Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 688
jeg gikk på en smell for to måneder siden, jeg sprakk på benzo, jeg har vært innlagt for avvenning tidligere. jeg vil klare å trappe ned selv, 2 måneder er jo ikke så lenge heller.
mitt daglige forbruk er på 30 blå pr dag. det jeg har igjen nå er 105 blåvalium merket f-z, og 32 25mg sobril. noen som kan anbefale en nedtrapping utifra denne mengden? jeg klarer meg uten 30 blå om dagen, men det blir liksom en vane å bare hive i seg.
på forhånd takk, om noen kan hjelpe....
Jazz, hvis det er slik at du prøver å slutte med amfetaminer OG benzodiazepiner samtidig så er forutsetningene for klare det ganske tynne. Legg fra deg amfetaminet og bruk valiumet i nedtrappingsperioden. Det høres ut som du sliter med en del angstproblemer, er ikke noe i veien for å spørre om medikamentell avrusning.

Er det slik at du bare skal slutte med valium burde du klare det med musikk, tegnefilm, mor og snop. Vær på vakt, diazepamavhengighet kan sitte igjen i årevis. Les i pakningsvedlegget til pillene dine. Har du ikke den finner du det her: http://www.felleskatalogen.no/pasientutgave/