Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1413
kom over programmet MicroLMTS på nettet (ligger her http://www.microlmts.net )

Det dette programmet gjør er at det sender en melding til et forvalgt nummer om noen setter inn et annet SIM-kort i telefonen enn det programmet er registrert med. SÅ med andre ord, om noen stjeler mobilen min og setter inn sitt simkort, vil jeg få en melding fra nummeret til tyven med hans nummer.

Det jeg lurer på er om det er noen som vet om noen programmer som er nyere enn dette som er 2 år gammelt, og som eventuelt har erfaring med dette eller lignende programmer?
Fy faen, nesten så jeg fikk lyst til å ta en av mine gamle mobiler, dra på en random fest å legge mobilen på bortet, å slå ijæl den 'fetta' som stjeler mobiler overalt.

Om noen finnere nye, så skal det uansett instaleres asap på nymobilen.
Sist endret av Volch0k; 24. april 2008 kl. 14:54.
ElroY's Avatar
Trådstarter
Hehe. Eller møte opp på døra til han som har stjålet mobilen din på byen. Hadde vært jævla grit med et sånt program så man hvertfal har et navn å sette på politianmeldelsen så det ikke er 100% sikkert at saken blir henlagt.