Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2690
Da begynner det å bli en stund siden vi hadde en turnering og jeg tenkte å kjøre i gang en ny en nå som jeg har litt mer tid for hendene etter eksamen. Mye av reglene blir som sist.

Påmeldingsfristen er: Søndag 19.06 klokken 21:00


Sitat av etse Vis innlegg
Hei.

Nå er det enn stund siden vi hadde turnering her på forumet, og tenkte det kunne være gøy å dra i gang en ny turnering, nå som spillet er i release og alle har en mulighet til å delta (gitt at de har kjøpt spillet). Folk burde og ha fått rukket og spillt litt; så håper dette kan ble en suksess.

Hvem kan delta? Alle kan delta i denne turneringen, så lenge du er registrert medlem på www.freak.no. Hvor god du er i StarCraft 2, eller hvor mange poster du har på forumet har ingenting å si.

Premie? Heder, ære og en date med forconin med selvfølgelig alt som følger etter en date.

Når? Turneringen vil starte mandag 20.06. Jeg vil sørge for at det ikke blir kamper alt for ofte, målet blir cirka 1 kamp per dag. Hvor lenge den vil pågå kommer helt an på hvor mange som melder seg på. Så sørg for at du i det minste har mulighet til å spille en kamp hver kveld fra start-tidspunktet til turneringen er over.

Regler? Reglene er bruk sunn fornuft, hvis noen gjør noe som logikken tilsier det egentlig burde være regel mot så blir de disket fra turneringen. Og er noen i tvil så snakk med meg så har jeg det siste ordet i en hver tvist.
- Det skal spilles Best av 3.
- Første map skal være Metalopolis
- Taperen velger map etter dette.

Følgende maps kan spilles:
  • Metalopolis
  • Xel'Naga Caverns
  • Shakuras Plateau
  • Tal'Darim Altar LE
  • The shattered temple

Hvordan melder jeg meg på? Skriv et svar i denne tråden med følgende informasjon:
Forumnick:
Ingame nick:
Char-code:
(Vil ha forum-nicket og, så jeg lett kan copy-paste det inn i et dokument - og ja, jeg er for lat til å måtte skrive det selv ^^)

Eksempel:
Forumnick: Etse
Ingamenick: Kashug
Char-code: 674
Vis hele sitatet...
Konge. Bra tilltak! Tenkte på noe lignende selv, men ble visst helt forglemt. Jeg regner med at jeg er hjemme til 21:00, så tipper jeg får deltatt.

Forumnick: Restyle
Ingame nick: Restyle
Char-code: 565

Det hadde hvert kult om folk inkluderte link til b.net-profil også!
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1160942/1/Restyle/
Nick: Forconin
Charcode: 897
Forumnick: onClipEvent
Ingame nick: FluffyCat
Char-code: 690

Bare pass dere, jeg liker ost! Bare tuller
Forumnick: Goophy
Ingamenick: Goophy
Char-code: 791
Sinis
Sinis
766
Forumnick: Exty
Ingamenick: Exty
Char-code: 575
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av Restyle Vis innlegg
Konge. Bra tilltak! Tenkte på noe lignende selv, men ble visst helt forglemt. Jeg regner med at jeg er hjemme til 21:00, så tipper jeg får deltatt.

Forumnick: Restyle
Ingame nick: Restyle
Char-code: 565

Det hadde hvert kult om folk inkluderte link til b.net-profil også!
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/1160942/1/Restyle/
Vis hele sitatet...
Er det tilfeldig at din charcode er det samme som antall achievement-poeng du har, eller så du tilfeldigvis feil?
Sitat av etse Vis innlegg
Er det tilfeldig at din charcode er det samme som antall achievement-poeng du har, eller så du tilfeldigvis feil?
Vis hele sitatet...
Det er bare jeg som driter meg ut Riktig charcode er 797
Ahh, skulle gjerne blitt med, men er desverre på ferie ^^ Flott tiltak, blir med i fremtiden.
Vurderer men er superdupermassealtformye rusten så er knapt nok verdt gold league.. Skal/skal ikke? Jeg kan være step-in f.eks eller no lignende hvis dere blir for få eller en ikke kan. Ble mørbanka sist turnering husker jeg men, det var morro og verdt det!
Ukjent
Trådstarter Donor
Vel, jeg er selv i silver-league for tiden og jeg deltar så det finnes folk i alle nivåer.
Sitat av ballestank Vis innlegg
Vurderer men er superdupermassealtformye rusten så er knapt nok verdt gold league.. Skal/skal ikke? Jeg kan være step-in f.eks eller no lignende hvis dere blir for få eller en ikke kan. Ble mørbanka sist turnering husker jeg men, det var morro og verdt det!
Vis hele sitatet...
Jeg er en gold league player (Ble demota fordi jeg prøvde å spilel zerg en hel dag, ikke lurt ) og jeg deltar.

Altså, det er bare for morrosskyld, ikke vær redd for å tape, etc. =)
Forumnick: Kjell_T_Ring
Ingame nick: bAdDefiler
Char-code: 667

edit: hadde vært gøy om folk slang med leaguen sin ogsån er selv silver for de som måtte lure:P
Sist endret av Kjell_T_Ring; 11. juni 2011 kl. 23:02.
Forumnick: Tarves
Ingamenick: Hydro
Char-code: 749

http://eu.battle.net/sc2/en/profile/511433/1/Hydro/
naw har gledet meg til neste sc2 turnering veldig lenge og selfølgelig er det akkuratt den dagen jeg skal vekk vell vell får håpe det ikke blir altfor lenge til neste gang ? og gl hf til alle
Forum-navn: bbqtime
Starcraft 2 nick: BBQTIME
Char-code: 523
Pokker, jobber jo den kvelden.. "glhfgg"
HMM. skal jeg komme og 6poole dere?
Forum: Dude!pewpew
B.Net: Loobs.979
Forumnick:Kugie
Ingamenick: Kugie
Charcode: 723
Noen som kæster? Jeg liker best å se på
hehe, alle som sier de bare er i silver/gold osv.. jeg har enda ikke spillt 1v1 tørr det ikke :O
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Jeg kan shoutcaste
Sitat av etse Vis innlegg
Vel, jeg er selv i silver-league for tiden og jeg deltar så det finnes folk i alle nivåer.
Vis hele sitatet...
Interresting..! Har du hatt en god pause du da eller? Hadde vært morro å delta!
Sitat av Exty Vis innlegg
hehe, alle som sier de bare er i silver/gold osv.. jeg har enda ikke spillt 1v1 tørr det ikke :O
Vis hele sitatet...
Haha! Akkurat det sa jeg første gangen, og må innrømme at de første gamesa var litt ubehagelige =/ PM meg, så kan vi øve sammen

Sitat av mu99 Vis innlegg
HMM. skal jeg komme og 6poole dere?
Vis hele sitatet...
Bare gjør det du, så skal JEG eie DEG

AAAååh gleder meg syykt til å ha turnering med freaksa
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Altså, det er bare for morrosskyld, ikke vær redd for å tape, etc. =)
Vis hele sitatet...
Såklart! Det er kjempeartig selv hvis man taper! Jeg tror dere har klart å overtale meg^^

Kommer med nick og nummer i morgen den dag.

Eller idag..

Nick: Pungjizzkhan
Code: 615
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Jeg kan shoutcaste
Vis hele sitatet...
Høres bra ut. Ville vært gøy med en caster i hvertfall i finalen; og om du har tid til å ta å caste flere kamper enn det må du for all del gjøre det. Men da må du avtale med spillerene siden jeg ikke kommer til å fast-sette noe klokketidspunkt om når på dagen kampene skal spilles; utenom i finalen.
Halla! Er det noen i bronze - gold som trenger en partner til å øve med? Jeg gjør iallefall det, så hvis noen har lyst til å øve med meg, seend PM =)

Bryr meg ikke om hvilken race du er, men må virkelig øve mot Zerg!
Jeg spiller Zerg, du kan øve med meg.

Forøvrig går det an å henge på #nff.sc2 på EFnet.
Forumnick: Hanzenz
Ingame nick: Hanzenz
Char-code: 959
Forumnick: iMoan
Ingamenick: Hurricane
Char-code: 980
Ukjent
Trådstarter Donor
Minner om at fristen for påmelding går ut 21:00. Jeg vil sette opp brackets da og tidsfrister for når de forskjellige rundene skal spille. Det blir single elimination.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Halla! Er det noen i bronze - gold som trenger en partner til å øve med? Jeg gjør iallefall det, så hvis noen har lyst til å øve med meg, seend PM =)

Bryr meg ikke om hvilken race du er, men må virkelig øve mot Zerg!
Vis hele sitatet...
her har du zerg'n din. Send en PM så skal jeg legge deg til på b.net når jeg er hjemme fra jobb.
Ukjent
Trådstarter Donor
Påmeldingen er over, laget en ny tråd for å håndtere kampene og posting av resultater. Denne finner dere her: http://freak.no/forum/showthread.php?t=190406
Forumnick: i<3u
Ingamenick:AiDz
Char-code:985

Kanskje litt sent men en kompis ville være med..