Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 1976
Jeg kom til å tenke på at det ikke er så lenge til halloween nå...

Her hvor jeg bor pleier det å komme uhorvelige mengder drittunger for å ringe på og tigge godteri.

Derfor tenkte jeg vi kunne samle litt djevelskap man kan finne på mot disse...

En venn av meg rulla godteriet i chilipulver i fjor... trur ikke jeg har ledd så godt noen gang
fyll godteri med lakserolje
vi ga sånn til lærern vår, er helt jævlig.
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Barberblad er alltid like gøy
Krutt i marshmallows er alltid morsomt.
Hiv i litt rusmidler, sopp og slikt, så får unga en ekstra morsom kveld
noe jævlig sterkt.
kandiser fleinsopp å gi dem masse, si det går ut på dato og at de må spise alt med en gang

edit: RoMer: når skal jeg komme?
Cayennepepper.
gi dem knekkebrød så kommer dem ikke tilbake neste år
Opprinnelig postet av Loeve
Cayennepepper.
Vis hele sitatet...
hehehe
den var ikke så dum
Dere skal vel ikke drepe ungene?
Opprinnelig postet av Loeve
Cayennepepper.
Vis hele sitatet...
Kjøp heller red savina på den lokale innvandrersjappa.

Obs: Farlig.
Jeg har pleid å fylle godteposer med gulrotbiter. Antallet drittunger synker hvert år.
For all del folkens... ikke gi noe skadelig til småunger. Jeg kan se for meg VG overskriftene allerede
Lat som du ikke er hjemme..

Eller hvis de kommer i sånn santalusia så bare stå der å se på mens de synger, og sleng døra i tryne på de...

Både jeg å Mr.Bean kan bekrefte at det funker
Opprinnelig postet av NoRemorse
For all del folkens... ikke gi noe skadelig til småunger. Jeg kan se for meg VG overskriftene allerede
Vis hele sitatet...
Noe negativt med det? Slipper man jo denne amerikanskje høytiden, som bare er der for at unger kan få godter for ingenting, og bli enda fetere.
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
hehe, la det gå omvendt, du dytter opp døra, sånn at de begynner å kikke inn igangen, uten å se det, så spretter du frem fra ett hushjørne og skremmer dritten ut av de Element of surprise. Hvis du allierer deg med en venn, så kan de bli ganske så redde
Wiz
Trådstarter
10 0
Mange gode forslag her ja!

Blir moro på halloween
Totto hadde en bra da.
Noe som også kunke ha vært artig er å spyle ungene søkkbløte. En venn åpner døren, du har på deg svarte klær å "camper" i buskene f.eks. Vennen åpner døren, du hopper frem å brøler samtidig som du spyler dem ned og siden det er ellers kaldt på Halloween vil de bløte ungene nødt til å gå hjem. A fucked up Halloween for drittungene
Jeg hadde skrevet ut denne tråden her, og så hadde jeg skreket "LISTETRÅD" til dem.