Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1857
Noen som har noe tips eller triks til hvordan jeg kan lese hva som står der?
Sist endret av Phanorama; 31. oktober 2010 kl. 14:27.
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Hvorfor har du bilde over SSID + WPA til en zyxel ruter? Og hvorfor vil du lese det?
Sist endret av Grimmy; 31. oktober 2010 kl. 14:33.
Fordi jeg knipsa bilde av naboens router og siden han er en jævlig gjerrig kjip pungrotte så skal jeg "låne" nett av ham.

Trenger å lese det som står etter WPA..
Valgfri brukertittel
Grimmy's Avatar
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Fordi jeg knipsa bilde av naboens router og siden han er en jævlig gjerrig kjip pungrotte så skal jeg "låne" nett av ham.

Trenger å lese det som står etter WPA..
Vis hele sitatet...

http://freak.no/forum/showthread.php...ighlight=zyxel
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Fordi jeg knipsa bilde av naboens router og siden han er en jævlig gjerrig kjip pungrotte så skal jeg "låne" nett av ham.

Trenger å lese det som står etter WPA..
Vis hele sitatet...
Årets hyggeligste naboaward går vel til deg da.

Og det er vel isåfall heller du som er gjerrig.
Det enkleste blir vel å laste ned CSI-suite: Professional (det programmet de bruker i CSI) og legge inn bildet i det.

Hvis ikke har du jo andre alternativer som å fikse nytt bilde, bruke metoden til ranvik hvis det er telenor, eller enkelt og greit skaffe seg nett selv. Og ja, naboen din er VIRKELIG gjerrig. Hva slags tosk er det som ikke lar naboen snylte på nettet sitt fordi han ikke gidder å skaffe seg selv?
Sist endret av drittunge; 31. oktober 2010 kl. 14:47.
Ikke misforstå folkens,jeg har selv internett men er av laveste hastighet siden vi bor på landet.
Naboen er aldri hjemme heller så nettet hans blir aldri brukt!!
Og tro meg folkens,en gjerrigere kar enn naboen skal man lete lenge etter!!!!Hvis noen er i tvil så gjerne ta kontakt så skal dere få møte karen selv !!!

Så har god samvittighet på dette!!
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Ikke misforstå folkens,jeg har selv internett men er av laveste hastighet siden vi bor på landet.
Naboen er aldri hjemme heller så nettet hans blir aldri brukt!!
Og tro meg folkens,en gjerrigere kar enn naboen skal man lete lenge etter!!!!Hvis noen er i tvil så gjerne ta kontakt så skal dere få møte karen selv !!!

Så har god samvittighet på dette!!
Vis hele sitatet...
Hva pokker har gjerrighet med denne saken gjøre? Det er naboen din, det er hans nett, er du dum?
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Ikke misforstå folkens,jeg har selv internett men er av laveste hastighet siden vi bor på landet.
Naboen er aldri hjemme heller så nettet hans blir aldri brukt!!
Og tro meg folkens,en gjerrigere kar enn naboen skal man lete lenge etter!!!!Hvis noen er i tvil så gjerne ta kontakt så skal dere få møte karen selv !!!

Så har god samvittighet på dette!!
Vis hele sitatet...
Hvordan kan han ha høyere hastighet, dersom du ikke får oppgradert linjen din? Du sier du har 'lav' hastighet ettersom du bor på landet. Jeg tviler på at naboen din bor i byen, ettersom du skal snylte WLAN.
Vi begge har lav hastighet,låner jeg nett av ham så får jeg "dobbel" hastighet
Haha, hæ?
Hva er "dobbel" hastighet? Én PC som bruker ditt eget nett, og en annen PC som bruker hans?

Wow...
Sist endret av s1gh; 31. oktober 2010 kl. 15:32.
hva heter nettet hans? skriv ned tallene/bokstavene etter "privat" her så kan vi finne passordet
Sorry for å skuffe deg, men jeg tror ikke du kan koble flere trådløse nettverk å få "super" hastighet :/
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Fordi jeg knipsa bilde av naboens router og siden han er en jævlig gjerrig kjip pungrotte så skal jeg "låne" nett av ham.

Trenger å lese det som står etter WPA..
Vis hele sitatet...
Jeg lurer på hvordan han klarte å komme seg inn i huset til naboen og knipse bilde av naboens ruter jeg?

Og uansett, om du laster ned noe ulovlig på hans linje, så vil det være han som "skylda" siden det er hans linje, tviler på at han stoler på deg såpass?
Sist endret av OlavGal; 31. oktober 2010 kl. 15:38.
Sitat av Phanorama Vis innlegg
Ikke misforstå folkens,jeg har selv internett men er av laveste hastighet siden vi bor på landet.
Vis hele sitatet...
Står det ikke på sted at du er fra Oslo?
Sitat av affemelon Vis innlegg
Står det ikke på sted at du er fra Oslo?
Vis hele sitatet...
Bor jeg i helvete eller?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Har du hardware for å utnytte multiWAN da ?

Windows støtter ikke Load-balancing out of the box, så der kommer du ikke langt.
One of the good guys
2rs1's Avatar
aeayswgwpk ? Rimelig sikker på de som er uthevet, resten kan du jo eventuelt bruteforce deg til.

Eller så kan du bare poste privatXXXXXX og mac-adressa (finner du ved å bruke et program f.eks. WirelessNetView) også er det sikkert en eller annen her som kan passordet
Fikk hjelp fra den sida så alt ordna seg
Tusen takk!
Phanoarama, kan du vennligst forklare hvordan du får dobbel hastighet?