Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 552
har spm angående min w595.. hvorfor avslutter ikke grogrammet jeg kjører når jeg skyver igjen tlf, det er det på andre skyvetlf.. syns det er litt irriterende, men finner ikke innstilling som kan endre på det.. noen som har peil?

takk=)
Tror nok det bare er tastelåsen som aktivers når du skyver telefonen.
SPI
Trådstarter
hadde samsung u700 før og når jeg skyva den igjen så gikk den rett tilbake til hoveddisplay.. er ikke sånn på se tlf?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av SPI Vis innlegg
hadde samsung u700 før og når jeg skyva den igjen så gikk den rett tilbake til hoveddisplay.. er ikke sånn på se tlf?
Vis hele sitatet...
Selv om du returnerer til hovedmenyen betyr ikke det at programmet avsluttes nødvendigvis.

Både gamle SE smart-telefoner og nåværende WM-baserte telefoner har home-knapper, som gjør at programmet fortsatt er aktivt i bakgrunnen selv om du er tilbake til desktop.
SPI
Trådstarter
dealen er at når jeg klapper igjen tlf hvis jeg er midt oppi no så kan jeg fortsatt trykke på taster, tastelåsen går ikke på og den går ikke til hoveddisplay.. så jeg må trykke masse tilbake også klappe igjen, syns det er så tungvint.. kanskje bare jeg som er altfor bortskjemt
Tror det skal være fint mulig å fikse på i menyen
SPI
Trådstarter
Sitat av Blackkoz Vis innlegg
Tror det skal være fint mulig å fikse på i menyen
Vis hele sitatet...
finner ikke no innstillinger som kan endre det..:s