Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 690
kunne nok ha puttet dette spørmålet under amfetamin spørmålet tidligere i dag men men.

tåler kroppen høyere promile når man har tatt amf?

eller får amfen kroppen til og forbrenne alcoholen fortere?

noen som vet om det er noen/mange som har drokket seg ihjel under amf påvilkning siden man ikke kjenner alcohol rusen så godt?
Alkohol Sløver ned hjernen. Amfetamin aktiverer hjernen(sentral - nerve - systemet).

Har man tatt mye amf, blir man ikke så lett full. "Men man kan også dø, hvis man drikker for mye".
Har selv erfart at når jeg har vært helt dritings, sånn at det nesten er på krype-stadige så må det en god del mere amf for å komme bort fra alkorusen. Men når jeg begynner med amf, så drikker jeg vesentlig mere alkohol og uten amf'en så hadde jeg nok vært klart til å tukkes inn i dyne og gjøre meg klar for en uke med fyllesyke. Tror alkoholen forbrenner raskere med amf (tenk på når du drikker vann f.eks. Blir dehydrert like fort igjen), men som det står ovenfor så funker de rusmidlene annerledes. Ikke helt sikker selv.

Det siste spørsmålet har jeg ikke noe om, men heller ikke prøvd å finne det ut:P


edit. skrivleif
Sist endret av autumn19; 2. desember 2006 kl. 17:24.
Fordi amfetamin er sentralstimulerende så er man ikke oppmerksom på alkoholens bedøvende effekt i samme grad og er simulert til å bevege seg mer. Alkoholen har imidlertid akkurat samme overdose grense som ellers.