Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1601
Sjekk ut dette, og kom gjerne med konstruktiv kritikk:

noproblem-ub.net
Syntes det var stilig design jeg.. men du kan kvitt deg med splashen.. unødvendig spør du meg
sier meg enig.. fint men kunne gjerne slupper og trykker på 'enter'
likte denne siden svært så godt. men som fourpack sier -

Sitat av fourpack
Syntes det var stilig design jeg.. men du kan kvitt deg med splashen.. unødvendig spør du meg
Vis hele sitatet...
Liten tekst, click to enter er så jævlig unødvendig, i min mening så var menyen dårlig plassert.

Men synes siden er fin, kule effekter som det ikke blir for mye av; du har fått det bra til med flash
Fittesatananarkikommando
Cadex's Avatar
Donor
Legger meg på linje med de tidligere svarene, det er stort sett pent design. Det er likevel et par ting jeg vil kommentere:

Den mouseover-funksjonen er utrolig slitsom som en loop. Fint om den bare kommer en gang, også hovrer over knappen.

Dere sier dere bistår med ALT innen grafisk design, vis gjerne til mer enn nettsider for å henspeile til deres o-store fleksibilitet. Legg ut .pdf-er eller lignende av typiske papirbaserte medier dere lager.
Siden er norsk, men likevel skriver du "klick to enter", noe som forøvrig er feil da det heter "click to enter". Ellers var designet helt ok. Ikke spesielt nyskapende, men kanskje grei til formålet. Fikk litt flashback til da det å bruke flash på siden var et relativt nytt fenomen.
Ganske fin side!

Dere bør legge ut en portofoil!
a) Er ikke jeg som har laga den, egentlig. Har vært med på prosessen, men produksjonen i flash er ikke mitt verk. Uansett, takk for all konstruktiv kritikk.
Bortsett fra at jeg ikke vet hva "splash" er for noe...
Splash er det man ser helt først, der det står "klick to enter" ( heter vel egentlig "click" da ). Den er bare unødvendig og gjør mange irriterte.
Splash er bare et annet ord for åpningsside. Altså den første siden folk kommer til når de skriver inn adressen til nettstedet. Men det kalles bare en splash hvis siden ikke har en annen funksjon enn å fortelle folk at de kan f.eks "klikke her" for å komme inn på en side med innhold.

Edit: Var litt sein.
Sist endret av NoRemorse; 9. februar 2006 kl. 22:31.
Det som også var ille var at du ikke hadde noen detektering av Flash, så når jeg surfet inn på siden din med flash avslått (som jeg som regel gjør) ble jeg møtt av en tom grå side uten noen som helst informasjon om hvorfor.
Så ikke ille ut, men likte ikke splashen.
Syns ikke menyen skal loope, ble litt slitsomt som Devine sa. Teksten var veldig liten. Må ikke glemme at de som kanskje ser litt dårlig, og skal se siden. Og det er en god del eldre som ser litt dårlig, og det er vel gjerne til de dere sikter? (de eldre altså)
Ellers var det en ting jeg savnet, mulighet for og se hva dere har lagd til nå.
Sist endret av Glennhaldorsen; 13. februar 2006 kl. 18:18.
jeg synes gråtonen du bruker som bakgrunn utenfor flashen ikke passer inn.. vet ikke hvordan det kan forklares. Den virker litt lys i forhold til fargene på flashen. Forøvrig bør du kverke AA på teksten og blåse den opp litt. Vi "nesten blinde" trøbler med lesinga i høy oppløsning.

EDIT:
Så tittet jeg på koden din.. når du først har en stylesheet er det meningsløst med utdaterte atributter i body og i div-ene.

PS: hvis du gjør animasjonen din... 30px mindre, blir 800x600 brukerene glade
Sist endret av mads-b; 13. februar 2006 kl. 21:42.
usertitle import
bleh's Avatar
Liten skrift kanskje? Klarer såvidt å se hva som står der, og jeg har normalt syn liksom...
Fin side... For meg var tekst størrelsen bra nok, men så har jeg falkesyn og da :P
Sitat av MartinB
Fin side... For meg var tekst størrelsen bra nok, men så har jeg falkesyn og da :P
Vis hele sitatet...
Eller lav oppløsing?

--

Kul side det der, men sier meg enig i en del av det som er sagt her. Dropp den Klick to enter, det blir bare unødig styr. Prøv å gjøre teksten større, den er lavt leselig i 1280x1024 og uleselig på 1600x1200. 800x600 så ramla sia di litt utafor, det er ikke bra. Klem den inn under 800x600 bare for å være sikker.

Ellers var den veldig kul, men synes den tingen på menyen var litt overdrevet, kansje et litt mindre avansert hoverfunksjon.
+ Nyyydelig side

- Men en vanvittig plagsom ting er den lange lastetiden. Bare jeg holder over en link så må jeg vente en stund for de flashy tinga skal sirkle rundt den først.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Bare for å nevne det; nettsida vår vant førstepris i fylkesmessa for elevbedrifter i Troms her forleden. Og nest beste for logo. Hehei!
Pen side ja, dere som hadde laget layout til Lians Caravan og Fritid og ? http://www.lianscaravan.no/
Den har vi dessverre ikke lagt ut enda. Men når det er gjort kan dere få kommentere den også. Hurra for det.