slik. Men jeg har lært av feil, å nå går det kun i pils, det hender polsprit, men hjemmebrent flipper jeg helt ut.

Drikk med måte sier jeg bare. hehe
Opprinnelig postet av Human-Xit

...Men som sagt, tuborg koster en tier, altså billig. borg også men det har jeg ikke smakt enda så....
Vis hele sitatet...
Borg smaker seriøst forferdelig! Hadde en del på nyttår, drakk bare 2 av dem.. Veldig sterkt, og smaker hor og helvete. Ikke å anbefale.. :S
Opprinnelig postet av steinarlima
Borg smaker seriøst forferdelig! Hadde en del på nyttår, drakk bare 2 av dem.. Veldig sterkt, og smaker hor og helvete. Ikke å anbefale.. :S
Vis hele sitatet...
Men da vet jeg det, da kjører jeg tuborg videre da

Gleder meg til Lidl kommer, da får du en halv-liter for max 8kr og billigst 6 kr ca, men hvordan smaken er, det spørs jo da.
Men en ting er nå sikkert, det blir ikke billigere enn det i Norge vil jeg tro.
hb-shots funker som faen, men man mister for kontroll, så ligger man der å spyr og er dårlig etter 40-50 min ut i kvelden, som blir litt kjipt :/ men billig er det
Hvilken pingler er dere?!

Skal det drikkes, drikker en Cognac eller Whisky
Det er IKKE billig, men det er godt..

Bache-Gabrielsen X.O. er fin,men dyr thou (nesten 400 spenn for en 70 flaske)

Innen Whisky går det helst i Skotsk singelmalt...Oban er god..

Det som er så fint med Cognac og Whisky er at det går "rett i blodet", som en sier...

Men en blir bra tung i hodet dagen etterpå :P
▼ ... over et år senere ... ▼
Hjemmebrennt er konge når du kan lage det selv vel og merke...
Gøy er det også..
He-he.
off topic; 2 år gammel tråd

on topic; vodka og tyrkisk pepper, rist til dropsene er oppløst.
Sitat av Slogum
Mitt tips til billig fylla:
Kjøp inn hjemmebrendt. Det lønner seg og bestille mye når du først skal kjøpe. 5-10 liter, så får du som oftest avslag i pris pr liter. 10 liter hjemmebrendt varer ganske så lenge også. Hvis man regner med en halvliter hver fylle blir det 20 fyllakuler! Bland med brus 50/50, så blir du fort dritings. Shotting er heller ikke å forakte.
Vis hele sitatet...
Wtf? Halvliter HB for en fyllekule? Håper inderlig du snakker 40-60% HB og ikke 96% her?
Kvartliter 96% holder fint til en god fyllekule Halvliter 96% vil jo tilsvare godt over en liter 40% vodka kjøpt på polet. Sjukehuset og pumping neste i de fleste tilfeller da..
En voksen mann som er vant til å drikke klarer å sette til livs en halvliter 96% på en dag. At det blir komafyll fra kl. 2 om ettermiddagen til 04.30 om morgenen er jo en annen sak, men det er mulig.

Sjansen for at det går galt og at du blacker ut og blir bevisstløs, må pumpes eller dør er stor. Er du i tenårene og drikker så mye hver helg ødelegger du kroppen din fryktelig fort.

Jeg skjønner at denne tråden er for folk med stor lyst til å bli kanonfulle for så lite penger som mulig og det er i og for seg helt greit, bare ikke min ting.

Vil du bli veldig full veldig fort og gjøre det så billig som mulig: Dypp en tampong i 96% sprit og kjør den opp i ræva.

Dersom du har så lite penger at du knapt nok har råd til å drikke bør du da for svingende ikke bruke de pengene på å drikke! Det er min mening og ja, jeg innser at jeg høres ut som min egen bestefar nå, men heller ta en øl mindre og drikk noe som smaker bedre.
24 flasker odin pilsner! 240 kroner! løp og kjøp
Hva f... er så spess med tequila black death.. Den er som alle andre silver tequila's.. lagret fra inntil ett år på fat. På lik linje som f.eks sierra tequila.

Tequila deles inn i tre grupper..

Silver: ingen eller inntil ett års lagring på fat.
Gold : Fra ett til sju års lagring
Anêjo: Minimum 7 års lagring.

Utifra dette har det ingen betydning på hva slags merke det er.

Tequila bør i og for seg gjøre at du man får ei billig fyllekule.. du ender opp på grisefylla med tequila uansett. og flaska roter man som regel bort uansett.. Eneste Fornuftige svaret man kan gi for å få såkalt billig fyll er at du kan drikke sprit.. Kjøp deg noen få pils i tilegg om du er hypp. Uansett hvor mye eller lite sprit du kjøper.. Det forsvinner uansett,.
Gudene vet hvilken hjemmelaget drink som funker, men den driken man får kjøpt ute på byen, som gir mest for penga, er Long Island Icetea. I det minste er det min honest opinion.