Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 3462
kk. må bare få dette ut... på natten, får jeg noia.. noia for å dø... noia for at hjertet skal slutte å fungere og jeg er sikker på at noe er galt med hjertet mitt eller at jeg har kreft eller noen annen livstruende sykdom.. men et spm jeg hele tiden kommer tilbake til... er..


Vil jeg merke at jeg er død? noen som har noen teorier om det? det er jo et ganske eksistensielt spm om livet etter døden og sånn.. men jeg er så redd for å bare.. poff.. på de værste nettene så får jeg ikke sove før jeg er så utslitt at jeg bare kollapser i 5-6 tiden om morgenen.. vet at jeg skulle ha reist til non professjonell med detta men jeg bare klarer ikke å få meg til det.. så.. tror du at du ville merket det hvis du dødde?
hvis du ikke skal merke noe så må du jo oppleve ting sånn som de er. altså.. hvis du fortsatt kan gå rund og sånnt, ville du ikke reagert på at det lå en person som er helt lik deg i senga der du nettopp lå?
Som du sier, tror du burde prøv å få deg noe prof. hjelp. Det der kan bli lang tids skader av, mental nedbrudd. For å svar på ditt spm. Uten å ha mye kunnskap om livet tror jeg selv at etter man dør blir man gjenfødt. Universet expanderer til et punkt hvor det kolapser til det intet. Så skjer noe som Big Bang og alt starter på nytt igjen og man blir født.
Det vil si at akkurat når man dør ser du ditt første blikk av verdenen.
Sitat av Fake
kk. må bare få dette ut... på natten, får jeg noia.. noia for å dø... noia for at hjertet skal slutte å fungere og jeg er sikker på at noe er galt med hjertet mitt eller at jeg har kreft eller noen annen livstruende sykdom.. men et spm jeg hele tiden kommer tilbake til... er..


Vil jeg merke at jeg er død? noen som har noen teorier om det? det er jo et ganske eksistensielt spm om livet etter døden og sånn.. men jeg er så redd for å bare.. poff.. på de værste nettene så får jeg ikke sove før jeg er så utslitt at jeg bare kollapser i 5-6 tiden om morgenen.. vet at jeg skulle ha reist til non professjonell med detta men jeg bare klarer ikke å få meg til det.. så.. tror du at du ville merket det hvis du dødde?
Vis hele sitatet...
jeg er sikker på at noe er galt med hjertet mitt eller at jeg har kreft eller noen annen livstruende sykdom

Dra og sjekk opp dette hos legen da? Kanskje du får litt mer ro med kroppen din om du har et svar på det? En utvidet helse sjekk e.l.? Er ikke noe farlig det vel? Har du hatt sex ville jeg ha unnet meg en helse sjekk

Vil jeg merke at jeg er død

Moro spørsmål.. Hvem skal svare?

på de værste nettene så får jeg ikke sove før jeg er så utslitt at jeg bare kollapser i 5-6 tiden om morgenen

Vel, det spiller mer eller mindre på din "svake" psyke. Regner med du ikke har det helt bra siden kroppen må være helt utslitt før du får sove. Har på en måte det samme problemet jeg også når inntaket av koffein blir for høyt men.. Røyk deg en feit en
Trådstarter
jeg har tatt ekg sjekk.. for ikke lenge siden. pga dette... uansett så får jeg dette ikke ut av huet.. er en ganske ekkel følelse.. på dagen har jeg det helt topp, aldri noe problemer.. men på kvelden kommer dette snikende.
Sitat av Fake
jeg har tatt ekg sjekk.. for ikke lenge siden. pga dette... uansett så får jeg dette ikke ut av huet.. er en ganske ekkel følelse.. på dagen har jeg det helt topp, aldri noe problemer.. men på kvelden kommer dette snikende.
Vis hele sitatet...
jeg tror nokk det besste er å søke hjelp. det er ikke bra å ha det sånn.
Dette er en blanding av noia og hypokondri. Du bør søke hjelp hos faginstanser om dette er mulig.

Om hjertet ditt ville stoppe, så ville du ha kjent sterk smerte i venstre arm lenge før dette skjedde. I tidlig alder så er hjerteflimmer en av de vanligste hjertesykdommene, og jeg kan garantere deg at om du tror hjertet ditt er fucked upp så ville du ha merket dettee for leeenge siden. Sterke smerter i brystet er vanlig ca. en halv time før noe skjer.

- Bruker du medikamenter?
Min mening!


Når man ligger der, helt på slutten.
Så tror jeg kroppen er så sliten, den har jobba i flere år å nå jobber den for å ta sitt siste pust i denne verden. Man kjenner at det bare blir stille, alle lyder går over til "surring" som når man er drita å bare blækker. Man klarer ikke å oppfatte stort mye rundt seg, øynene blir tunge som om man skal sovne etter flere døgn uten ordentlig søvn.

I det man trekker luft for siste gang, kjenner man at kroppen "dovnerbort", øynene lukker seg for å gå inn i dvale, på en måte.
Kroppen detter sammen som om noen trakk ut proppa, "schhhh", der forsvant den siste lufta i lungene. Å man sover.


Dette er min mening om hvordan det er å dø når man er helt frisk.
Har opplevd nære familiemedlemmer dø av kreft.. For de var det LANGT ifra så "deilig" å dø, som for min friske oppfatning.

Man kjenner at kroppen er fylt av helvette å faenskap, man gjør alt man kan for å holde seg selv i live for å kunne ta farvell med alle rundt, man vil ikke gi opp pga de rundt, de du er glade i.
Jeg mener man faktisk kan kjenne at man dør, når man har kreft elns. Slik jeg har opplevd det så har de vista det i et par minutter.
De har tatt forvell, gispa etter luft i noen helt forfærdelige krampetrekninger.. For så å bli helt slapp, å sovner.



Om jeg er så heldig at jeg får oppleve en "sykdomfri død", så håper jeg det er på ei strand, på en øde øy langt langt vekk fra resten av verden, kun mine nærmeste er ved min side.

Om jeg er så uheldig at jeg for oppleve en "sykdomsfylt død", så vil jeg gjøre alt for å få i meg noe som tar knekken på meg før smærtene tar meg!


-Pump
Sist endret av Pumpkin; 22. mars 2006 kl. 00:35.
Jaja.. se musikkvideoen the knife - silent shout før du legger deg. Da kan jeg garantere at du ikke kommer til å få sove med det første.

Jeg har iallefall ingen problemer med søvnen akkurat nå. (bank i bordet).

Se på tv til du sovner.. hør på radio til du sovner.. vær fysisk aktiv, og legg deg rett i senga for å sove etterpå. Du slokner totalt da iallefall!
Slike tanker som at hjertet stopper når man sover har streifet meg, men det har aldri påvirket meg noe spesielt. Vet hvordan det er å tro at man kanskje har kreft, hadde en ganske ubehagelig og øm kul, og hver legetime kunne jeg ikke håpe på noe annet enn det beste. Det gikk heldigvis fint, var ikke noe form for kreftsvuls.

Om du vil merke at du er død? Da spørs det hva du tror på. Er du kristen eller jøde, er det vel Himmel og Helvette som i mange andre religioner.
Men om vi skal se bort fra religion, og basere oss mer på forskning, ville du mest sannsynlig besvimt av mangel på surstoff (hjertet pumper ikke oksygen), og til slutt om du ikke hadde fått hjelp, dødd.

Men har aldri hørt om noen mennesker som har dødd av at hjertet bare stopper (I alderen 1-70 hvertfall).
Grunnen til at du mest sannsynlig ikke klarer å sove er som du selv sier, du får det ikke ut av hodet, og jo mer du tenker på det, jo værre tanker lager du deg, som holder deg våken, og neste natt tenker du på de tankene igjen.

Så bare lag deg en konklusjon, bli enig med deg selv, og tenk "dør jeg så dør jeg, det er livets spill.".. Og prøv å tenk på noe hyggelig istedet, lag deg noen planer for livet. Om du er redd for å dø alene, skaff deg ei bikkje.
Livet må være mer enn et "big bang", fysiske lover kan ikke bare bli laget i løpet av et stort smell fra intet.
Tror ikke på noe spesiell religion, men reinkarnasjon (gjenfødelse) er noe jeg selv ønsker å tro på. Før jeg legger meg, bruker jeg å se på TV-serier jeg liker, det er noe som får meg avslappet.
Høres ut som klassisk angst, dvs en overdrevet frykt over noe som ikke er reelt, med symptomer som er åndedrettsknapphet og hjertebank. Det er vel ganske naturlig å føle litt uro før man skal legge seg, men det høres jo ut som dette er sykelig.

Jeg har hatt en periode med litt angst og insomnia selv, finner at avslapnings (relaxing) hypnose mp3'er, 5-HTP og Kamomille Te kurer gruff, mange sverger og til Valerina - alt dette får du kjøpt uten resespt.

Synes imidlertid du burde oppsøke profesjonell rådgivning, mest fordi jeg er litt engstelig for velværet ditt og hva som passer for meg kanskje ikke passer for deg, så fatt mot og finn enten en psykolog eller psykiater, eller begge deler - finnes og private alternativer. Eventuelt kan du kanskje få resept på noe sovemedisin eller beroligende av fastlegen, men det blir jo mer symptombehandling og utsetting av problemene. En tanke som slo meg nå var og at dette kanskje slettes ikke er psykosomatisk, men fysisk. Det kan hende du er allergisk mot noe, kortpusthet og hjertebank er symptomer for allergi og. Så det kan være vel verdt å ta en blodprøve for å sjekke om du har noen allergier.
er ikke greit å ha det sånn, oppsøk hjelp!
selv tenker jeg ikke så mye å "døden", skjer det så skjer det... jeg går rundt med tanken at alt bare slutter og blir svart uansett, så om jeg dør ville det ikke vært så grusomt liksom hehe, fæl tanke, men det hjelper ikke å gå rundt å bekymre seg for noe som er ute av din kontroll?
hei hei dødsangst.

La oss få fakta på bordet: når du dør slutter hjernen å fungere, alt stopper opp. Hjernen er "deg", du tenker med hjernen, du oppfatter alt med hjernen, du hører, lukter, smaker, ser og føler via hjernen. Når den da stopper vil du ikke oppfatte noe som helst. Jævlig sier du?

Du sammenligner det sikkert med søvn, noe du ikke husker, f.eks fra før du ble født eller noe barndommen. Men tenk på at når du ikke oppfatter noe som helst så vil du heller ikke oppfatte at du ikke oppfatter noe som helst. Du vil ikke oppfatte noe som helst for evig. Evig, smak litt på det ordet. Du vil altså ikke oppfatte noe som helst for evig. Der har du døden.

Og ja: det suger...skikkelig.

Så svaret på spørsmålet ditt: Nei. Du vil ikke merke noe som helst når du er død, men du vil heller ikke merke at du ikke merker noe. I det man dør så vil man jo merke at man dør, men til ingen nytte, for du kommer ikke til å huske det til noe senere tidspunkt, så det vil heller ikke være jævlig annet enn akkurat i det du dør, så det er ikke så ille.

Mvh en som har tenkt en del på døden, og tarre sånn som det kommer
Noia for å dø, det er vel ikke noe farlig å dø vel.

Jeg tror ikke du merker noe, for hjernen slutter å fungere, uteom at du sikkert har det du så sist som et bilde på foran øyene resten av tiden.
Først av alt burde du spørre deg HVORFOR du er redd for å dø. Det er nemlig bare huet ditt som kødder med deg. Når det er sagt skal det også sies at det er rimelig vanlig å oppleve dødsangst en eller annen gang i livet. Men det er bare vanlig paranoia.

Du kan tenke på døden som det å sovne uten å våkne opp igjenn. Å sovne da ikke så farlig vel?
Du merker ikke noe, det er vanskelig for oss mennesker å tenke på det ettersom vi ikke kan forestille oss å ikke i det heletatt ha noen sanser.

En annen ting du kan tenke på er at rett før du dør så vil hjernen ofte tømme lagrene sine med naturlig dop, noe som gjør det å dø til en ganske behagelig opplevelse.

Hvis ikke det her beroliger deg, så kan du jo bare se på TV eller noe...
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av phyconinja
hvis du ikke skal merke noe så må du jo oppleve ting sånn som de er. altså.. hvis du fortsatt kan gå rund og sånnt, ville du ikke reagert på at det lå en person som er helt lik deg i senga der du nettopp lå?
Vis hele sitatet...

Kan skje ved et klassisk OBE (ut av kroppen opplevelse) som flere har opplevd midt på natten, ikke noe å være redd for, og får du noia, så kommer du mest sannsynlig til å "sprette" rett tilbake til kroppen din.
personlig tror jeg vel og dø blir akkurat som og være sykt sliten, og så sovne. Vet ikke om dere har opplevd at dere rett og slett merker at dere sovner?

Tror hvertfall det jeg
Sitat av WonderD
Høres ut som klassisk angst, dvs en overdrevet frykt over noe som ikke er reelt, med symptomer som er åndedrettsknapphet og hjertebank.
Vis hele sitatet...

Ahh takk, det er første gangen jeg har hørt en definisjon på angst som jeg føler stemmer.

Du snakka om hypnose mp3er også, jeg hører på "psycadelic" musikk når jeg ikke får sove. Og da slokner jeg på ti min. :P

Har også sånne tanker noen ganger, og jeg har svak psyke osv. Og så røyker jeg da, seff.

Var kanskje litt offtopic her nå, til trådstarter da:

For meg hjelper det å vite at det ikke feiler meg noe, fordi når jeg da begynner å tenke på kjipe ting kan jeg bare si til meg selv at det bare er hodet mitt som fucker med meg. His du greier å inse innerst inne at det ikke kommer til å skje deg noe så vil det hjelpe deg mye.

Jeg har fått en del profesjonell hjelp til nå i livet mitt, (19år gammel) og det har sikkert vært til god hjelp. Men jeg tror at det er måten jeg inser og oppfatter tingene på som er den viktigste grunnen til at jeg føler meg veldig mye bedre nå en jeg har gjort.

Prøv å tenk litt på det på dagen, tenk på hva sjangsen er. Hør på hva de andre sier, at du vil merke smerter i god tid før noe eventuelt skjer. Og så kan du se hva du tror. Hvis dette ikke hjelper så burdte du skaffe deg litt hjelp. Det er ikke bra for psyken å slite seg ut på den måten.

Lykke til.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
er noen måneder siden, men jeg bumper denne alikevel:

jeg kjenner meg godt igjen, fordi jeg også frykter å få kreft i enhver form. Mine grunner er kanskje ikke like urealistiske med tanke på at jeg har magesmerter (og blod i avføring ved visse tilfeller, men det er vel å krysse TMI grensen en smule!).
Jeg har vært inn og ut av legekontor og sykehus det siste året; MR, CT, blodprøver, ultralyd, avføringsprøver, anoskopi og imorgen rektoskopi :s

Det jeg frykter er ikke å dø, men å må gjennom lange sykehusopphold, strålebehandling, cellegift, fjerne tarm så jeg må ha stomi... Jeg fjernet et vitalt organ i fjor og det gikk veldig dårlig, jeg brøt sammen etter operasjonen og personalet på sykehuset var ikke behjelpelig - derfor vet jeg at om kreft er et faktum er det noe jeg må gå gjennom alene, og det er en styrke jeg vet jeg ikke har i meg.

Problemet er ikke så enkelt å løse som å "ta en legesjekk", fordi svarene alltid er ukonkluderende -

ja vi finner ikke noe der, MEN ct er ikke så bra på tarm...
det så helt fint ut, MEN... bla bla bla, det er alltid et "men", og det er alltid noe, små sår eller blod eller hvasomhelst, det går selvsagt ikke an å leve slik, men hjelpen er ikke en hånd unna - jeg aner ikke hvor mange terapuater av alle slag jeg har surfet gjennom til ingen nytte.

nå ble dette kanskje litt blogish, og jeg aner ikke om 'Fake' fortsatt har det slik, men jeg kan definetivt relatere!
Sitat av MagicalTrevor
personlig tror jeg vel og dø blir akkurat som og være sykt sliten, og så sovne. Vet ikke om dere har opplevd at dere rett og slett merker at dere sovner?

Tror hvertfall det jeg
Vis hele sitatet...
Kan jo si meg enig der. Kan jo prøve å konsentrere deg før du sovner, men det kan det hende at du blir for konsentrert at du ikke klarer og sovne.
jeg er enig tomiz.
røyk deg en feit en før du skal legge deg, evt bøtt nedpå med sprit.
kom deg til lege
Sist endret av Ande; 4. september 2006 kl. 16:55.
dette tyder litt på tvangstanker / vranforestillinger.. jeg sliter med noe ala det samme.. jeg er redd for at jeg skal slutte å puste.. (spessielt om natten når jeg skal sove), føler at jeg må konsentrere meg om å puste, hvis ikke, slutter jeg, og dør.. heh.. det er snåle greier..

har også noe med at jeg er redd for at jeg skal bite meg / tygge opp tungen når jeg spiser.. må etter vær bit slikke meg rundt lippene for i sjekke at tunga er slik som den skal.

annbefaler deg og oppsøke proff hjelp, det gjør jeg, men har ikke kommet så langt ennå..
hadde samme problemet når jeg var 14-15, helt noia hver natt for at hjertet skulle stoppe, gikk til psykolog og fikk en mild innsovningsmedisin etterhvert(stilnoct) som jeg gikk på ei stund, samt pratatet litt med psykolog osv, gikk over etterhvert, du kan ihvertfall si at du er glad i livet, det er det ikke alle som kan.

Ps. det som hjalp meg før jeg oppsøkte hjelp var å høre på musikk når jeg skulle sove, så jeg fikk noe annet å tenke på.
▼ ... noen uker senere ... ▼
alle kan dø når som helst , hvis hovedpulsåren sprenger. Det kan skje når som helst til hvem som helst =) sjangsen er naturligvis minimal... skjer endel på større dyr , hester f.eks
Når jeg døde i nesten 1 minutt, og så kom til meg selv igjen, føltes det ut som om jeg hadde vært borte utrolig lenge. Jeg skjønte ikke en dritt når jeg våknet, alt var så rart, og det første jeg gjorde var å begynne å grine! Jeg var så redd, så utrolig redd! Jeg hadde en kamerat rundt meg, han som nettopp reddet livet mitt, og han skjønte ikke en dritt av hva jeg mumlet, jeg klarte ikke å få ut noe forståelig, og skjønte ikke ett fnugg av hva som foregikk! Så kom ambulansefolka og tok meg til sykehuset.

Jeg kan si deg en ting med sikkerhet, og det er at døden ikke er en morsom sak! Jeg husker ikke hva jeg "drømte" når jeg var død, men husker bare at det føltes som en evighet, og at jeg med engang jeg våknet, ble grepet av panikk!

Men hva er du redd for? Døden er noe som kommer brått, man ser den som regel ikke komme, med mindre det ligger helsemessige eller naturlige årsaker bak!

Og du, Fake, er vel verken gammel eller syk? Hvis du er syk så burde du komme deg til legen slik at du kan få behandlingen du trenger for å bli frisk
DarkStaar: Shit! Hvordan døde du?

Fake: Er det noen spesiell grunn til at du bekrymrer deg for hjertet? Jeg hadde en periode hvor jeg var sikker på at jeg ikke kom til å runde 20, dette var i forbindelse med at jeg var sikker på at det var noe galt med hjertet. Det startet med at jeg til tider hadde store bryst-smerter (ofte i forbindelse med at jeg røyka), jeg gikk hele tiden å kjente på hjerterytmen og merket at jeg hadde veldig ustabil hjerterytme, det gjorde ikke saken bedre da jeg en gang våknet opp av at hjertet mitt slo så hardt og fort at jeg våknet av det, det er den værste følelsen jeg har hatt. Jeg er sikker på at det var en puls som tilsvarte 3-4 hjerteslag i sekundet, og jeg kunne se at hjertet banket når jeg så på brystet. Etter å ha stått opp og satt meg ned, så gikk pulsen ganske fort ned igjen til noenlunde normal puls. Jeg dro å tok EKG test dagen etterpå, hadde en måler på meg i 24 timer, uten at de kunne se noe feil.

Jeg har ikke tenkt noe særlig på dette de 2 siste årene, har funnet ut at det ikke er noe å bekymre seg for. Skjer det noe så skjer det, sålenge en har det bra når en lever, så skal en ikke gå å tenke på hva som kan skje, og ødelegge seg selv for det.

Har også innsett at kjangsen for at et ungt menneske skal dø av hjertesvikt er rimelig liten, iallefall dersom det ikke ligger noe i familien som tilsier det.
jh_: Kvelden før dette skjedde var jeg ute og drakk enorme mengder sprit. Dagen derpå dro jeg til en kamerat for å mekke taco til frokost. Så plutselig gikk det rundt for meg, og der var vi igang.

Legene tok masse tester, jeg var til observasjon, osv, osv, og så begynte jeg å få flere anfall, mildere dog, for nå dør jeg ikke... Men uansett så har det tatt oppimot to år før jeg fikk en diagnose på en "mildere form for epelipsi", etter at jeg hadde gått igjennom en søvntest. Jeg hadde sist anfall i begynnelsen av Mai, og fikk diagnosen og medisiner samme måned. Nå får jeg håpe jeg holder meg anfallsfri frem til neste Mai slik at jeg kan få tatt lappen :P

Kan også nevne at jeg ikke lenger drikker sprit

Edit: Beklager ett noe rotete innlegg!
Sist endret av Thysanoptera; 27. september 2006 kl. 00:55.
Røyke seg en feit en før en legger seg? Kan jo han ende opp med dobbel noia.
Jeg tenker også sånn her enkelte netter. Ikke at jeg er redd for å dø, men hvordan døden er. Etter hvert tar fantasien overhånd, og jeg får ofte noia og får ikke sove i det hele tatt. Faen, det suger.

DarkStar: Faen, det var en syk historie. Grunnen til at du opplevde "døden" som fælt kan jo være det at hjertet, men ikke hjernen, sluttet å fungere, og at du derfor var i stand til å oppfatte det.
Sist endret av Hedges; 28. september 2006 kl. 16:27.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitter her å leser siste del av Dr. Rick Strassman's DMT: The spirit molecule, veldig interesant lesning angående linken mellom psykedelia og nær-døden opplevelser, han utforsker veldig mange teorier innen kjemien bak opplevelsene.

Sammendraget som finnes om nær-døden på wikipedia er også et interessant 'sammendrag'.

Når det kommer til andre rapporter av nær-døden opplevelser så rapporterer de fleste, imotsetning til det som blir skrevet i tråden her, en opplevelse uten frykt, der man godtar hva som har skjedd, oftest etterfulgt av en følelse (telepatisk kommunikasjon e.l.) av at "det ikke er din tid enda", for å så bli returnert tilbake til kroppen.
Folk som har opplevd dette sitter oftest igjen med 'kunnskap' om at døden ikke er slutten, men en overgangsfase, og at frykten for døden er borte, men at de heller ikke vil påskynde den. Ofte blir de mer resolutt, gjør mer uttav sitt liv og utfører ting de ellers ikke hadde motet til å fullføre tidligere.
Sist endret av Dodecha; 28. september 2006 kl. 17:00.
kanskje du er mørkeredd... kanskje for stille i rommet ditt.. sett på film.. skru på lys..

slutt å tenk på det da du er påvirket av hasj iallefall:P

Ikke tenk deg selv som en pingle.. Drikk litt alkohol å få Gi faen holdning:P

vet ikke jeg... kanskje jeg hjelper ;D

kanskje du er mørkeredd... kanskje for stille i rommet ditt.. sett på film.. skru på lys..

slutt å tenk på det da du er påvirket av hasj iallefall:P

Ikke tenk deg selv som en pingle.. Drikk litt alkohol å få Gi faen holdning:P

vet ikke jeg... kanskje jeg hjelper ;D

Jurgen1337
! Ja jeg har merka det... Da du begynner å tenke på ganske rare ting.. da har jeg enten starta.. ellerså sover jeg hehe.....

ikke for å være frekk... men tror du burde manne deg opp... ikke være så pingle
Sitat av Tiic
ikke for å være frekk... men tror du burde manne deg opp... ikke være så pingle
Vis hele sitatet...
Pingle? Fordi man filosoferer over det uunngåelige faktum at vi alle må dø? Du er vel klar over at det er i menneskets natur å ville unngå døden, og dette innebærer også frykt for døden? Faen, tenk deg om før du snakker.
Hadde en prat med kompisen i dag, og må rette meg selv litt;

Jeg kan si deg en ting med sikkerhet, og det er at døden ikke er en morsom sak! Jeg husker ikke hva jeg "drømte" når jeg var død, men husker bare at det føltes som en evighet, og at jeg med engang jeg våknet, ble grepet av panikk!
Vis hele sitatet...
Jeg ble ikke grepet av panikk når jeg våknet, og jeg begynte ikke å grine umiddelbart. Jeg skjønte ikke en dritt av hva som skjedde, og satt bare der med ett tomt sløvt blikk. Jeg hadde visstnok også mumlet noe uforståelige greier da jeg brått våknet, deretter prøvde han å forklare meg hva som hadde skjedd og at ambulansen var på vei, og da det gikk opp for meg, først da begynte tårene å renne.

Jeg tror på nær-døden opplevelser, jeg tror på at det er nødt til å være noe mer etter døden! Jeg tror også på at man får drømmer eller opplever ett eller annet når døden inntreffer, men jeg husker ikke at noe slikt hendte med meg. Jeg husker ikke å ha sett en dritt... Skulle så gjerne ønske jeg husket det!
Sist endret av Thysanoptera; 29. september 2006 kl. 02:01.
▼ ... over et år senere ... ▼
Seriøst, kom nettopp på at alle skal dø engang og JEG VIL IKKE DØ! FOR NOIA!!!

Sorry for den forrige posten, fikk et lite panikkanfall...xD