Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1002
Vel, jeg har søkt og søkt egentlig i flere år, Kommet på hva den handla om også glemt det igjen. Tror Jean cleaude van dame er med, men har sjekket Imdb og finner fortsatt ikke filmen.

Jeg husker bare litt av filmen, men kanskje noen kan gi meg navnet på denne filmen utifra det.


Vel, Det handler om Kampsport eller noe. Det har seg sånn at det er mange forskjellige folk, eller folk med forskjellig kampbakgrunn bak seg, De skal nå møtes et eller annet sted, og sloss om en såkalt dragemedalje eller pokal eller noe. Husker ikke helt.
Det jeg husker er at det er en mann som sloss som en Ape eller noe, Monkeystyle?
Og at på slutten tror jeg, sloss "Van Dame" som jeg tror det er:s Med en fra Mongolia for å være ganske presis, men alikevel ikke sikker. Van dame sparker han gjennom en bygg, og nå sloss de på et sted som ser ut som en gård, det er kveld og det brenner i noen hus (Dette er jeg ikke sikker på men men) Vel, det er alt jeg husker. og håper noen vet hvilken film jeg snakker om

Så denne filmen for 3-4 år siden, er ikke sikker? :P

- Jeg husker også det var en afrikaner eller noe som drev med capoira :s
Sist endret av Saint123; 5. juli 2008 kl. 21:56.
Kan det være bloodsport ?
Yapp, stemmer bra med bloodsport.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av blondin
Kan det være bloodsport ?
Vis hele sitatet...
Etter å ha sett Final battle på Youtube, Kan jeg garantert si at det ikke er den.
Ikke husker jeg så godt, Men jeg kan med 90% sikkerhet si at Sparkne og slagene så mye mer realistiske ut enn på Bloodsport.

Jeg kom på en ting til, Han den såkalte Mongoleren han sloss med på slutten hadde skjegg tror jeg, tvinna til en spis. Men er ikke helt sikker.
Kan også si at Bakken, var mere sandaktig og selve kamparenaen var mere rund, eller sirkla inn sånn at bare de i sirkelen kunne sloss, eller om man gikk utafor tapte man, Men det er en veldig liten påstand som jeg ikke er sikker på.
Husker også at i starten, eller om det også var innimellom i filmen, var det en gammel mann med Stokk? Som fortalte om den gang han sloss der? Tror forresten også mongoleren døde på slutten, men det er bare noe jeg tror.
Veldig blurrete egentlig, husker veldig lite. men noe, og det er veldig vanskelig å forklare. Er heller ikke sikker på om det var Van dame, men er rimelig sikker.
Kan jo være DOA (Dead or Alive) men tviler dog sterkt..
Sitat av KingPill
Er heller ikke sikker på om det var Van dame, men er rimelig sikker.
Vis hele sitatet...
Lol, da er det jo 100 millioner filmer vi må gå gjennom xD

Men det med dragemedaljer høres veldig ut som Mortal Combat, men der er det ingen som driver med capoeira som jeg kan huske.

Er det en asiatisk eller "amerikansk" produksjon?
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Ascaroth
Lol, da er det jo 100 millioner filmer vi må gå gjennom xD

Men det med dragemedaljer høres veldig ut som Mortal Combat, men der er det ingen som driver med capoeira som jeg kan huske.

Er det en asiatisk eller "amerikansk" produksjon?
Vis hele sitatet...
Du har rett.

Det er en Amerikansk produksjon.
Men skjønner at det blir vanskelig, Jeg sier bare det jeg husker og tror. Mer kan jeg jo ikke si.
Var det med en spøkelsesaktig fyr eller to med ansiktsmasker?
e: (en i gult og en i blått)

...og hvilken periode er den fra? 70- 80- 90- eller 00-talls'ish?
Sist endret av Ascaroth; 5. juli 2008 kl. 22:42.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Ascaroth
Var det med en spøkelsesaktig fyr eller to med ansiktsmasker?
e: (en i gult og en i blått)

...og hvilken periode er den fra? 70- 80- 90- eller 00-talls'ish?
Vis hele sitatet...
Ikke noe spøkelses aktig eller gult og blått ansikt.
Alt fra 90 til 2000 kan det være. Er ikke sikker.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Ascaroth
Kickboxer fra 89?

Kickboxer final fight
Vis hele sitatet...
Ikke den heller Men selve stedet de sloss på ligner veldig, Kan også huske det var en statue av en drage i gull, med noen trappetrinn innenfor denne sirkelen jeg snakka om. mer kommer jeg ikke på. Dessuten det jeg husker best er at det er en mann som sloss som en ape, og en afrikaner som driver med capoira.

Kan ligne litt på mortal kombat og dead or alive men er ikke det.
Da må det jo være The Quest

edit:
http://youtube.com/watch?v=-mCPloznQJo&feature=related
Sist endret av Java; 6. juli 2008 kl. 01:26.
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Milligan
Da må det jo være The Quest

edit:
http://youtube.com/watch?v=-mCPloznQJo&feature=related
Vis hele sitatet...
Helvete! Det er faen meg riktig. Hst lett etter denne filmen så jævlig lenge.
Sist endret av elodin; 6. juli 2008 kl. 11:06.
Glad to be of service.
Wow. Denne har jeg ikke sett.
Jeg digger Van Damme filmer og har sett veldig mange, men er nok fortsatt mange jeg ikke har sett.