Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1432
Hei.

Har fest nå.. har røykmaskin i leiligheten min..
Har lenge gått å lurt på om det er mulig å hiva sprit i maskinen istedetfor røykvæske og sprute ut i lokalet?
Noen som har erfaring eller hørt om dette går an?
Takker for kjappe svar..
Har rigget opp maskeinen, tømt den for røykvæske og satt et pulverapparat klar =)
Lurer på hvor sterk sprit jeg skal hive på?

For de som lurer på hvordan det gikk.
Utolmodig som jeg er prøvde jeg..
Fungerte faktisk. men tørte ikke kjøre mer enn 20-30% sprit i den.. den er jo ganske varm.
I lufta var det ikke så mye alkohol.
Men stakk fronten inn i en boss-sekk, fylte opp denne.
Det svei godt i halsen når man pustet inn denne luften, fikk også umiddelbart høyere alkoholrus. ;o)
HAHA HYYL!

bilder ?
hehe... har hørt endel morsomme historier om diverse annet enn røykveske som har blitt brukt i røykmaskiner ja... med hva vi kan kalle morsomme resultater Var vel mer i "gode gamle dager"...
Fra kjemitimene husker jeg snakket en del om at
"Reaksjonshastigheten øker med økendeTemperatur, konsentrasjon og overflate"
Dette stemmer vel i ditt tilfelle også? Så da er det vel kansje ikke så dumt at det er varmt, så lenge det ikke blir så varmt at alkoholen fordamper.
diplom til den første som tenner en røyk i det rommet i så tilfelle..
Sitat av b1rken
Fra kjemitimene husker jeg snakket en del om at
"Reaksjonshastigheten øker med økendeTemperatur, konsentrasjon og overflate"
Dette stemmer vel i ditt tilfelle også? Så da er det vel kansje ikke så dumt at det er varmt, så lenge det ikke blir så varmt at alkoholen fordamper.
Vis hele sitatet...
Det er nettopp at alkoholen fordamper som er poenget... prøv å puste inn alkoholdamp så skjønner du hvorfor...
Hvilken grade vil alkohol gjort om til damp? Regner med at det gjør vondt å puste alkohol
Sitat av marsboer
Hvilken grade vil alkohol gjort om til damp? Regner med at det gjør vondt å puste alkohol
Vis hele sitatet...
Når du er full merker du ikke så mye til smerte, så det var vell kanskje det siste dem tenkte på