Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2024
I mange år så har jeg testet drøssevis av nye medisiner som legen har skrevet ut. Alltid like spennende og lese pakningsvedlegget.

Bivirkningene for medisin mot angst,er jo ofte de samme som symptomenen for angst:-) (forstå det de som vil)

Tenkte vi kunne lage en tråd om artige bivirkninger og ikke minst hva som står på klistremerket som apoteket limer på medisinpakken.

"To støt i kjeden etter avtale med elgen" (en jente som fikk salve mot sopp)

"En tabelett etter ditt siste måltid" (Den hadde jeg styrt unna!!!!!!!!)

Ene medisinen jeg fikk(husker ikke navnet) hadde en bivirkning som gjorde at en kamerat av meg ble sittende i andre enden av sofaen når han var på besøk.

"Mulig endring i sexuell interesse" (han var livredd for at jeg sku bli homofil)

Noen bedre?
Kanskje ikke bedre, men eneste jeg kan huske var når jeg tok allergimedisin en gang, var at den kunne endre allergien, både positivt og negativt! hehe
På Paracet-vedlegget står det om de andre typene, f eks stikkpiller. Paracet skal lindre smerter og ubehag. "Jeg har vondt i rumpa og kjører en paracet-stikkpille oppi der, den hjelper samtidig mot ubehaget det gir å ha noe inni der"
Bakpå paracet pakka står det faktisk en bivirkning som dette

"Kan forårsake hodepine"
Etter at jeg fikk mageknipe av én paracet (som opprinelig skulle kurere hodepine) slutta jeg med svake smertestillende medikamenter som man kan kjøpe på hvit resept.

Concerta kan bla. føre til Tourettes syndrom (trodde dette var medfødt, og ikke noe man "bare får") .
Sitat av e|mo

Concerta kan bla. føre til Tourettes syndrom (trodde dette var medfødt, og ikke noe man "bare får") .
Vis hele sitatet...
Var ikke akkurat den morsomste bivirkningen..
Kan du fortelle meg litt om det?
Trådstarter
35 2
Nei det der var ikke morsomt...........Tenkte å dra inn litt humor her.Ikke ta det ille opp,men det er jo faktisk ganske utrolig hva som står i pakningsvedleggene!
Frem med pille-eskene og les folkens:-)
tror det skal HEVY OD på concerta for å få "Tourettes syndrom" og så vitt jeg vet så får man det bare med føtt? har du bevis for dette?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Dette er en god måte til å få folk til å se på hva det faktisk er man putter i kroppen sin og hva slags virkninger og bivirkninger det kan få. Det er tragisk at det må skje under tilfeldige omstendigheter, under folks jakt på noe morsomt å poste. Det er en tragedie av en sånn art at det sto mellom å drepe meg selv i sorg eller å stenge denne tråden.

Takk for at dere forstår.