Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  116 12405
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar


Slippes 29. november 2012

Far Cry 3 er rett rundt hjøre og har høstet svært gode anmeldelser!
Regner med det er flere en meg som gleder seg. Hadde selv ganske mange timer i Far Cry 2, selv om det kanskje ikke var veldig bra. Håper og tror at mange av de irriterende elementene i nr.2, slik som aaaalle de plagsomme postene man heeele tiden måtte kjøre gjennom når man staaadig tiden måtte krysse kartet er rettet opp og at nr.3 byr på mer variasjon.

Det skal være veldig mange sideoppdrag og mye å oppdage på øya
Mye våpen å velge mellom og et belønningsystem
Multiplayer som ifølge noen anmeldere kan bli en suksess?
Co-op
12-14 timer storyline

GlHf
Far Cry 2 var jo dritgøy! Gleder meg vilt til 3'ern, men trenger nok en bedre pc for å faktisk kunne spille det.
Har hørt mappet blir ti ganger større enn det var i Far Cry 2. Multiplayer kan bli veldig intressant, men hadde ikke toern det også?
Anbefaler denne:
De første 15 minuttene i Far Cry 3
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
For all del! Far Cry 2 var et kjempe spill det

"hehe" 8 timer så låses det opp på steam
50,- euro på Stem. Kjøpte det på Elkjøp tidligere i dag til 299,- Har akkurat installert det, men har ikke prøvd det enda da jeg venter på en 270mb oppdatering.... På lanseringsdagen.... Starter bra ja....
Eneste som iirriterte meg forløpig, er at jeg ikke kan gå opp de kantene som det burde vært mulig å klatre opp. Sklir bare ned igjen, og må gå rundt. Hehe.
169 kr. http://www.kinguin.net/farcry/farcry...-download.html

er billig og veldig legit, har kjøpt så si alle spilla mine derfra
Jaja lasta ned reloaded sin
funker konge er bare litt irriterende at man må drive å heale hele tia bygge ting
laster ned nå glad jeg fikk det gratis med det nye skjermkortet hadde noen artige friminutt med far cry 2 på ungdomsskolen, så jeg gleder meg
Har nettopp installert, men det er på norsk. Noen som vet hvordan jeg kan bytte språket til engelsk? Lett overalt i menyene, men klarte ikke å finne noe
Hvor får jeg tak i "FarCry 3" til Playstation 3 billigst mulig (inkludert frakt) ? Noen som vett om noen kjekke sider?
Skal hente spillet om ett kvarter. Gleder meg som et barn på julaften. Bare synd jeg må skrive semesteroppgave hele helgen. Blir ikke spilling på meg før torsdag neste uke.
Sist endret av emmma; 29. november 2012 kl. 18:30.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Da får jeg starte opp!
Death is a Disease.
Freddy91's Avatar
68 5
spilt i 6 timer og foreløpig er det diggbart, altfor mye side-mission som frister, så vidt startet med main story! :P
Fikk det på gratis pre-orderen som kom med grafikkortet mitt, bare spilt noen timer, men virker veldig bra. Savner på noen måter Afrika fra FC2, men ellers er nok dette bedre på ALLE måter
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Bare nvidia kommer med SLI-profil nå!! Så jeg kan spille på Ultra. Spillet ser jo foresten utrolig bra ut på High også (:

De har vist kommet med det ja ..

Nye drivere anbefales for Far Cry 3 spillere
Sitat av oppivekt Vis innlegg
169 kr. http://www.kinguin.net/farcry/farcry...-download.html

er billig og veldig legit, har kjøpt så si alle spilla mine derfra
Vis hele sitatet...
Kan du bekrefte at dette funket på Far Cry 3? Står "New CD key". Hva vil dette si?

Er jo et knallbra tilbud!
Er det flere enn meg som har problemer med lyden på stemmene til karakterene i spillet? Om jeg skrur opp volumet fullt hører jeg noen som snakker om jeg er heldig, men det er for lavt til å høre hva de sier så jeg har spilt med tekst i hele dag. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten hell. Jeg lastet ned spillet fra Playstation Store tidligere i dag/går og frykter at det har skjedd noe under nedlastingen. Vil helst ikke slette det og laste det ned på nytt. Har spilt i noen timer nå..Alle de andre lydeffektene og musikken fungerer som det skal.
Sitat av hvzlatan Vis innlegg
Er det flere enn meg som har problemer med lyden på stemmene til karakterene i spillet? Om jeg skrur opp volumet fullt hører jeg noen som snakker om jeg er heldig, men det er for lavt til å høre hva de sier så jeg har spilt med tekst i hele dag. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten hell. Jeg lastet ned spillet fra Playstation Store tidligere i dag/går og frykter at det har skjedd noe under nedlastingen. Vil helst ikke slette det og laste det ned på nytt. Har spilt i noen timer nå..Alle de andre lydeffektene og musikken fungerer som det skal.
Vis hele sitatet...
Spiller du på PC? hadde samme problem med skyrim. Løsningen for meg var bare og bruke headset
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Spiller du på PC? hadde samme problem med skyrim. Løsningen for meg var bare og bruke headset
Vis hele sitatet...
Sitat av hvzlatan Vis innlegg
.... Jeg lastet ned spillet fra Playstation Store tidligere i dag/går og frykter at det har skjedd noe under nedlastingen. Vil helst ikke slette det og laste det ned på nytt. Har spilt i noen timer nå..Alle de andre lydeffektene og musikken fungerer som det skal.
Vis hele sitatet...
5654+3tegn
Sitat av augi2323 Vis innlegg
Kan du bekrefte at dette funket på Far Cry 3? Står "New CD key". Hva vil dette si?

Er jo et knallbra tilbud!
Vis hele sitatet...
kan bekrefte det. kjøpte det selv i går.

har kjøpt ca 10 spill å alle hr funka fjell!
Sitat av hvzlatan Vis innlegg
Er det flere enn meg som har problemer med lyden på stemmene til karakterene i spillet? Om jeg skrur opp volumet fullt hører jeg noen som snakker om jeg er heldig, men det er for lavt til å høre hva de sier så jeg har spilt med tekst i hele dag. Jeg har søkt litt rundt på nettet uten hell. Jeg lastet ned spillet fra Playstation Store tidligere i dag/går og frykter at det har skjedd noe under nedlastingen. Vil helst ikke slette det og laste det ned på nytt. Har spilt i noen timer nå..Alle de andre lydeffektene og musikken fungerer som det skal.
Vis hele sitatet...
Jeg tar det for gitt at du har sjekka options.. jeg har vel rett?
På mange spill er det jo "master volume", "voice volume" og "sfx volume"...
Sist endret av Novice; 30. november 2012 kl. 09:58.
Bestilte Insane edition til playstation i går!

Er det noen andre på playstation som kunne tenke seg og joine litt co-op etter jeg har fått prøvd storyen i noen timer?

Er det så bra så det ser ut? For det ser virkelig ut som årets beste spill!
Sitat av Snipart Vis innlegg
Bestilte Insane edition til playstation i går!

Er det noen andre på playstation som kunne tenke seg og joine litt co-op etter jeg har fått prøvd storyen i noen timer?

Er det så bra så det ser ut? For det ser virkelig ut som årets beste spill!
Vis hele sitatet...
Hvor bestilte du? Pris?
Jeg bestilte fra komplett.no

Fikk det til samme pris som "regular edition" fordi de hadde rota med bestillingen.
Noen mulighet for at dette spillet kan kjøres med et radeon 5850-kort?
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Har nettopp installert, men det er på norsk. Noen som vet hvordan jeg kan bytte språket til engelsk? Lett overalt i menyene, men klarte ikke å finne noe
Vis hele sitatet...
Samme problemet her. Jeg elsker spillet, men hater at det er på google-translate norsk. Et av de værre eksemplene "kok granater".
Sitat av MonkeyMusic Vis innlegg
Samme problemet her. Jeg elsker spillet, men hater at det er på google-translate norsk. Et av de værre eksemplene "kok granater".
Vis hele sitatet...
Dere snakker om på konsoll da? Glad jeg spiller på PC, er enda ikke kommet over at de kalte "Brutes" for "Hardhauser" på Assassins Creed 2...
Sitat av Daffie Vis innlegg
Dere snakker om på konsoll da? Glad jeg spiller på PC, er enda ikke kommet over at de kalte "Brutes" for "Hardhauser" på Assassins Creed 2...
Vis hele sitatet...
Jeg spiller på PC Men fant ut av det da, lastet ned et program kalt "Far Cry 3 Language Selector", funka konge det! Føler det blir så barnslig på norsk, med alle de teite oversettelsene og slikt :P
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Jeg spiller på PC Men fant ut av det da, lastet ned et program kalt "Far Cry 3 Language Selector", funka konge det! Føler det blir så barnslig på norsk, med alle de teite oversettelsene og slikt :P
Vis hele sitatet...
Takk, det fungerte, men det er likevel litt surt at man må bruke et tredjeparts program for å bytte språket. I tillegg må jeg spille i offline modus for at språket skal endre seg.
Såpekoker av rang
Prøvde det litt i dag (PC). Skal spille mye mer og se om jeg blir mer engasjert, men endel ting kastet meg litt av.
Som nevnt er stemmer veldig lave. Stemmer som hører til figurer med mindre roller, er av fantastisk dårlig kvalitet. Grumsete og noe skurrete. Lav bit-depth. F.eks hun kjerringa i våpenhandelen helt i starten. Det står også random folk ute og prater, går man bort til de lager de ikke en eneste lyd, står bare og beveger munnen og gestikulererer i loop.
Savner litt mer interaktivitet. Så langt føler jeg meg helt alene i verdenen, selv om jeg har sett masse folk. De er bare der.

Et av de første oppdragene skulla ha meg til å samle noen ingredienser samt drepe villsvin. Kjørte et lite stykke til jeg kom til "sonen" dette skulle utføres. Etter jeg hadde fått gjort dette og fullført objectives, ble jeg bedt om å ta fast-travel tilbake til oppdragsgiver. Det var ikke lange biten, og jeg synes det var ganske festlig å kjøre bil, så jeg valgte å kjøre istedet. Hva skjer da? Mission Failed, fordi jeg forlot oppdragets sone. Facepalm. Du kan med andre ord ikke ta på deg et oppdrag og stikke i motsatt retning fordi du har lyst, og komme tilbake senere, eller fullføre det og stikke et annet sted før du leverer den inn.

Misliker også at det er mission markers som alltid blinker og peker dit jeg skal. Fått skikkelig konsollspill-følelse av hele greia. Spiller helt fint på Ultra, og synes heller ikke grafikken er det helt store. Legger merke til masse rart mens jeg spiller, fordi jeg pleier å sette pris på fine omgivelser - stopper gjerne opp i spill og ser meg litt rundt.
I nye spill i dag virker det som at det er jævlig kult og fett med lysstråler fra sola i enhver anledning.
Crepuscular/Volumetric Lights, som det ofte kalles, er en kul effekt, men det overdrives alt for mye.
Det henger ikke på greip at slikt skal være synlig gjennom f.eks trær i en klar og åpen atmosfære midt på lyse dagen.

Småtterier, i bunn og grunn, men for meg er det nok til at jeg sitter og irriterer meg.
Det er dog mye annet som sies å være veldig, veldig bra med dette spillet, så jeg gir det ikke opp med 1 time played.
Sist endret av monoid; 30. november 2012 kl. 15:04.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
HM. Iht grafikk og omgivelser tror jeg ikke vi har spilt det samme spillet. Greia med fast travel tilbake var vel for å lære spilleren hvor kjent fast travel er etterhvert i spillet! Hele d oppdraget er jo bare for opplæring. Etterpå kan du jo gjøre hva F du vil, så ser ikke problemet. At du irriterer deg såpass kan tyde på at du heller har en dårlig dag?
Har ikke spilt Far Cry siden 1'ern og noen av de oppfølgerene som fulgte før 2'ern, men er det fortsatt sånn at man har sånne "dyriske" evner ogsånn enda? (hoppe høyt, løpe fort osv osv) husker hvertfall at det var dødskult i de tidligere spillene
Såpekoker av rang
Sitat av LP88 Vis innlegg
Har ikke spilt Far Cry siden 1'ern og noen av de oppfølgerene som fulgte før 2'ern, men er det fortsatt sånn at man har sånne "dyriske" evner ogsånn enda? (hoppe høyt, løpe fort osv osv) husker hvertfall at det var dødskult i de tidligere spillene
Vis hele sitatet...
Du tenker på Crysis. De egenskapene du nevner er ikke tilstede i FC3. Og glad er jeg for det. For mye piss å forholde seg til for en dumming som meg.

Vil legge til at nå har jeg spilt litt videre, og fant også ut at for å kjøre DX11 må man visst starte spillet med en annen exe-fil. Ble noe helt annet hva grafikk angår. Sett bort i fra grafikken, liker jeg det mye bedre nå som jeg har fått noen timer med det. :-)
Sitat av monoid Vis innlegg
Du tenker på Crysis. De egenskapene du nevner er ikke tilstede i FC3. Og glad er jeg for det. For mye piss å forholde seg til for en dumming som meg.

Vil legge til at nå har jeg spilt litt videre, og fant også ut at for å kjøre DX11 må man visst starte spillet med en annen exe-fil. Ble noe helt annet hva grafikk angår. Sett bort i fra grafikken, liker jeg det mye bedre nå som jeg har fått noen timer med det. :-)
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tenker ikke på Crysis, jeg tenker på det som kun het Far Cry + Far Cry Instincts, og Far Cry Vengeance men da er det altså ikke sånn lenger da altså, trist
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Imponert over hvordan de har handlet han onde fyren, men story'en virker litt rar da, er ikke kommet noe langt dog.
Sitat av LTd Vis innlegg
Noen mulighet for at dette spillet kan kjøres med et radeon 5850-kort?
Vis hele sitatet...
Jeg klarte å kjøre det fint på Ultra på mitt 6870 kort (av en rar grunn), men vet ikke hvor 5850 ligger i forhold.
Sist endret av Thomasrage; 30. november 2012 kl. 20:45.
Det som skuffet meg mest nå, var multiplayeren. Håpet på at man kunne spille sandbox-ish i den store verden, men "coop" var bare småmissions som på BF3.
Sitat av Whisplash Vis innlegg
Jeg spiller på PC Men fant ut av det da, lastet ned et program kalt "Far Cry 3 Language Selector", funka konge det! Føler det blir så barnslig på norsk, med alle de teite oversettelsene og slikt :P
Vis hele sitatet...
Går det via steam? I så fall kan du prøve å endre språket der.

Om det er på norsk på xbox og man hels vil ha engelsk går man på Innstillinger -> System -> Konsollinnstillinger -> Språk og nasjonale innstillinger, så endrer du språk til engelsk og nasjonal innstilling til Storbritannia.

Dette måtte jeg gjøre i Halo 4. Takla ikke den fattige norske oversettelsen.

Sitat av LTd Vis innlegg
Noen mulighet for at dette spillet kan kjøres med et radeon 5850-kort?
Vis hele sitatet...
http://www.systemrequirementslab.com/cyri
Sist endret av Eplekjekk; 1. desember 2012 kl. 10:18.
Slik, da har jeg spilt gjennom dette spillet..
Greide selvfølgelig og trykke ved en feil på slutten... Så resultatet ble ikke bra.. Føler meg snytt... hehe..
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av sneipen Vis innlegg
Slik, da har jeg spilt gjennom dette spillet..
Greide selvfølgelig og trykke ved en feil på slutten... Så resultatet ble ikke bra.. Føler meg snytt... hehe..
Vis hele sitatet...
Er spillet kort eller langt storymessig? Har akkurat gjort ferdig første oppdrag selv og ikke spilt siden, gikk litt lei av spillet så.
AndreasS Photography
MrNorUe's Avatar
Sitat av sneipen Vis innlegg
Slik, da har jeg spilt gjennom dette spillet..
Greide selvfølgelig og trykke ved en feil på slutten... Så resultatet ble ikke bra.. Føler meg snytt... hehe..
Vis hele sitatet...
Spilt igjennom alt? Forhåndsbestilte fra komplett for lenge lenge siden men har ikke fått det i posten enda.. urettferdig.
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er akkurat ferdig med Storyen selv, føler at de ikke gjore for mye med å forklare hvorfor du var på øya, burde være litt mer story om hva som skjedde før du ble tatt til fange, utenom trailerene.
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er spillet kort eller langt storymessig? Har akkurat gjort ferdig første oppdrag selv og ikke spilt siden, gikk litt lei av spillet så.
Vis hele sitatet...
Jeg synes det var jævlig langt faktisk, ble overasket!
som sneipen sier trur jeg også at jeg tok et feil valg mot slutten -.-
Og irriterer meg over at man ikke har muligheten til å gå tilbake til saves.

Generelt, et av de bedre spillene jeg har spilt på lenge terningkast 5
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Jeg synes det var jævlig langt faktisk, ble overasket!
som sneipen sier trur jeg også at jeg tok et feil valg mot slutten -.-
Og irriterer meg over at man ikke har muligheten til å gå tilbake til saves.

Generelt, et av de bedre spillene jeg har spilt på lenge terningkast 5
Vis hele sitatet...
Kan du forklare hva du gjorde feil så jeg ikke gjør det samme?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av hellotitty Vis innlegg
Jeg synes det var jævlig langt faktisk, ble overasket!
som sneipen sier trur jeg også at jeg tok et feil valg mot slutten -.-
Og irriterer meg over at man ikke har muligheten til å gå tilbake til saves.

Generelt, et av de bedre spillene jeg har spilt på lenge terningkast 5
Vis hele sitatet...
Er det free roam etter slutten eller må du gjøre alt du "vil" før spillet er over?
Jeg valgte å redde vennene på slutten og det skjedde ikke noe spesielt. Noen som valgte den andre muligheten?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Sitat av hvzlatan Vis innlegg
Jeg valgte å redde vennene på slutten og det skjedde ikke noe spesielt. Noen som valgte den andre muligheten?
Vis hele sitatet...
ikke spoil.
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Kan du forklare hva du gjorde feil så jeg ikke gjør det samme?
Vis hele sitatet...
Det var vel ikke en feil, men du får noen valg. Jeg trur jeg valgte det kjedeligste valget, men det vet jeg jo egentlig ikke, siden jeg ikke har fullført spillet 2 ganger.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er det free roam etter slutten eller må du gjøre alt du "vil" før spillet er over?
Vis hele sitatet...
Det er free roam når du er ferdig.
Men før siste mission får du et valg, og hvis du ønsker å gjøre det siste oppdraget med engang vil spillet bli begrenset, Jeg vet ikke hva dette vil si siden jeg valgte å fullføre det siste oppdraget.

Men jeg har mulighet til å loke rundt, samle skatter, gjøre sideoppdrag osv nå selvom jeg valgte å gjøre det siste oppdraget.
Sist endret av random36598; 2. desember 2012 kl. 14:27.
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Trådstarter
Andre som har testet multiplayer?
Tror den desverre blir vraket for min del. Var ingen ting der som ikke Cod eller Bf3 har fra før, og gjør bedre.
Er spillet kort eller langt storymessig? Har akkurat gjort ferdig første oppdrag selv og ikke spilt siden, gikk litt lei av spillet så
Vis hele sitatet...
Lengre enn man skulle trodd, er litt mer action mot slutten.
Er litt vondt og gå inn på detaljer uten og spoile det for dere som ikke har spilt gjennom.
Syntes spillet var helt greit historisk sett, 4\6. Div sekvenser trekker karakteren opp fra 3\6. Teknisk\grafikk etc: 4\6. Spillet er på mange måter pent, men ser lett at det er en consoleport.
Sist endret av sneipen; 2. desember 2012 kl. 14:49.