Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 983
Jeg hørte om denne nettsiden man kunne sjekke ut hvor mye en person har spillt wow ved og taste in navnet på WOW brukern eller karakteren?

kan noen fortelle meg hva denne nettsiden heter?
Part time ninja
locked65's Avatar
Wowarmory? Google.it
Wowarmory gir ikke informasjon om hvor mye man har "played" på karakteren.
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Hmm mener du den siden hvor man kunne se aktiviteten til charactern? Opprettelses dato, leveler og guilder osv?

EDIT: Den husker jeg desverre ikke navnet på -.- .
Sist endret av Cheroxx; 29. desember 2008 kl. 20:22.
http://www.warcraftrealms.com/ har census av de fleste karakterer.

Alternativt, hvis du har tilgang til vedkommendes innloggede spillklient, kan du bare skrive /played.

Og kontosidene på www.wow-europe.com gir også fullstendig informasjon om når kontoen ble opprettet m.m.
Sist endret av amanita; 29. desember 2008 kl. 20:38.
Jeg har støtt på en del sider som har loggført og brukt statistikk fra wow armory til å trekke konklusjoner, og legge dette inn i søkbare databaser, et eksempel på hva noen av disse sidene kunne presentere var at du kunne få en historie over hvilke guilds du hadde vært i, og om du hadde på armory fått deg et nytt item, ville siden bindet det itemet opp til guilden, slik at du kunne se en item summary fra guilds du hadde vært med i tidligere. Husker dog ikke navnet på siden, men google.it så finner du den sikkert
▼ ... over en uke senere ... ▼
Xfire er genialt