Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2962
Noen av dere som vet hvor jeg kan finne Byggmakker reklamen?


boaboaboaboaboabåååååt
Fant ihvertfall ikke noe på byggmakker.no men det går vel ann å ta en tv-rip neste gang du ser på tv
Jeg leter også etter denne reklamesnutten. Om ikke hele filmen, så hadde i hvertfall lydklippet gjort seg.
Spørr under kontakt oss på byggmakker.no
▼ ... over en måned senere ... ▼
Vet ingenting
Noen som sitter på et lydklipp av den blå duden når han sier "dra til liverpool, drikke øl og kjøre dobbeltdekker buus, im blue baby." ?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg skal redigere en video, og trenger den byggmakker reklamen med han som står med drillen og kona kommer inn med et sløret blikk. Den med Donna summer låta Love to love u baby....

Har søkt youtube/gogglet etter den, den er heller ikke på http://www.byggmakker.no/no/Om_Byggm...Reklamefilmer/

Har noen tilfeldig vis rippet den ned? Trenger sårt denne reklamen, enten den med han som kommer inn i butikken og ser drillen på en utstilling, men helst den den han skrur og kona kommer inn...
▼ ... over et år senere ... ▼