Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  140 15982
Lørdag 6. Mai er det Marijuana Marsj i Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen, Trondheim og Tromsø.

jeg møter hverfall opp i oslo

skal du gå?

http://www.normal.no/
legalize it ... ... ..
I år tror jeg sannelig jeg blir med og tar noen skritt for fridommen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Jeg antar jeg går i Bergen
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Har gått de siste årene Skal alltid gå!

Jeg var med å filmet marsjen i trondheim i 04, om noen er interresert kan det vel legges ut.
Snuten oppførte seg barnslig og arresterte en hel del folk (10 min etter jeg dro, gullhår i rompa :P)

Prøve å filme årets marsj om jeg husker det
jeg regner med at jeg skal filme fra oslo så det er mulig jeg kan legge det ut her hvis det går greit?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Selvsagt nemesis86
den er god tias.da skal jeg se hva jeg får til
Kommertil å gå i Bergen, men håper virkelig det kommer flere folk enn de få som var der i fjor..
For to år siden derimot var det rimelig godt oppmøte
Skal bli med å gå for første gang i år, legalize
Kommer nok til å gå i Oslo.. Blir lillehammer hvis det blir noe der..
Tipper jeg stikker til Oslo og prøver å få filmet litt politivold og opptøyer

Jeg har ikke gått i marsjen før, men støtter de som gjør det.
Problem, officer?
thomasf's Avatar
hvor mange pleier å møte opp egentlig? hadde vært litt teit om jeg reiser fra ålesund til bergen, så blir jeg møtt av 3 andre aksjonister:P
99% sikker at jeg møter opp i Stavanger. Om det er noen andre som skal gå i Stavanger send meg en PM

Proxick, du trenger ikke være redd for det tror jeg
Sist endret av møkk; 21. mars 2006 kl. 10:22.
Jeg blir nok å gå i Oslo i år
Sitat av Proxick
hvor mange pleier å møte opp egentlig? hadde vært litt teit om jeg reiser fra ålesund til bergen, så blir jeg møtt av 3 andre aksjonister:P
Vis hele sitatet...
Møter alltid opp mange i Oslo. Bergen vet jeg ikke noe om. Stavanger har en del oppmøte såvidt jeg vet.. Kristiansand er heller dårlig...
Problem, officer?
thomasf's Avatar
hm.. sann ca hvor mange da? et par hundre eller mange tusen? :P
i oslo pleier det vel og komme en 1000stk trur jeg,var ikke der i fjor men året før der og da hvar det en 1000stk som møtte opp
Har ikke gått før jeg heller, så en gang må bli den første.
Trondheim here we go..
Mekke NFF-banner og samle NFF-folka som skal gå i oslo på samme sted?
Sitat av Forconin
Mekke NFF-banner og samle NFF-folka som skal gå i oslo på samme sted?
Vis hele sitatet...
Good idea.. Noen som gidder det i Tr.heimen?
Genialt å legge den marsjen opp den helgen alle russen er på russetreff i kongeparken ^^ Mister nok rundt tusen demonstranter der ^^
Det skjer jo tidlig på dagen, russen kan pokker meg bare se å kjøre de 20(?) minuttene inn til stavanger!
tror du russen e edru den helgå? hehe
men tror eg ska komma innom stavanger å gå for det om ^^
Jeg skal der, kan henge med meg:P
Ja, så spise me någe før me starte å gå ^^
Skjønner poenget med å gå, men hvis eventuelt marijuana hadde blitt legalisert, ville det nok ikke bare vært for oss å stikke ned på gata å kjøpe noe rev av en pusher lovlig ! Da sitter jeg heller hjemme å fyrer, like greit at snuten ikke vet at jeg røker
Hva pleier snuten å gjøre med alle disse folka a? Er lov å demonstrere, men det blir sikkert smoking der :P

Regner med at jeg også er å finne i oslo bak et eventuelt nff banner
Er jo en lovlig "demonstrasjon". Alt man gjør er å gå i et tog nedover gatene. Purken gjør ikke noe spesielt der, etter hva jeg har hørt er det den eneste dagen de ikke gjør stonere noe

Og du, Hundre_Kroner.
Man trenger ikke røyke hasj for å være for legalisering, cannabis kan jo brukes til så mangt. Så du sier bare du er for kurvfletting
Som bjerkreimruler sier. Snuten tar deg ikke for røyking i marsjen.. De har vett nok til å ikke kødde med 1000 demonstranter som de sikkert ser på som "klin gale narkomane" eller noe i den dur...
Og om de skulle ta noen, er sjansen for at de tar deg ekstremt liten. Skal prøve å komme meg dit om jeg ikke skal til Kongeparken.
Global Marijuana March

Liste over byer som arrangerer. Her har Norge satt seg på kartet Lille Norge har mange byer med.

Når det gjelder de som er redd for å bli tatt, er det veldig lite sansynelig.
Ikke røyk om du er redd for å bli tatt, men i værstefall burde du ha råd til å betale en bot om du blir tatt..

*våff*
Sist endret av CannaBisken; 21. mars 2006 kl. 13:32.
kan de ta deg for "bruk" av narkotiske stoffer, eller bare oppbevaring? sånn at hvis du har spist hasjen, kan de ta deg for det? sjøl om du isje har någe mer igjen på innerlommen etc.
Jeg kan alltids ta med tåregassen min (cs-gass), for så å randomly sprute på evt hund som nærmer seg.
Men ja, dem burde ikke gjøre noe med alle oss gale narkomane!!
ta med csgassen du også tar eg med ei kno3 + sukker bomba ^^
Sitat av bjerkreimruler
Jeg kan alltids ta med tåregassen min (cs-gass), for så å randomly sprute på evt hund som nærmer seg.
Men ja, dem burde ikke gjøre noe med alle oss gale narkomane!!
Vis hele sitatet...
Regnes som angrep på polititjenestemann eller noe i den dur. Straffes kjapt med et par mnd i fengsel... Dårlig ide...
Oh.. Det var jo litt gørr da
Pølser med sovemedisin?
Så lenge snuten ikke merker det skal den gå bra. Men hvis de merker det. Samme resultat som med cs-gass...
Dem kan jo ikke beskylde meg sånn helt uten videre for å ha putta sovemedisin i pølsene
legalize it, time to reconize it... haha skal gå der ass
Sitat av bjerkreimruler
Man trenger ikke røyke hasj for å være for legalisering, cannabis kan jo brukes til så mangt. Så du sier bare du er for kurvfletting
Vis hele sitatet...
Cannabis, eller hamp, kan brukes til mye nyttig og attpåtil bevare miljøet bedre enn de løsningene vi har i dag. Likevel ler jeg litt når hasj-røykerne bruker dette som argument for å legalisere. Det er jo temmelig avslørende når man kaller demonstrasjonen for "Marihuana-marsjen", altså, det er røykings man vil ha, ikke tekstiler!
skal mekke noe filming. Tror ikke politiet vil se på meg som noe annet en turist eller noe lignende.
Da jeg ikke kler meg som en hippie.(PS. ikke ta dette som kritikk alle hashisj røkere)
Vil bare advare de som skal gå(trontheim i værtfall) I fjord eller året før der aristerte politiet en del for besittelse ved masjen. Så ville vært litt forsiktig med å ta med seg hele lageret ut i masjen
Marsjer som dette har jo skjelden noe godt for seg, annet enn å fyre enda mer opp under bålet om oss røykere. Husker godt da jeg var ung og dum og deltok på dette, var ikke helt friske oppslag i nyhetene den kvelden gitt.

Det som oftest skjer er at det samles en haug av unge, som røyker gatelangs, står å skriker til politiet, og ellers bare skaper det bilde mange har av "oss", idioter heter det vel på godt norsk. Skal man ha en marsj skal det gjøres som en fredlig protest, uten røykingen, skrikingen og eller all den andre dritten folk klarer å finne på når de er fjerne.

Kjenner foresten til en av folka som var med å starte marsjen i oslo, og han er en av flere som sitter med samme oppfattning som meg.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Joda, helt enig der voktern, men det er jo ingen grunn til å ikke gå allikevel. Poenget med disse marsjene er jo at vi skal gi hasjrøykerne ett ansikt, vise ikke bare verden men også Norge Nasjonen hvor mange det er som støtter en legalisering, hasjrøyker eller ei.
Gikk første gang i Oslo i fjor. Blir nok å ta med seg noen venner ned og marsjere for en god sak i år også. (:
Jobbet for NORMAL i 10 år, nå gidder jeg ikke mer, men lykke til videre
Var det ikke en person som ble bura inne og bøtelagt for å røke en rev på marsjen for noen år siden så demonstrantene tok helt av og begynte å kaste stener på politiet og sånt? minns jeg så noe sånt på nyhetene en gang.
jeg kommer til oslo! legalize it:-P
Jeg skal faen meg gå i Oslo! litt kjipt om fattern eller en eller annen nabb i familien ser på nyhetene da, og ser meg balle i marijuanna marsjen?! det er ikke fett