Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 3522
Vel, ferdig med SC2-campaign. På tide med multiplayer, har alt spilt en del 1v1 og 2v2, men er nå lysten på å prøve litt mer 3v3 og 4v4, evt ta noen treningsmatcher mot random nFF'ere.

Så: Hvem er med på litt SC2-gaming i tiden fremover?

Legg meg enten til på battle.net:

Forconin : 897

Eller heng på #nff.sc2 på EFnet og se hvem som er online.
Jeg er med, men skal på jobb nå, så blir ikke med det første

navn: Fruktsalat
Kode: 875
Navn: Ullsokk
Kode: 827

Add meg hvis dere bruker skype.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Erlend : 733

Skype: lambda-eyde


Noen som vil spille en liten kamp med meg for å se om PC-en min takler det?
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Ja, er gjerne med på noen matcher jeg. De fleste av mine venner er way bedre enn meg, og det er jo ikke så gøy og bli eid hver eneste match... Jeg ligger i bronze league i 1v1 og 2v2, men jeg taper mye der også...

Skrammses : 120
Kashug : 674

--- bruker IKKE skype, men bruker ventrilo / teamspeak
Problem, officer?
thomasf's Avatar
verdensbeste : 181

Spiller ikke så mye MP enda. Må ha 100% på mission achievements først. Kan ta en uke eller to. Begynner nok for fullt på ladder-spilling etter hvert som skolene begynner, men ikke helt enda.
HøyRisiko Psykopat
Ola
842
Ti tegn.
Bartulf : 325

Ligger i silver league i 1v1, men spiller mest 2v2
Kjøpte og installerte spillet igår.

Brukernavnet er Nexen, men jeg skjønner ikke hva tallet dere skriver etter navnet betyr? Kan noen forklare?
Sitat av Spunky Vis innlegg
Kjøpte og installerte spillet igår.

Brukernavnet er Nexen, men jeg skjønner ikke hva tallet dere skriver etter navnet betyr? Kan noen forklare?
Vis hele sitatet...
Om du holder over navnet eller portrettet ditt ett eller annet sted så får du et tall. Det er for å forhindre at bare en person kan ha et gitt navn.

Pantheon::445
Kitsune : 474

Hadde vært kult om noen la meg til egentlig
Akkurat nå er jeg litt for slapp til og legge til andre (må kansje få gjort det til kvelden

Er fortsatt noob på sc2 da :P så tar gjerne imot 1v1 og 2v2
Nexen: 617

Takk Pantheon
xShadyx : 173

Er i Silver League 1vs1
Gauda : 585

Tar gjerne litt practice 1v1.

Er i platinum i 1v1 og 2v2
Moorater: 570

Spiller kun 1v1 for tiden i Bronze league, men klatrer fort.
KefZz: 540

Har bare spilt 1v1's hittil og practice games siden jeg ikke føler meg helt stabil på protoss/zerg enda (terran playah :d)
Jeg og en kompis spiller ikveld, om noen er med på 2 vs 2...

Kompisen min: Sverre 249

Meg: Tafsern 671
Restyle - 797
Tvilsomt at det blir alt for mye 2v2 med det første, jeg klarer allerede å tape godt over halvparten av kampene i bronze league Til mitt forsvar har jeg hatt spillet i to dager, og aldri spilt RTS eller StarCraft før.
Spiller ikke så mye sjæl, er noe ræva... men men, må forsøke
Mith - 708
Platinum 1v1, men har bare såvidt spilt etter at betan slutta.
Ble ferdig med de 5 første i dag faktisk.
Molay.178

1v1 Har ikke turt å gjøre alle placement matchene ennå ( vil ikke tape ) men har vunnet 3/3 hittil, var silver/gold i beta og har forbedret meg siden den gang.

4v4 random gold ( uten noe som helst cheese )

hadde satt pris på noen norske å spille med, ettersom andre jeg gamer med er tyskere og slikt.

Btw noen fra Teamliquid her?
Jeg suger såpass hardt i SC2 at jeg på ingen måte skal prøve meg online, men er hypp på å se noen replays av NFF matcher. Noen som har noen å vise frem?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
navn:Infamous

Kode.628

For de som vil spille lit bronze league.

ps,jeg er helt elendig så ikke forvent og vinn med meg da.
Miyamoto : 676
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
navn:Infamous

Kode.628

For de som vil spille litt bronze league.

ps,jeg er helt elendig så ikke forvent og vinn med meg da.
Vis hele sitatet...
Stavefeil så ta dette som en EDIT.
Sist endret av sam500; 22. august 2010 kl. 02:01.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Standard medlem
Bombasa's Avatar
bumper denne tråden jeg!

Noen som vil spille mot bronzenoob?


bomba 979
Sitat av Bombasa Vis innlegg
bumper denne tråden jeg!

Noen som vil spille mot bronzenoob?


bomba 979
Vis hele sitatet...
Nick: WeeDz

Kode: 841

Spiller i Bronze/silver
La til noen av dere, må gjerne legge til meg og. Cily, 363. Er silver i 2v2 og bronze i resten. Spiller gjerne practice games osv.
Chromosome.717
Har vel rundt 3000 poeng i master league men har ikke spilt så mye i det siste. Og forresten, det er jo mye mer praktisk om alle bare joiner en felles chat channel istedet for å gå rundt og adde alle medlemmene personlig. Er også lettere om man vil organisere noen kamper mellom medlemmene eller litt trening.

Kan jo se om det er mulig å gjøre "nff" til en dugelig kanal i spillet.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Ok, den nye offisielle ingame chatten er ''nff''.

Kommer til å henge der inne når jeg er ingame (som er ganske ofte).
Sist endret av Bombasa; 15. mars 2011 kl. 18:39.
Spiller en del for tiden, men plages en del av lagg i store macrogames pga. elendig PC, er også stuck i Bronze uten å få poeng selv om jeg har vunnet mange games etter en loss streak på 30 games
Har nå 30-something wins og 91 games eller noe.
Er dog godt på vei oppover i både 2v2, 3v3 og 4v4 da de jeg spiller med er i Platinum og Diamond etc. Og to av dem er sikkert straks i Masters i 2v2 n__n

Brukernavn: DeadlockR
Character Code: 559 om jeg husker rett

Legger ikke ut Skype her, da jeg bare har venner på Skype og liker å ha det sånn. Fremtiden får vise om noen av dere får Skype'en min
/Wannabe-VIP lizm azz
▼ ... noen uker senere ... ▼
bumper denne ettersom det har vært ladder reset nå :P Har ikke spillt mye de siste ukene og merka nå at jeg er sykt rusten -_-
Skal joine nff kanalen i kveld :]