Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 911
Hei, er det noen her som vet om et gratis program som kan skrive ut PDF-filer,
et i likhet med Adobe Acrobat Distiller?
Søk på google, og du vil finne.
Sitat av hagebakken
Hei, er det noen her som vet om et gratis program som kan skrive ut PDF-filer,
et i likhet med Adobe Acrobat Distiller?
Vis hele sitatet...
Som 'q-wEr' sa:

"Søk på google, og du vil finne.", men hva er problemet med Adobe Acrobat egentlig?
Problemet er at Acrobat ikke er _gratis_ som vedkommende ville ha
cutePDF, men vær obs på at den takler bilder dårlig. (du kan bruke den selv om du ikke restarter maskinen etter installasjon (det er en feature for win95/98/me))
Sist endret av meitemark; 10. juni 2005 kl. 19:31.
OpenOffice.org har den funksjonen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Fant en glimrende, gratis og ikke minst lynrask pdf-reader: Foxit Reader. Farvel Adobe, farvel.
Tusen takk for Foxit Reader DonTomaso, funker mye bedre enn Acrobat reader.
Hvis dere fjerner plugins fra adobe reader, så blir den mye kjappere.
CutePDF Writer: Last ned.
Du trenger og en PS2PDF converter. Som feks. GNU Ghostscript 7.06: Last ned.
MyMorph

Konverter (og massekonverter) filer til PDF-format. Blant de mange formatene som kan konverteres er de mest kjente: bmp, doc, xls, gif, htm, jpg, pcx, png, ppt, txt, tiff, wk1, wk3, wpd, wq1.
Takk for tipset DonTomaso, har alltid plaget meg at adobe acrobat er så tregt.
Kan noen av dere som har installert Foxit Reader svare meg på om den legger seg som plugin i Internet Explorer og/eller Mozilla/Opera slik som Acrobat Reader?
Det jeg gjorde var at jeg avinstallerte Acrobat og lastet ned Foxit, gikk inn i Foxit (bare for å se), så gikk jeg ut igjen søkte på "pdf" i google og valgte en link. Da kunne jeg velge at den skulle ååne pdf fila i Foxit.

Jeg bruker Firefox