Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1270 515224
Hei, jeg er en gutt på 16 år, og jeg bor på vardåsen, 5min fra dikemark og gå. Har vært i de husene dere har snakket om utalige ganger og det er ganske scary. Det er et hus som er veldig scary som ligger ved en nedlagt slalom bakke rett ved skogen. en gang var jeg og en venn oppi den skogen og loka rett bak sykehuset, og mens vi stod der så sa vi en lys fra vinduet i den øverste etasjen. Så gikk vi inn der og det var ikke noe der. Menne det som er ganske ekkelt det er at nå io det siste så har det vært endel drittunger der som har drevet og røyket hasj og ødelagt hele stedet der. (De har bæsjet i alle rommene i huset) sies det. jaja. Dere for ha lykke til på ferden deres, og jeg skal ditt nå i vinter igjen og da kan jeg ta en del bilder og legge ut ... Det er faen meg et scary hus....
jeg ble helt spøkelsifisert nå... tror jeg skal stikke ut og se om jeg finner noen
Sitat av Lanka
...prøve å bite seg gjennom gjerdet som er 1 meter unna poststedet ditt.
Vis hele sitatet...
Og det tar litt tid å bytte magasin når man er nervøs ;P
Sitat av Pumpkin
Her er filmen.

Spol til 02.17 - 02. 20. Pause på hvert sekund, å dere vil godt se et ansikt vises.


For alt jeg vet så er det en idiot som prøver å skremme kompisene sine, eller så er det noe rart..

Stigma : Blir jo ikke før om en god tid, men tromeg! Det kommer nok en PM!




Om dere tviler på ansikte i filmen, les her så vil dere vel finne ut av det
Vis hele sitatet...

Jeg ser helt klart annsiktet som så mange sier de ikke ser. Litt scary dette her.. ser lissom litt ut som det er noe ekte og ikke er kødd.. men ikke godt å vite hva... Har ikke vært der,men vet ikke om jeg har nerver til det heller. Spennede tema..
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Jeg ser ansiktet jeg og, men det er vel bare en uteligger? Jeg tror hvertfall det er det inntill det motsatte er bevist.
vel jeg tror ikke at det er en uteligger og jeg tror fyren som var det og filmet var innmari glad han ikke la merke til det annsiktet da han filmet,men var nok innmari ekkelt når han først la merke til det. Jeg synes det hadde vært noe kanskje fått noen til å lage en dokumentar om lier.. Siden det er så mange som har vist interesse for temaet her inne. Men skjønner ikke hvorfor stedet har mange uforklarlige ting på bilder og slikt. At det alltd dukker på opp tåke på bildenen som ikke var der da bildet ble tatt og at batteri på mobil og kameraer bli flatt. Tror det kan være ett eller annet mystifystisk med dette stedet men aldri godt å vite i grunn...
Sitat av Shatique
Men skjønner ikke hvorfor stedet har mange uforklarlige ting på bilder og slikt. At det alltd dukker på opp tåke på bildenen som ikke var der da bildet ble tatt og at batteri på mobil og kameraer bli flatt
Vis hele sitatet...
Grunnen til at det dukker opp uforklarlige "fenomener" på bilder og filmer fra dette stedet er at; vi VIL at de uforklarlige "fenomenene" skal være der. Og blir vi fortalt det et x antall ganger vil hjernen vår til slutt gi etter, og innbille seg at det faktisk er noe der.

Jeg har bare hørt om ett tilfelle ang. flatt batteri ved bruk mobil eller kamera.

Som du sikkert har forstått, så tror jeg ikke på paranormale fenomener.
Sist endret av shakin; 23. november 2006 kl. 22:33.
vel ett eller annet iallefall må det være som er grunnen til at så mange føler negativitet der. Det har jo oxo drevet med mye snusk som radioaktive experimenter der tidligere. Kan jo være noe av det som er årsaken til ting. Ikke godt å vite hva som egentlig ligger bak. Jeg tror sterkt det finnes uforklarlige fenomener rundt omkring i verden. Det kan umlig finnes så mange forskjellige historier rundt omkring i verden at folk har hatt kontakt eller vært i kontakt med ånder. jeg tror at mange folk er redde for å tro. Det er vanskelig å tro på ting uten bevis i slike tilfeller..
Min far jobbet på Dikemark sykehus før. Han fortalte mange historier om syke mennesker, og han var engang vakt for en mann som var lenket fast til en benk. Ganske skummelt i grunn :P
Driver å leser Ingvar Ambjørsens: 23. Salen ganske bra bok egentlig.
Sitat av max-mekka
Min far jobbet på Dikemark sykehus før. Han fortalte mange historier om syke mennesker, og han var engang vakt for en mann som var lenket fast til en benk. Ganske skummelt i grunn :P
Vis hele sitatet...

jeg har begynnt å skikkelig intresserer meg for historien bak lier/dikemark. Vet du om det er noe sted jeg kan hente mer informasjon? kanskje faren din vet noe..

Sitat av sparco
Driver å leser Ingvar Ambjørsens: 23. Salen ganske bra bok egentlig.
Vis hele sitatet...

tenkte kjøpe den boken selv og få kommet dypere i saken. Virker veldig spennende..
Rart at nedlagte psykiatriske sykehus skal være så interessante da Er vel noe "fascinerende" over at datidens behandlingsmåter virker forbudt og spennende i dag...

Noen som har en formening om hvilken modell dette er;
http://www.banox.net/lier/IMG_1563.JPG
Det ligner på en elektrisk skrivemaskin, men de knappene på høyre side var snåle.
Sitat av sparco
Driver å leser Ingvar Ambjørsens: 23. Salen ganske bra bok egentlig.
Vis hele sitatet...
Har selv lest boka, ganske syke leveforhold ""pasientene"" hadde.
Var ikke noe om elektrosjokk badekar tho..
Norsk Teknisk Museum på Kjelsås i Oslo har en avdeling som fungerer som et medisinsk museum. Psykiatri er såklart med. Mener jeg så et tvangsbadekar der. Sikkert interessant for de av dere som synes slikt er gøy

Hva er andelen av fakta vs fiksjon i denne novellen til Ambjørnsen forresten?
[CENTER]
Sitat av kermit-
Norsk Teknisk Museum på Kjelsås i Oslo har en avdeling som fungerer som et medisinsk museum. Psykiatri er såklart med. Mener jeg så et tvangsbadekar der. Sikkert interessant for de av dere som synes slikt er gøy

Hva er andelen av fakta vs fiksjon i denne novellen til Ambjørnsen forresten?
Vis hele sitatet...

Det er ikke det at jeg er fasinert av det med et mentalsykehus. Men historie og ting som har skjedd virkelig er noe som jeg intresserer meg veldig mye for. I å med at dette er veldig mange år siden det er skjedd så intresserer dette meg noe,særlig når jeg vet det har skjedd et sted i norge. Historie er vel ikkke noe dumt å intressere seg i...Lære noe nytt man ikke har så mye peiling på i utgangspunktet [/CENTER]
http://www.banox.net/lier/IMG_1562.JPG

Noen som veit hvor dette er ?
Jeg har lett etter dette kjøkkenet de gangene jeg har vært der, men aldri funnet det.
Høres ut som dere burde lage et kart over stedet og avmerke attraksjonene
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Sitat av kermit-
Høres ut som dere burde lage et kart over stedet og avmerke attraksjonene
Vis hele sitatet...

Hele plassen er en attraksjon Creepy følelse av å gå rundt der, å det er mye rart som ligger rundt omkring


Sitat av stigma
http://www.banox.net/lier/IMG_1562.JPG

Noen som veit hvor dette er ?
Jeg har lett etter dette kjøkkenet de gangene jeg har vært der, men aldri funnet det.
Vis hele sitatet...

Om jeg ikke tar helt feil, så ligger det i andre etagen, rett til høyre når du kommer opp trappa
Sist endret av Pumpkin; 25. november 2006 kl. 00:11.
Hei!
Vi er to jenter som lager en dokumentar film om Dikemark sykehus, når vi er der oppe å intervjuer mennesker som jobber der virker dette som et forholdsvis trivelig sted i dag, men vi føler at noe er skjult.. Noe som vet noe mer om menneske forsøkene som ble gjort der? eventuelt noe annet spennende?
Husk å balansér denne dokumentaren, det er ikke alt som blir hevdet som nødvendigvis er sant Hvem tror man (ikke) på?

F.eks. denne fliken av påstandende om at norske pasienter ble brukt til stråleforsøk under den kalde krigen:

Påstand fra Dagbladet (1998):
"Norske leger var forpliktet til å ha en behandlingsmessig beredskap for stråleulykker. Samtidig var miljøet såpass lite at de samme drev både forskning og terapeutisk/diagnostisk virksomhet. Andre får avgjøre om røntgenkastreringene på Rikshospitalet, Ullevål og Gaustad var utelukkende medisinsk behandling.

Dessuten ble radioaktive stoffer brukt i flere forsøk på institusjonene: På Dikemark fikk pasienter og frivillige sprøytet inn radioaktivt fosfor i armen, for å kartlegge kroppens reaksjoner på insulin og glukose. På Vinderen fikk pasienter Antabus-tabletter som inneholdt radioaktivt svovel."


Redegjørelse i en offentlig utredning (2003):
"Kommisjonen har videre spesielt skrevet til Ullevål Universitetssykehus, Radiumhospitalet, Rikshospitalet og Aker Universitetssykehus, tidligere Gaustad sykehus, med en oppfordring om å undersøke om sterilisering ved røntgenstråler, eller forskning innenfor mandatet med radioaktive stråler på mennesker, har funnet sted ved institusjonen.

Ved Ullevål universitetssykehus, allmennpsykiatrisk avdeling, Dikemark, har avdelingsoverlegen forhørt seg med to tidligere sjefsleger ved avdelingen og en tidligere kollega, som hadde arbeidet 40 år ved sykehuset fra 1950. De tre uttaler at det med sikkerhet ikke fant sted slik forskning ved avdelingen."


Men det spørs hvor inngående dere skal gjøre dette? Uansett, ikke fall for fristelsen til bare å ta med de "skumle" tingene bare fordi det høres ekkelt eller kult ut
Hvis dere har "baller" så kan dere jo og gå på sightseeing i de nåværende stedene i f.eks. Oslo Louvisenberg (belter - flittig bruk, hint: området er mye større enn det ser ut som fra utsiden) , Diakonale sykehuset i Oslo (Elektrosjokk og hjerne"kirurgi") , eventuelt og Ullevål Universitets sykehus (ECT (flittig) og belter). Gaustad er forøvrig fremdeles fult operasjonelt. For all del husk lisens, kamera, notatblokk og båndopptaker. Ting er ikke så veldig forskjellig fra 1980-åra og Dikemark, skjønt ingen *direkte* myrdes og kastes i krematoriet lengre. Vær forsiktig da, dette er faktisk farlig bizness.
WonderD: Eller hva med å vise litt respekt for psykiatrien? Hvis det er så forferdelig spennende så kan man vel like gjerne lese om det i en bok?
Sitat av Impetus
http://bildr.no/view/17537

Screenshot av ansiktet, creepy :S

Ctrl + I btw
Vis hele sitatet...
Altså... Det der er jeg rimelig sikker på at jeg har sett før, som et eller annet bilde. Om du ser på et av de andre stillbildene som har blitt postet i denne threaden, og som har fått på farge ser du klart at det er en frame som er smeltet oppå en annen for å lage en effekt av at det kommer et ansikt fra ingensteds.. Bare tull vettu. Spøkelser finnes ikke. Energistrømninger og kulelyn derimot, ja takk
Sitat av kermit-
WonderD: Eller hva med å vise litt respekt for psykiatrien? Hvis det er så forferdelig spennende så kan man vel like gjerne lese om det i en bok?
Vis hele sitatet...
Du mener man ikke skal uttale seg om menneskerettighetsbrudd? I Nord-Korea sitter 1% av befolkningen i interneringsleire. I USA har man et tilsvarende tall (fengsel + andre steder). Norge halter ikke så veldig langt etter, med sine 0,5-0,8%. Det er noe med kunsten å brette ark og pusse fasader vet du.
Sist endret av Lorpheus; 3. desember 2006 kl. 22:15.
Menneskerettighetsbrudd? Dette handler om psykiatriske pasienter som er en fare for dem selv og for omgivelsene deres. Å sammenligne psykiatriske pasienter i Norge med politiske fanger i Nord-Korea er en farlig lek med statistikk.

Selvfølgelig skal man kunne uttale seg om menneskerettighetsbrudd, men det har ingenting med å løpe rundt på et sykehus med kamera! Sykehusene er ikke en lekeplass.
For noe kvalmende tøv du kommer med kermit.

De aller fleste som utsettes for disse skrekktiltakene er *ikke* til fare for andre mennesker - de farlige menneskene finner du i fengsel og 2-3 høysikkerhetsinstitusjoner. I Norge er det rundtregnet 20-30 andre institusjoner med tvang og makt som en del av behandlingen.

Norge bruker f.eks. dobbelt så mange beltelegginger som Danmark og tiden tilbrakt i belter er betydlig lengre. I Norge trenger man heller ikke pasientens eller pårørendes samtykke for å utføre den svært kontroversielle behandlingsformen ECT og denne bruken har 12 doblet seg i Norge siden 1990.

Det er en *betydlig* overvekt av politisk oposjonelle og andre livssyn i psykiatrien i forhold til resten av befolkningen - og det i "liberale" Oslo. Du vil nok og finne at en del plasser er det og itillegg overvekt av andre etnisiteter og seksuelle minoriteter. Forøvrig finner du og mange lette narkotikabrukere som ikke har noe å gjøre på slike steder og.

Det finnes enkelte plasser som er greie nok, men og veldig mange som utfører betydelige overgrep. F.eks. brukes beltelegging som straff, for å skape lydighet, fordi man ikke gidder å drive tilsyn eller av ren sadisme. Jeg har tilgode å snakke med en eneste person som har hatt en positiv virkning og ikke en betydelig forverring av disse "behandlingsformene."

Det samme gjelder sannsynligvis og for den svært kontroversielle elektrosjokk bruken - som innebefatter minnetap i 1-3 måneder etter at man fører strøm inn i hjernen. Noen mennesker utsettes for dette gang etter gang.

Hvis du mener dette er greie behandlingsformer foreslår jeg at du innfinner deg i en S/M klubb sporensstraks, for det er da tydeligvis der du hører hjemme.
Sist endret av Lorpheus; 4. desember 2006 kl. 18:00.
faren min veit nok ingenting. Han jobbet bare der når han var ungdom. Men er sikker på at du kan ringe Noen biblioteker og snakke med de om det
WonderD: Dette kan vi diskutere videre hvis du kan backe opp i det minste NOE av de heseblesende påstandene dine. Når du påstår ting som at elektroterapi brukes spesiellt mye på politisk opposisjonelle og "seksuelle minoriteter" her i Norge... Vel, du ventet vel ikke at jeg skulle tro på det sånn uten videre?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Pumpkin
Ingen filmer som kan minne om slike plasser som Lier og Dikemark ?

Selv kan jeg anbefale Asylum, ganske kul film... Fikk så sykt flashback's når jeg så den
Vis hele sitatet...

death tunnel ! den handler om et sånn sykehus. dårlig film, men handler om det :P

oxo er det en episode av supernatural som handler om et sånt sykehus.
Sitat av ottar
death tunnel ! den handler om et sånn sykehus. dårlig film, men handler om det :P

oxo er det en episode av supernatural som handler om et sånt sykehus.
Vis hele sitatet...

Kunne noen være så vennlig og legge ut kart av Både
Dikemark psykiatriske OG Lier Mentalsykehus.
Blir nesten gal av dette når jeg ser folk bruker forskjellige betegnelser og ingen får bestemt seg. Hvem er hvem? Og hvem ligger hvor?
Ikke at jeg har sett denne filmen, så er ikke helt sikker om den handler om dette temaet her, men tror det. (Skumleste ihvertfal om filmen på imdb og 8mm.)

Gothika
Sitat av commie
Folka på Paranormal-forumet virker en smule dum, eller litt vel overbevist. Alle spøkelsene og "orbene" på bildene og åndene som kleber seg fast til folk kan jo lett forklares. Disse folka legger sikkert igjen store pengesummer hos åndeutdrivere, spåkoner og whatnot. Kanskje jeg skal begynne i bransjen, er tydeligvis nok av folk å loppe for penger.
Vis hele sitatet...
De virker litt dumme ja:P, mye penger og tjene der ja:P
hehe fant en vits angående galehus:P

En politiker besøkte et galehus og ble vist rundt av bestyreren.
"Hvordan finner dere ut om folk er "gale" nok til å bli innlagt?" spurte politikeren.
"Vi fyller et badekar med vann, gir dem en teskje, en kopp og ei bøtte og ber dem om å tømme karet!"
"Nåh!" sa politikeren, "...de normale bruker vel bøtta fordi det går fortest?"
"Nei," sa bestyrere, "de normale drar ut proppen! - Vil du ha en seng ved vinduet?"
Jeg har begynnt å intressere meg for historien bak lier/dikemark etter å ha lest det dere har skrevet her..bilder og videoerHøres og ser helt jævelig skummelt ut..Får vondt i magen bare av tanken på å dra dit.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Etter å ha lest hele tråden her fant jeg og et par kompiser ut at vi skulle dra ut for å sjekke litt vi også.. Dro først til dikemark uten å egentlig finne noe som helst, fikk beskjed av en bekjent der at det ikke er noe mer å se på der. Stemmer det?

Turen gikk så videre til Lier for å se om vi fant noe der. Vi kom frem til det jeg tror var bygning A, parkerte rett ved siden og spaserte bort hvor det bare var å smette igjenom gjerde og snike seg inn en dør.. Gikk igjenom alle etasjene og må si at det faktisk var ganske spennende Fant vel egentlig ikke så mye av stor interesse, men litt spooky var det da uansett å vandre rundt der i mørket uten å vite noe som helst om hva som ventet oss.. Så vel heller aldri noe til vakter, politi eller andre folk som skulle kaste oss bort.

Er det flere bygninger igjen på Lier som det går ann å besøke nå? Eller har alt blitt sperret og lukka igjen?

Får legge til at jeg aldri har trodd noe spesielt på spøkelser, gjenferd, ånder eller hva nå enn folk vil si, men det er uansett absolutt å anbefale å ta seg en tur. Får litt kick av å gå rundt der i mørket med en liten lommelykt

Bilder kommer nok opp i morgen eller søndag.
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det skal vistnok være enda et hus litt lengere bak i skogen, dette skal være mer falleferdig, å ha vært krematoriet engang i tiden.
Jeg var bare i "hovedbygget", når jeg var der. Er fast bestemt på å dra tilbake i sommer, da skal jeg faen meg finne tunnelene jeg har hørt så mye snakk om, som førte til et av de andre byggene. Hvilket vet jeg ikke, men det skal jeg finneut

perri: ånder, spøkelser osv ekke noe jeg heller tror på, men det skjedde ting på Lier som fikk meg til å tenke på noe helt annet enn det "normale" de jeg dro med flippa helt, de tror på spøkelser osv, å var fast bestemt på at det var noen andre enn oss der! Fram til jeg ikke får noe bevis, så tror jeg ikke på det




Men fellesferien 2007 blir iaff "Trip to Dikemark&Lier" Så når den tid nærmer seg, så må man bare signe on !
Var der sammen med perri igår, her er tre av bildene jeg tok, har mange flere jeg skal legge ut. Men dette var de tre jeg redigerte først.

http://pkhamre.com/lier/dokka.jpg

http://pkhamre.com/lier/borsten.jpg

http://pkhamre.com/lier/stolen.jpg
Siste bildet der gjorde litt inntrykk, uten at jeg kan beskrive helt hvordan...
Frister litt å ta med seg kameraet dit :P
Sitat av Pumpkin
Det skal vistnok være enda et hus litt lengere bak i skogen, dette skal være mer falleferdig, å ha vært krematoriet engang i tiden.
Jeg var bare i "hovedbygget", når jeg var der. Er fast bestemt på å dra tilbake i sommer, da skal jeg faen meg finne tunnelene jeg har hørt så mye snakk om, som førte til et av de andre byggene. Hvilket vet jeg ikke, men det skal jeg finneut

perri: ånder, spøkelser osv ekke noe jeg heller tror på, men det skjedde ting på Lier som fikk meg til å tenke på noe helt annet enn det "normale" de jeg dro med flippa helt, de tror på spøkelser osv, å var fast bestemt på at det var noen andre enn oss der! Fram til jeg ikke får noe bevis, så tror jeg ikke på det




Men fellesferien 2007 blir iaff "Trip to Dikemark&Lier" Så når den tid nærmer seg, så må man bare signe on !
Vis hele sitatet...
Mener du ved dikemark eller lier? Har hørt at det skal være to hus igjen ved dikemark, men lurer litt på hvor resten ved lier er også.. Har utrolig lyst til å komme meg til krematoriet eller noe


Når det kommer til ånder osv så er jeg enig. Den dagen jeg føler noe, ser noe eller noe som helst så skal jeg kanskje vurdere å tro på det har kanskje noe å gjøre med hva man vil? hehe, ikke vet jeg. Har et par venner som tror på det så jeg skal ikke være frekk eller noe. I mine øyne så må folk tro/gjøre akkurat hva de vil. Jeg skal ikke være noe hinder, og holde mine meninger for meg selv

Du får si ifra hvis du vil ta turen opp, blir alltid med jeg Alltid morsomt å oppleve noe nytt. Regner med at det kommer flere bilder etterhvert, ble bare noen få på et lite vors SKÅL!
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det siste bilde der, FY FAEN så bra! Ble bakgrunn det !


Jeg mener ved Lier! Ifølge historien så var det to jenter som dro til Dikemark, de ble skremt av noe, så hun ene flippa helt å ble helt loco i skallen... Dette takla ikke typen hennes, så han dro til Dikemark å svidde av ene bygge (Kirka?), i sinne.
Var vistnok en på jobben min som viste hvem han som tente på var eller noe, skal høre med han mer om det senere. Merket som perri sier også ingen ånder og greier. Har null tro på sånt.
Faen, innteresangt lesestoff dette her ja..
Er et nedlagt mentalsykehus i Hof i vestfold (Hof psykiatriske).
Tror ikke det er mulig å komme seg inn der. har vært aldershjem ei stund etter det ble lagt ned som galehus. Står tomt i dag.
har nå lest hele tråden. må si jeg blei ganske så interresert i dette emnet. Jeg tror ikkeno på spøkelser og sånt. Har enda ikke skjønt at folk ser et ansikt i den filmen, satt og zooma på screenshotet og alt mulig, men klarer enda ikke skjønne det ansiktet.

Men kjenner jeg blir litt skremt med tanke på behandlings metodene som ble utført, å mye mulig noe at det fortsatt blir utført. Dette er et "hemmelig" kapittel i menneske historien. Ikke mye man hører om sånne ting. Hvorfor er dette så sjult? Er folkene som dette blir utført på virkelig helt ville? Eller blir de tvunget?

Snakket litt med mamma og pappa om dette. Pappa har vært på besøk hos no familie ellerno en gang på Lier når han var gutt. Dette var på en åpen avdeling og det var ikkeno rart rundt det. Virket bare som et vanlig sykehus. Mamma er sykepleier helt i starten av karrieren sin før hun ble 18 jobbet hun og en venninde på et mental sykehus, husker ikke hvilket. Var visst på en værsting avdeling. Det hun husket mest var en svær sal med høye vegger og smale vinduer. På salen sov det mange innlagte, på kvelden når de skulle legge seg ble alle spent fast i sengen med belter. Dette var fordi mange var meget urolige om natten når de sov. Mamma sa hun syns dette var veldig skremmende og kunne ikke fatte at folk holdt på med slikt. Var visst ikke lenge hun jobbet der.

Hadde vært spennende og sett på alt som er og på Lier, krematoriet og alt. Men er ikke sikker på om jeg tør. Har utforska et typisk spøkelses hus og en nedlagt fabrikk her i byen. Fabrikken var ikke noe spesielt. Men det huset var litt ekkelt. Veit ikke hva man kan finne der, er vel noe med det.

Syns det skulle blitt laga en dokumentar om Lier, der ALT blir filma, krematoriet, tunnellene, evt funn og alt annet av interresse. Så slipper jeg og manne meg opp å tråkke rundt der med en klump i magen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvor lang inni skogen ligger blokk b? Etter den bommen.... Lier vi snakker om....
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Sitat av bustymom
Hvor lang inni skogen ligger blokk b? Etter den bommen.... Lier vi snakker om....
Vis hele sitatet...

Ca 600 - 700 meter å gå.. Veien svinger mot venstre for så å gå rett fram.. Da ser du et svært hvitt bygg på høyre sia di.. Det er bygge du vil inn i
Hehe ok... Vil å vil men... :P
altså jeg blir gjerne med og kan ta 5 personer i bilen en helg. Kjæresten blir neppe med siden hun er lettskremt som faen. Er vekter selv og sjekka om det skal være noe vakthold der med både kompiser i securitas og scan kontroll og de sier at de ikke har objektet vi i hafslund har det heller ikke så vakter er det siste problemet der.
Men selfølgelig blir med og gå igjenom dette her og gjerne filme og div annet også. Bare sende pm og samle en gruppe det. Drar faen meg ikke dit alene, akkurat DET er jeg for lettskremt til
Bakrus
Pumpkin's Avatar
Trådstarter
Det er ei vaktbu der, men er så å si aldri noen der.. Bare å kjøre bort til bommen, parkere ved containeren.. Å starte gåturen


Kribler bare i magen når jeg tenker tilbake ;D
Hehe... Var der på lørdag men var politi og ansatte ved blokk G som forsatt er drift, rett ved siden av bommen så ble bare den blokka som er utafor bommen. Er vel litt værre på b? :P