Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1302
Er en del tråder her om sanger og slikt, ser det er en del folk med peiling her så jeg prøver.

Jeg leter etter en technolåt. Jeg har ikke peiling på hva den heter, men det er sekkepipe
musikk med i den. Er også en mann som driver å skriker ''listen to my bagpipe''.
Har prøvd Google uten hell. Håper noen av dere vet hvilken sang jeg snakker om.
Kanskje Dj Alligator? Dårligere "synging" i de låtene hans skal man leite lenge etter.
Krid P - Bagpipes
Tusen, tusen takk PretendeR! Hadde du bodd her oppe hadde jeg spandert fylla på deg!
Siden det er startet en "ny sang" tråd spør jeg om hvilken sang/artist som har laget sangen som er i G-sport reklamene! En dame som synger.
Jeg fant ikke "rediger" knappen, så jeg skriver bare en ny melding:
Den sangen jeg tenkte på, er den som spilles i denne remklamefilmen!
http://www.g-sport.no/upload/g-sport/video/GSport.mpg
Tror dette har blitt tatt opp før, og tror faktisk jeg sendte de en mail om det. Finner hverken tråden eller mailen i dette øyeblikk, men skal si ifra om jeg gjør det. Tror svaret deres var at låta var spesiallagd for reklamen, men husker ikke om de visste hvem artisten var.