Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2237
Tok 2x200 mg tramadol stada, altså depot-tabelett, for 4 timer siden. Kjenner ingenting, absolutt ingenting.
Går på wellbutrin og quetiapine (begge også depot) daglig.

Tok i tillegg en til 200mg for én time siden angrer på at jeg ikke knuste denne først.

Nå vurderer jeg å ta en pils, bare for å se om om det hjelper på.

Hva tenker dere? Er det zero joy?
Anonym bruker
"Blå Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Leveren klarer ikke mer en 50-100 mg om gangen, du må stagnere dosene. Å ta 200 mg på en gang er waste da det vil ikke bli tatt opp. Del den i 4, knus og ta 50 mg om gang, vent 15-30 min og ta 50 til, til du når 150-200mg om du ikke har toleranse. Stada tablettene har en SR mekanisme, som gjør det vanskelig å misbruke da det blir om til geleform når det kommer i kontakt med vann. Det vil fungere raskere en om du ikke knuser, men jeg kjenner ikke full effekt før etter 3 timer med peak på 6. time om jeg bare knuser og chugger som regel. Varierer, av og til raskere.

Jeg prøver å finne ut måter å omgå SR mekanismen på, i tråden her: https://freak.no/forum/showthread.php?t=337930
Trådstarter
8 1
Wow ok takk.

For prøve det om 2 uker da����x♂️
Jeg blir kvalm og får kløe av så store mengder tramadol. Så kan du jo regne med forstoppelse også. Den tar litt smerter det skal den ha. Ellers lite moro.
Trådstarter
8 1
Men... Det er depot da, skal jo frigi over tid som du beskriver
Sitat av Krompen Vis innlegg
Men... Det er depot da, skal jo frigi over tid som du beskriver
Vis hele sitatet...
Noen får bedre effekt av depot tramadol siden det gradvise opptaket visstnok medfører at en større andel o-desmetyltramadol(o-dsmt) dannes. Det er denne som gir rusen.

Det er dog ikke alle som er i stand til å få noen særlig god effekt av tramadol. Tror det er noe sånn som 1 av 3 personer den ikke biter på.
Hjelper niks nada på smertene mine lenger, men har blitt helt på felgen etter jeg har slutta på di
▼ ... over en måned senere ... ▼
funker hvis man har lav til ingen toleranse.. pleide kjøpe par brett av kompis som fikk 100 pk hver 3 mnd... Tok jeg 2 stk hadde jeg en dag i bliss depot da. Så det slippes ut litt og litt over de 9-12 timene det funka som best
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wellbutrin kan gjøre at du får null effekt av tramadol, det opplevde jeg og det var ikke unormalt iflg apoteket. Førte til at jeg måtte bruke oxy som smertelindring
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spiste 16 tramadol piller på 2 dager når jeg var 15 uten toleranse og fikk ingen rus egentlig, eller kanskje litt men det er ikke så behagelig.

Man blir bare nummen egt.
Fikk ett brett 200mg Depo av en bekjent pga smerter. Og jeg ble helt røvkjørt. Kvalm i 16 timer. Hjernen virket som sirup generelt bare dårlig i kroppen. Men enda smerter. Så etter og ha tatt en så fikk han resten av brettet i retur. Skal aldri ta det skvipet igjen. Bruker foresten ingen rusmiddler til vanlig. Veier rundt 100kg
Tramadol virker ved å endre smerteoppfattelsen og heve smerteterskelen. Ca. 10x% av befolkningen omdanner ikke tramadol til det aktive stoffet som gir smertestillende effekt og vil derfor ikke få god smertelindring.. Prøv en siste gang om du er desp og knus den totalt før du svæljer
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Får 50 bikkjebein og en tramadol på 30 mg. Vil jeg få noe form av fks to bein og den tramadolen? Går på metadon fra før. Takk for evt svar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Leveren klarer ikke mer en 50-100 mg om gangen, du må stagnere dosene. Å ta 200 mg på en gang er waste da det vil ikke bli tatt opp. Del den i 4, knus og ta 50 mg om gang, vent 15-30 min og ta 50 til, til du når 150-200mg om du ikke har toleranse. Stada tablettene har en SR mekanisme, som gjør det vanskelig å misbruke da det blir om til geleform når det kommer i kontakt med vann. Det vil fungere raskere en om du ikke knuser, men jeg kjenner ikke full effekt før etter 3 timer med peak på 6. time om jeg bare knuser og chugger som regel. Varierer, av og til raskere.

Jeg prøver å finne ut måter å omgå SR mekanismen på, i tråden her: https://freak.no/forum/showthread.php?t=337930
Vis hele sitatet...
Dette ante jeg ikke, har selv aldri merket noe av tramadol, ikke hvis jeg prøver engang, så takk.