Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 742
Hei.

Har en kompis som har remixet Falling Down av Selena Gomez.

Låten finner dere her:

http://www.youtube.com/watch?v=EoeYHGfLul0

Dette er ikke verdensklasse, men jeg syns ikke det var så verst. Hvilken tilbakemelding har den nådeløse musikkjernen her inne å gi?
Sikkert bra laget å slik, men ble for mye rot, utydelige sammensetninger av lyd og instrumenter. Men fikser han på det, så blir det nok bra.
Tror det er meningen at den skulle bli litt "rotete", og syns ikke lydbildet er utpreget utydeligt heller. Kanskje jeg misforstår deg litt her, men du får utdype litt mere.
Assa det her er jo skikkelig bra, ingen med vettet i behold kan si noe annet, enten du liker sånn musikk eller ikk så kan du ikke si annet enn at dette er pro laget.
Personlig likte jeg remixen bedre enn originalen, faktisk.

Veldig bra synes da jeg
KP
Sfun's Avatar
Trådstarter
Takk takk. Kan vel strengt tatt ikke sammenlignes med orginalen, sånn sjangermessig.
Takk for KP, men det er ikke jeg som har laget den
Aah, ja så nå at du skrev en kompis.. Men KP likevel:P
Jeg synes da remixen var bedre
Ville ikke kalt det en trance remix, heller en form for house.
Introen minnet litt om psy.

Jeg reagerte litt på at BPM var litt høy (140?), pga selve låten i seg selv var veldig houseish. House produserer jo mest i 128-130 BPM. Samme gjelder vel egentlig trance for tiden, veldig lite 140 BPM trance, med unntak for Hardtrance, og den slags.
Sfun's Avatar
Trådstarter
Sitat av djxfade Vis innlegg
Ville ikke kalt det en trance remix, heller en form for house.
Introen minnet litt om psy.

Jeg reagerte litt på at BPM var litt høy (140?), pga selve låten i seg selv var veldig houseish. House produserer jo mest i 128-130 BPM. Samme gjelder vel egentlig trance for tiden, veldig lite 140 BPM trance, med unntak for Hardtrance, og den slags.
Vis hele sitatet...
Her ser dere et eksempel på en bra tilbakemelding.

Er forsåvidt enig med deg her også. Skal bringe dette videre til skaperen.