Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6763
tittelen sier vel alt. Jeg får sinnsykt små pupiller på speed og ritalin/concerta når jeg tar de.
Det må vel også sies at før når jeg tok speed så fikk jeg den forventa effekten. men i det siste har jeg blitt mer eller mindre sløv.
Og nei, det er ikke noe bøff jeg får, da venna mine blir veldig gira av det.
jeg har opphold på speed ofte, så det er ikke det at jeg trenger større dose.

Kan jeg ha adhd/add?
Om jeg har det, så er det jo rart at jeg har fått god funk på speed før..
så, er det et tegn på adhd/add når jeg får små pupiller av amfetaminpreparater?
Det er en helt vanlig effekt av amfetamin. Først trekker pupillene seg sammen, og noen timer senere utvider de seg igjen. Ofte forbi normalen..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
mentalmelt: Har aldri hverken hørt om eller sett små pupiller på personer ruset på amfetamin, og all informasjon ang. amfetamin jeg har sett på nettet peker til store pupiller. Du blander kanskje med opiater?
Nope.
Utvidelsen av pupillene intrer ikke før etter et par timer ca. Før det er det ofte en liten sammentrekkning.. I hvor stor grad er individuelt så klart..
jeg har svære pupiller gaaaanske lenge etter inntak av speed eller concerta.
Ja det har du vel, det er jo en av effektene av å ta amfetamin..

Tias: Jeg har heller ikke lest noe om dette fenomenet.. Snakker kun av erfaring her. Eneste stedet jeg kan huske å ha fått en slags bekreftelse er i en dårlig amfetamin-freak film som heter Spinn.

wasted16: står i flere rapporter at overdreven bruk av amfetamin kan føre til motsatt effekt. Mulig derfor du blir sløv...?
Sist endret av mentalmelt; 26. januar 2007 kl. 19:46.
Jeg får også små pupiller i starten, er ikke før etter noen timer dem blir større...
Macca's Avatar
Trådstarter
hmmm... jeg får ikke store pupiller etter lenge heller... de forblir små.
overdrevent bruk; det vil jeg ikke si at jeg har.
men det er rart.. Det ser rett og slett ut som jeg har tatt minus.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Hvor ofte bruker du det? Hvilke doser? hyppighet? hvordan fungerer speeden i forhold til hodet (tankegang)?

Amfetamin trenger ofte en viss psykologisk innstilling. Om jeg er daff og drar meg en liner vil jeg ikke automatisk bli gira om jeg setter meg tilbake i godstolen og venter. Du må gjerne "jobbe den i gang" som de sier på fagspråket.
før fikk jeg ALTID små pupiller av speed... var super gira å hadde det toppers...

siste gangene jeg har brukt pepper nå har jeg bare fått ekstremt store pupiller... nå før jul hadde jeg så store pupiller at det ikke gikk ann å se at jeg hadde blå øyne ^^

amfetamin er elsk <3
om du får små eller store pupiller kommer ann på hvordan lyset er, er det litt mørkt får du stooore og viss du er ute og leker en solskins dag kommer du til og ha ganske små, kommer og an på hvor mye/lenge du har tatt, også er det noen som tåler litt mer en andre
Jeg får nesten altid små pupiller...
Veldig små pupiller i lys og store i mørke ja. Men får ikke store pupiller med en gang som mentalmelt sa. De kommer først etter en stund..
Sitat av Magic
Ikkje ta speed -det er ikkje helsekost...
Vis hele sitatet...
kan bruke d til folk som skal ned i vekt fort(hvis de er overvektige da)

var jo faktisk introdusert som et vindundermiddel for slanking men så fant de ut av fæle bivirkninger så det ble tatt vekk ifra markedet å senere funnet ut av hvor skadeligt det faktisk var med større bruk!

men vil aldri si til noen at de skal ta dette stoffet for det er helt forferdeligt!

ville heller tatt muskatt en dette for det ødelegger deg veldig etter min mening...
Når jeg har brukt amf på jobben har jeg hatt små/normale pupiller, det er pga belysningen, å jeg har aldri tatt store linjer når jeg har jobba, bare små justeringer. Det er 38stk 400w hps lamper i taket på verkstedet. når jeg har gått på dass, et mye mørkere rom har pupillene mine blitt ekstremt store, men de blir små igjen etterhvert når jeg er i lyset igjen.
Sitat av naiSt
før fikk jeg ALTID små pupiller av speed... var super gira å hadde det toppers...

siste gangene jeg har brukt pepper nå har jeg bare fått ekstremt store pupiller... nå før jul hadde jeg så store pupiller at det ikke gikk ann å se at jeg hadde blå øyne ^^

amfetamin er elsk <3
Vis hele sitatet...

Det varierer litt på på alle tror jeg

amfetamin er "elsk" hvis du holder på av og til( noe de fleste ikke gjør) jeg sa det samme som deg før jeg ble hekta, brukt pepper i 2 år ca å jeg synes ikke det er "elsk" når jeg ikke fungerer normalt uten! pass deg, plutselig er du der jeg er

peace<3
Sitat av amhx
kan bruke d til folk som skal ned i vekt fort(hvis de er overvektige da)

var jo faktisk introdusert som et vindundermiddel for slanking men så fant de ut av fæle bivirkninger så det ble tatt vekk ifra markedet å senere funnet ut av hvor skadeligt det faktisk var med større bruk!

men vil aldri si til noen at de skal ta dette stoffet for det er helt forferdeligt!

ville heller tatt muskatt en dette for det ødelegger deg veldig etter min mening...
Vis hele sitatet...
De går jo like fort opp i vekt igjenn når dem slutter med speed og begynner og spise normalt igjenn. Ofte blir man enda "større" enn det man var. Så vil ikke si at det er noe "smart" måte og slanke seg på.
Sitat av Dior
De går jo like fort opp i vekt igjenn når dem slutter med speed og begynner og spise normalt igjenn. Ofte blir man enda "større" enn det man var. Så vil ikke si at det er noe "smart" måte og slanke seg på.
Vis hele sitatet...

første ganga æ tok speed så gikk jeg ned 3-4kg å de kom ikke tilbake med d første..
så i mitt tilfelle kan jeg ikke si meg enig i d!
Jeg veide 65 kilo i fjor vinter! nå veier jeg 90 og er ikke tjukk.. så går like fort opp igjenn.
Det varierer jo ekstremt på person til person.De første gangene jeg testa speed så ble pupillene mine veldig store, men etter hvert som kroppen min ble mer tollerant mot stoffet så blir ikke pupillene mine større av amf lenger med mindre jeg er på stookern en natt eller to. Først da blir pupillene mine store. Selv etter lengre tid med opphold får jeg ingen utvidelse av pupillene etter inntak av amf ( dag 1 ).
Når man er "oppe" på amfetamin så holder pupillene seg normale eller litt på minus-siden. Det er først når kroppen begynner å bli sliten eller når den kraftigste virkningen av forrige dose begynner å gi seg at pupillene utvider seg å blir STORE.
▼ ... flere år senere ... ▼
Helt sikkert? Jeg har en avfære med ett familie medlem senere. Jeg inntok siste dose rundt 22:00 i går. Har fortsatt svære pupiller. Så om jeg vil se omtrent normal ut i øynene burde jeg vel vurdere en liten dose da om pupillene siger inn igjen? Eller er det slik at om du tar deg en ny dose etter en annen mange timer etterpå, så vil pupillene fortsatt være store? Hadde vært fint om iallefall øynene mine ser anstendige ut!