Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 17397
Hvor lenge sitter delta-9-tetra-hydra-cannabinol i bldet rustelefonen sier 2-4 timer etter røyking, mens noen venner sier det sitter lenger enn i urinen.

Hva stemmer?

MVH Roy
Rory-San: Vi har en søkefunksjon her på forumet og siden dette
temaet har vært diskutert her et utall ganger, så ville et søk
sikkert gi deg svar på det du lurer på. I tillegg er www.erowid.org
en fin nettside når man kurer på rusmiddelrelaterte saker.
Til sist må jeg si at rustelefonen etter min erfaring er en veldig pålitelig
kilde, men jeg tror at cannabis kan spores i blodet betydelig lenger
enn i 2-4 timer, i hvertfall hvis man bruker det jevnlig.

Velkommen til forumet!
Rusmiddeltelefonen tenker da sikkert på hvor lenge virkningen er der, ca 2-4t timer.

Om du blir testa, tester de urinen din og da vil de kunne finne spor mellom 3 og 4 uker etter siste inntak.
voktern: Dette stemmer ikke hvis man ikke er fast bruker.
Hvis du ikke har røyket før, eller det er lenge siden sist du
røyket, slik at du er "clean", så kan THC-metabolittene være
ute av kroppen på en dag eller to.
Nå tok jeg høyde for at han har røyka litt mer enn en gang, men det stemmer sikkert det du sier felix.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Skal ta urinprøve på tirsdag, idag er det mandag.
Jeg røkte 3 dager på rad, for 3 uker siden kanskje... sånn på kvelden, den siste dagen røyka jeg bare noen få trkk, ble ikke skev engang... tror dere at det er mulig at jeg blir tadd?
Jeg har trent litt i mellomtiden om det har noe å si.?
Røyker du mye og ofte nok kan det spores i opptil minst tre måneder. Men røyker man bare én joint uten å ha røyket på lenge sitter det bare noen dager. FatMan, vet ikke, et lite tvilstilfelle siden du røyka tre dager på rad (bare en joint eller to, eller nirøyking?), men jeg tror det er en OK sjanse for at du ikke blir tatt.
røyka pipe, det var bare en gang om dagen 3 dager i strkk... nå drikker jeg vann som bare faen, i håp at det funker. Da pisser jeg jo som faen... pisser vell 3 ganger i halvtimen...
Kan ikke du bare søke da for faen?
Har man tatt opp 20 ganger her på forumet.
Har søkt, men fant ikke noe bra...
Kan dere ikke sette opp en sticky tråd om hvor lenge de forskjellige stoffene holder seg i blodet?
Roy,

Jeg nyktra i 3 uker før sesjon i fjor. Da hadde jeg røyka stort sett hver dag i et halvt år. Ble ikke tatt, men så vet jeg ikke om dem kjører drug test på sesjon.

http://www.erowid.org står det at THC-nedbrytningsstoffer holder seg i blodet i 2 uker, og forsvinner fra urinen alt fra 2-3 dager etter røyking, for engangstilfeller, til opptil 12 uker etter slutt om man er heavy på bongen.

Sånn magefølelsemessig tror jeg ikke du har noe å frykte, særlig siden du trener og drikker vann. Husk at appelsinjuice/C-vitamin virker positivt på utskillelsen av THC-avfall.
Det er mulig de finnes i blodet så lenge, men vanlige narkotester er ikke så nøyaktige, så maksimalt 40 dager vil det nok ta, hvis du røyker daglig over lengre perioder.
sitat:
Roy,

Jeg nyktra i 3 uker før sesjon i fjor. Da hadde jeg røyka stort sett hver dag i et halvt år. Ble ikke tatt, men så vet jeg ikke om dem kjører drug test på sesjon.

Det er ikke en drugtest men en test for og sjekke om du har for mye protein eller om du har blod i urinen.
Jeg har også lurt på dette, kom over en ganske gjennomført tråd på flashback

http://www.flashback.info/showthread.php?t=80577
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
* jeg forsetter bare å referere til www.erowid.org *
* og til denne klistrede tråden *
Sist endret av spQ; 10. april 2006 kl. 14:25.