Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1194
Hei.
Jeg lurte på om noen vet om noen bra USB-hacks der ute. Jeg er ikke ute etter disse som putter malware inn på maskinen, men de som finner informasjon. Det kan være MSN passord, passord lagret i nettleser, surfehistorikk, osv. Meningen er å finne informasjon på egen PC, samt finne ut hva som egentlig finnes av slike program (og tenke på egen sikkerhet)

Takker på forhånd.
Sist endret av blabla2; 15. mai 2008 kl. 15:29.
En enkel batch fil fikser dette.


Søk så finner du den. Har sett den ca. trettentusentrehundreognittisjukommaførtito ganger
Det enkleste blir vel en keylogger, som installeres i bakgrunnen med en gang USB-pinnen plugges i...
How to autorun programs from USB Flash Drive

Dersom du skal begynne å kopiere passord etc. må du på forhånd vite hva passordfilene heter...
Og eventuelt hvor de ligger.

[EDIT:] eller gjør som LeChuck sier.
Sist endret av Turbolego; 15. mai 2008 kl. 15:44.
Trådstarter
3 0
Ja, akkurat. You made my point :P
Det er et hav av applikasjoner der ute og jeg har ikke anledning til å prøve alle (det er ihvertfall ikke verdt det). Derfor lurer jeg på om dere vet om noen, gjerne har prøvd noen. I det minste kjenner en som kjenner en som har prøvd en. Hehe

Tuorbolego: Det er default hvor passordfilene ligger i program som MSN, nettlesere (IE, FF Opera). Samme med browserhistorikk, så det er neppe noe problem. Men greiene må dekrypteres og hentes raskt ut. Kan ikke gjøre det manuelt. Da forsvinner meningen.
Sist endret av blabla2; 15. mai 2008 kl. 15:41.
Sitat av Turbolego
Det enkleste blir vel en keylogger, som installeres i bakgrunnen med en gang USB-pinnen plugges i...
Vis hele sitatet...
Han spesifiserte jo at han ikke var interessert i å legge inn malware.

Sjekk ut U3 Switchblade, gjerne i kombinasjon med pwdump, samdump, messenpass etc.
Um... det jeg gjorde da jeg ville ha adminpassord på skolen, var å lirke ut harddisken, koble til en "s-ata to usb" kabel, og overføre det jeg ville ha til min egen laptop...

Dersom du har fysisk tilgang til maskinen over lengere tid, kan dette være den enkleste og mest effektive...

Kopiér alt!
Trådstarter
3 0
Klart det enkleste er å ha fysisk tilgang til maskinen, men det er jo hele greia med USB. At man skal slippe det... Har sjekket litt på swichtblade før, men aldri så inngående. Dette er jo en av de klart mest kjente. Takker for den

Setter fortsatt pris på flere forslag!
Sist endret av blabla2; 15. mai 2008 kl. 15:49.
Prøvde Swichblade på min USB penn i dag.
Fungerer utmerket men mammas anti-virus program likte ikke usb pennen når jeg prøvde å installere Swichblade.
(Jeg brukte ikke det mot mammas maskin)
får man tak i filene når man ikke er pålogga en xp bruker? bare slått på maskina?
om du trykker ctrl+alt+delete og logger inn som administrator, hvis den fortsatt er uten pwd, vil du da kunne hente info fra andre brukere ved bare å sette inn usb-pennen?