Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  184 32198
Hmmm.. leste at Poppers er ulovlig i danmark. Stemmer det? Skal på klassetur til Ålborg på Torsdag, og har litt lyst å prøve!

::edit::

Selges poppers på "kondomerier" i Danmark mon tro?
Det er å oppdrive i de fleste sexsjapper, også i Norge..
En kamerat av meg var nede i Danmark og han fikk vite at det var ulovelig... vet ikke om dette er sant(altså vet ikke om han var å spurte, han er litt flau for å gå i sex sjapper)

Cybergasm: Såvidt jeg har forstått er det noen typer som er ulovlig.
Det jeg leste på nettet var at amylnitrit var ulovlig (eller reseptpliktig legemiddel), mens isobutyl nitrit er lovlig å selge, kjøpe, oppbevare og bruke.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er man nødt til å betale med kreditt kort hvis man bestiller fra poppers-shop.com? Tenkte mer på postoppkrav eller no jeg..
Slik som jeg forstod det må du betale med kort...
men det gikk helt fint for meg. De trakk ikke for mer en det de skulle!
det er bare å stikke inn på duo shopp og si,
hey , gi meg en popper a?
er det ulovelig likksoM?
det er vel i og for seg ulovlig ja
Ikke ulovlig å spørre nei, hvis de sier "Nei, det er nok ulovlig det" så sier du bare at det visste du ikke
jeg var i england i helga i forbindelse med Downloadfestivalen.
Fikk prøve poppers på et ungdomsherberge i london, og steike ta, det var fett!

Var god og full da jeg prøvde det, men merka effekt med en gang. skikkelig kult!

bare så synd jeg ikke fikk tak i noen flasker før jeg tro hjem.
Noen som vet om poppers er å oppdrive i Hamar området forresten?
Dette ser utrolig morsomt ut, men et ting jeg lurer på:
Ettersom jeg har forstått det, så inntar man rusen ved å åpne flaske, lukte dampen, og lukke igjen(er det rett?)
Eller røyker man det eller ... ?
Jeg har også hørt at det er dop for homser, korrekt meg
Sist endret av Rolsen Royce; 11. juni 2004 kl. 21:21.
Ter3: Det fordamper visst. Tenk luktesalt.
Homsedop? LES TRÅDEN!

RiZk: Prøv på "Oss i mellom"?


*mumle noe om analdop*
Men altså, blir det dumt, hvis jeg som er en straight person, bruker dette?
En risk som jeg lurer på

Inhaling vapours increases the pressure on your eyeball so is very dangerous if you suffer from an eye condition, such as glaucoma.
Vis hele sitatet...
Gjelder dette for personer som bruker briller tro?
Sist endret av Rolsen Royce; 11. juni 2004 kl. 21:43.
det spiller ingen rolle om du er homo eller ikke.

Jeg er hetero så det holder, og synes det var dritfett..
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Håper for deres del at dere ikke er totalt opphengt i poppers og har glemt gode gamle lystgassen helt.
Opprinnelig postet av Ter3
Men altså, blir det dumt, hvis jeg som er en straight person, bruker dette?
Vis hele sitatet...
Hva har det å si? Tror du at du blir homo av å bruke poppers? Og hva er det som er så ille med homofile folk?
Når det gjelder homofili, så må jeg være sikker på at det ikke er noe tull her
fourpack, ikke egentlig.
En flask varer sykt lenge, selv om jeg vet at DrixXx har med en annen tatt en hel flaske på en kveld (!!)
For å si det sånn, du trenger ikke ta "ganske mange", for etter noen få ganger, blir du ganske rar. Jeg personlig tok en gang 10 magadrag rett etter hverandre, etter en&en en gang i blant.. Da kjentes beina mine som sement, og jeg flirte en del..
Det er faktisk en flaske som er like stor som en flaske med f.eks. Solhatt (den forkjølelsesmedisinen(, så du skal sniffe ganske MYE for å bli kvitt en flaske på kort tid.. Hvis du skrur igjen korken etter sniff, vel og merke..
Opprinnelig postet av Ter3
Når det gjelder homofili, så må jeg være sikker på at det ikke er noe tull her
Vis hele sitatet...
hirr

eneste grunnen til at det har noe med homofili å gjøre er som nevn minst 10ganger over at det er muskelavslappende. lukkemuskelen blir også da slapp, og det er lettere å putte inn store "ting" som det egentlig ikke er plass til der. men hvis du er så redd for homofile tør du vel ikke gå på en "homo" butikk å kjøpe det uansett, eller hva ? :P
Ter3: Du kan ikke røyke poppers, men du kan dyppe en sigg i flaska og "trekke inn" uten å tenne på. Vet om endel folk som drev på med dette en stund. Bare husk på å ikke tenne på siggen

Og poppers er ikke ulovlig.
Poppers er regnet som legemiddel, ergo det er ikke lov til å hverken selge eller kjøpe så lenge du ikke har resept på skiten.
Opprinnelig postet av Orgazmus
RiZk: Prøv på "Oss i mellom"?


*mumle noe om analdop*
Vis hele sitatet...
Nei, men skal prøve der ja

Analdop kan du bare kalle, jeg er ungay og har bare lyst til å prøve noe "nytt"
{xYodax}: Det er bare amylnitrit som er et legemiddel.
Isobutylnitrit derimot er fult lovlig så vidt jeg vet.
Hvorfor tar ingen andre veien om internet og bestiller derfra?
Er dere redde for at de "robber" dere for pengene, eller?

Jeg har også hørt at isobutylnitrit er lovlig. Poppers'en jeg bestillte hadde jo det stoffet i seg (sto på pakningen vist jeg husker rett) og kom rett igjennom tollen!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Har ikke kredittkort... Noen som vil bestille for meg? Koster dette ?
@silvrblue: Les på www.poppers-shop.com for nøyaktige priser. Hvis jeg husker rett så koster det med frakt ca. 150 kroner for en flaske! (frakt er halve prisen)
Opprinnelig postet av DrixXx
Poppers er et av mine absolutte 'drug of choice'

Anbefales litt utpå kvelden når du er god og full..
Vis hele sitatet...
har sett det ja...

bare la vær å hell en hel flaske ut på puta mens man sover...

var svimmmel og ganske loka i en uke etterpå...
Fikk nå kjøpt den siste flaska dem hadde i sexsjappa her i kr.sand. Testet... Tok et lite drag, merka ettellerannet men ikke mye... Hvor stor sniff er det man skal ta?
bare å sniffe inn. jeg testa en del i fjor sommer, og jo fler store drag du tar jo artigere blir det. du bør gi deg når du begynner å få vondt i hodet!
Må kanskje legge ved at det var Rush (gul flaske) jeg kjøpte, så komme jeg tilbake med mer seiner i kveld.

Flaska kosta forøvrig 200 kr.....
hvor får du tak i poppere i tr.hem?
dette kan du kjøpe i forskjellige varianter på Duo Sexshop i Oslo, for en hundrings pr flaske. Jeg kjøpte en for et år siden, dritmorsomt. Hadde hørt om det fra en kar, og han fortalte om den morsomme rusen. Stemte det.. Varm i hue og høy på pæra!
Etter 3 magadrag etter hverandre, ble jeg bare varm i huet......

Minner om at poppers nå er ulovlig i norge, så duo shop selger nok bare ut det dem har igjen på lager. Var i værtfall sånn i kr.sand. Hadde ei flaske igjen, og dem kom ikke til å ta inn mer.

(var riktig det at dem solgte under disk... Han leita lenge etter den flaska under disken... :P )
Poppers (isobutylnitrit) er ikke forbudt i Norge. Det er derimot amylnitrit.

SilvrBlue: 200 spenn!? seriøst? Du ble lurt opp i stry! Jeg betalte ca. 60 spenn for to flasker.
Kan flasken bare stå åpen i rommet, eller skal man trekke inn dampen direkte fra flasken?

Skaffet en flaske, så dette må testes i kveld
må sniffe dampen direkte fra flaska, hvis du skal merke noe.

å nå ble jeg misunnelig.. vil ha poppers jeg å! det er dødsartig!
Takk for svar! de fikser det på duoshop i prinsens gate..
Hvor lang tid tar det før man merker noe? "sniffer" 10 drag, blir litt varm i huet, så går det over etter et par sek også merker jeg ikke noe mer...
da er du enten immun mot stoffet eller du har blitt lurt! hehe...etter 10 drag burde du være ganske "høy"!
Opprinnelig postet av felix_poker
Poppers (isobutylnitrit) er ikke forbudt i Norge. Det er derimot amylnitrit.

SilvrBlue: 200 spenn!? seriøst? Du ble lurt opp i stry! Jeg betalte ca. 60 spenn for to flasker.
Vis hele sitatet...
etter hva jeg skjønte så kjøpte du de i London? jeg vet ikke, men det kan hende det er dyrere i Norge siden de ikke er 100% lovlig, ellerno?
Mulig det Dweep.
Men 200 er uansett mye.

hyundai: Du er ikke imun. Folk reagerer forskjellig på ting. Jeg får heller ingen god effekt av poppers. Jeg blir varm i hodet, hjertet banker og så får jeg en ubehagelig hodepine. Ofte etterfulgt av halsbrann. Serlig hvis jeg trekker inn gjennom munnen.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
dette må prøves!
hva står det på bankutskrifta når du bestiller med visa?
det hadde vert kjekt å vite! =)
finnes det ikke noen norske nettbutikker med poppere på lager?
har ikke visa så det blir vanskelig i handle over nett...


har duo shop nett side eller mail slik at jeg kan få sent en popper i posten?

offtopic, men...
har sett at lystgass kommer i små beholdere, akkrat som co2 patroner til luftpistoler...
morro med pistol i munn:P
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
http://www.duoshop.no/
tviler på at du kan bestille det hos de, da dette er et ulovlig produkt i norge.....
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
bestilte ei flaske jeg nå! *gleder meg*
Dere fra hamar. De har ikke poppers på oss i mellom. Jeg var også en uke i løkken, danmark akkurat og spurte på apotek og sex-sjappe om de hadde. Men begge stedene sa de at de ikke kjente til "poppers"
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
s47yr1c0n: hvor lang tid tok det før du fikk det i posten?