Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2066
Mornsann.

Skal få nytt rom i kjellern etter jul, har anskaffet meg en lys rosa soffa :P noe som jeg finner ganske harry, derfor fikk jeg lyst til å gi rommet et lite "harry theme" noen som har ideer om ting jeg kan putte i rommet for å få harry følelesen?
takk-
Vel, det er jo hversin mening om hva som er harry og ikke da, så det må jo du nesten avgjøre selv da. Men sære farger, rosa, grønn, gul, samt pels, møblement bilder og maling på veggen osv, er med og utgjør helheten i rommet, så sats på en kombinasjon av de fargene og faktorene hvis du ønsker et rom som ingen egentlig vil føle seg komfortabel i. (forutenom deg selv?)
Sebramønster overalt
Sist endret av Rakettsau; 14. desember 2005 kl. 14:24.
En gråtass midt på gulvet, Mr.T plakat, masse bilfelger på veggen, og sist, men ikke minst en "puledokke" hengende fra taket...
Ting som blinker og "Horelys" er schlägere som ikke kan slå feil.. og gjerne ting du har stjelt i fylla.. sånn som skilt n shit
=) har ingen planer om å male om rommet, men pels og en stor raster av Mr. T kunne vært fett
Blinkende neon er en klassiker.
Men kanskje litt stressende hvis han f.eks. har tenkt å slappe av der.

Men rosa neon er greit :P
ut å "kjøp" en sånn benk de har på rasteplasser. så har du bord å stol i ett
Ølbokser på hyller og cd plater hengende på veggene
Parasoll inne.
Du må ha en 500w lyskaster og en oljeovn +litt fin sand iett hjørne i tillfelle "beach-party"
okey, det er ikke så stort dette rommet da:P blir nok plass til senga, ett skap, sofa, tv'n og et bord :P så en liten strand kan bli vanskelig :P
Sitat av ztaale
Ting som blinker og "Horelys" er schlägere som ikke kan slå feil.. og gjerne ting du har stjelt i fylla.. sånn som skilt n shit
Vis hele sitatet...
jeg har en del ting fra fylla, deriblant en slik en lampe som skrur på seg selv ved bevegelse, rimiflagg, parkerings skilt der det står "reservert lensmannen i verdal" og en del andre skilt
Sitat av Popp
jeg har en del ting fra fylla, deriblant en slik en lampe som skrur på seg selv ved bevegelse,
Vis hele sitatet...
Aha, der den er!
Neida, har aldri hatt en sånn
Men lurer veldig på hvordan du fikk den med deg!
Siden du var på fylla var det sansynligvis natt og da var det sansynligvis strøm på lampen
(skrur seg på når det kommer gjester så de ser hvor døren er)
Det går jo greit å demontere noe med strøm i seg hvis man er stø på fingrene men siden du stjal den i fylla så

Men harry ting, fluffy sølvpels er min "anbefaling", dekk alt i rommet med det så rommet blir som et vrengt dyr!
Tapeter fra 70 tallet(finn på loppemarkeder ol) er også ganske harry!
Her er noen eksempler
Sist endret av Henriken; 14. desember 2005 kl. 17:07.
lag nå for all del noe som er så gjennomført harry at det blir stilig

Siden du allerede har en rosa sofa, ta den helt ut: rosa sengetrekk, hvite vegger, pastellfargede plakater, discokule i taket

så er det bare å dempe belysningen, kjøre igang litt Marvin Gaye og peise på
Hmm.. Hva er egentlig vitsen med å lage et "harry theme" på rommet ditt? Kan du ikke ha noe du liker isteden?
hva om jeg liker harry da?
Elgehode på veggen =)
Glem ikke den lilla og grønne grilldressen som henger til tørk over en åpen skapdør! :P Lag også en plakat med "I <3 SCHWENSKETURER!" skrevet i sølv, + "elgfare"-klistremerker på skapdørene, sammen med de andre forslagene er da rommet ditt komplett.
hehe, jeg er veldig glad i svenske turer faktisk :P 3 kvarter til svinern fra der jeg bor :P hehehe
Sitat av Henriken
Aha, der den er!
Neida, har aldri hatt en sånn
Men lurer veldig på hvordan du fikk den med deg!
Siden du var på fylla var det sansynligvis natt og da var det sansynligvis strøm på lampen
(skrur seg på når det kommer gjester så de ser hvor døren er)
Det går jo greit å demontere noe med strøm i seg hvis man er stø på fingrene men siden du stjal den i fylla så
Vis hele sitatet...
Det har jo seg slik da at jeg visste at disse ikke tåler å bli dratt i den der sensoren, da knekker den og mest trolig faller kabla ut og kortslutter..
Lavalampe er jo et must.
tror jeg har en lava lampe liggendes et sted *titte titte*
jeg skal forresten pynte rommet til jul, hele taket skal dekkes med juletrelys
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Neonlys-skilt er jo og et must

Ungkar/harry ^^