Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1553
Allrighty folkens!

det er tid for listeposting igjen. Jeg unskylder meg med at jeg ikke regner med at det er så mange det gjelder. dette er ikke wow class posten en gang til.

Går du på NTNU? I såfall hvor, og hvor lenge har du gått/skal du gå.
<innhold fjernet av ivi per request>
Nei. jeg gjør ikke dette for å brife
Ikke svar denne threaden med: nei.
Sist endret av ivioyner; 3. august 2005 kl. 20:00.
Trodde du hadde meldt deg ut av nff, jeg
Er det ikke lov at folk ombestemmer seg? Til og med Carlo kom jo (litt) tilbake etter sin sagnomsuste So Long Suckers.
hysing's Avatar
Trådstarter
Sitat av IvIoyner
Trodde du hadde meldt deg ut av nff, jeg
Vis hele sitatet...
Vel. Til enkelte ting er nFF best, og da skammer jeg meg ikke over å bruke det. (bl.a. som nyhetskilde dere er utrolig kjappe med å finne stuff.. som regel interesserer meg og)
På den annen side må jeg innrømmet at jeg ikke er helt tørrlagt enda. Jeg klarer å holde meg unna posting i særlig stor grad, men jeg surfer galleriet fra tid til annen. En gang i blant har jeg en sprekk og. Jeg lover deg. det er ikke lett å slutte.
Datateknikk på meg
Hybel på steinan(småhus)
Unnskyld hvis jeg er veldig off-topic nå, men jeg har alltid lurt på hvordan det er å studere høyere utdanning, spesielt ved NTNU (vil gå der senere i livet), er det noe pes, eller er det for eksempel gøyere/bedre/tøffere enn å gå på videregående? Vil for øvrig bli en slags siv/master-ingeniør ved NTNU, når jeg finner ut hva jeg vil drive med.
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Skal gå første året på bachelor i Afrikastudier nå. Ser veldig fram til det, og tror det blir et kjempebra år. Neste høst er planen å begynne på teknisk kybernetikk (må ta en fysikkeksamen før den tid, men det tror jeg går bra
Rakkamakkafo
Marken's Avatar
Jeg tar et årsstudium i Engelsk på Dragvoll for mens jeg venter på å få bli Master i Rettsvitenskap.
Har gått 2 år Informatikk på NTNU, lei nå...skal jobbe minst et semester før jeg bestemmer meg
Sitat av TheGEEK
Datateknikk på meg
Hybel på steinan(småhus)
Vis hele sitatet...
Øvre eller nedre steinan?
Datateknikk FTW!
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg vet tråden er gammel, men ser ikke poenget i å opprette en ny for hvert semester.

Jeg går på NTNU, nærmere bestemt Datateknikk, mitt første av fem år.

Flere her som har startet her i høst?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Litt gammel ja, men jeg går elektronikk 1. året på NTNU. Jeg tror vi har Ex. Phil. sammen med Datateknikk, btw.
Ja, vi har Ex.phil sammen! Du kjenner kanskje skyfex? Han går også elektronikk.