Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2913
Hørte om spillet for lenge siden, men har tatt en titt på et par trailere i det siste..

Dette spillet må bli sykt bra! sjekk www.gametrailers.com

Noen som kanskje vet noe om realese daten?

eller noen som vet om noen andre spill som muligens kan slå igjennom !
Noen andre spill som muligens kan slå gjennom? Ja, et par hundre. Utgivelsesdatoen er ikke satt, og alt utover det er kun spekulasjoner.
KONTOR 3.
Er vel ingen utgivelsedato gitt enda?
keeg2k5's Avatar
Trådstarter
59 9
hehe, kan ikke vente på at det skal komme :P
men har ikke peil på noen strategi spill som kommer snart?
red alert 3 var skuffende håper på noe bedre snart
Kommende strategispill til PC:
Tom Clancy's EndWar.
Warhammer 40K: Dawn of War 2.
Empire: Total War.

For flere kommende strategispill: http://tothegame.com/gamebrowse.asp?...ory=sca&page=1
Starcraft 2 kommer til og bli dårlig. det er ALT for store forventninger til det som jeg tviler de klarer og tilfredstille.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Starcraft 2 kommer til og bli dårlig. det er ALT for store forventninger til det som jeg tviler de klarer og tilfredstille.
Vis hele sitatet...
Tror du undervurderer starcraft fans, jeg spillte starcraft natt og dag da de fleste medlemmene her på forumet lekte i sandkassa og spiller fremdeles spillet nå og da. Det blir en nostalgifaktor i fornyet pakning og noen nye units noe som er mer enn nok for meg til å game videre.
Sist endret av Dodecha; 23. januar 2009 kl. 15:48.
Bør vel også nevnes at Blizzard etter all sannsynlighet er den spillutvikleren med de klart beste salgstallene i forhold til hvor mange spill de har gitt ut, og ikke uten grunn.
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Starcraft 2 kommer til og bli dårlig. det er ALT for store forventninger til det som jeg tviler de klarer og tilfredstille.
Vis hele sitatet...
Jeg skal overse alle og/å skrivefeilene dine og bare medele at jeg har vente alt for lenge på SC2 til å bli skuffet over det
De har jo gått til brukerne om diverse råd nå, ettersom de selv ikke tok sjansen på å gjøre for store endringer uten spillernes godkjennelse. Så det virker som de har et stort press på seg
Sitat av dico Vis innlegg
De har jo gått til brukerne om diverse råd nå, ettersom de selv ikke tok sjansen på å gjøre for store endringer uten spillernes godkjennelse. Så det virker som de har et stort press på seg
Vis hele sitatet...
Blizzard har stort press på seg uansett hva de gjør, fordi man forventer så mye av dem. Og selvsagt klarer de å levere hver gang.
▼ ... over et år senere ... ▼
Sitat av Toadftw Vis innlegg
Starcraft 2 kommer til og bli dårlig. det er ALT for store forventninger til det som jeg tviler de klarer og tilfredstille.
Vis hele sitatet...
hahaha - You sure?

beklager at jeg tar opp gammel tråd!
Sc2 for tha life! <3
Benytter tråden til å be alle nFF-ere som spiller SC2 til å pelle seg inn på #nff.sc2 på efnet! Vi har også en chat ingame: nff, men den brukes så og si aldri.
Sitat av Restyle Vis innlegg
Benytter tråden til å be alle nFF-ere som spiller SC2 til å pelle seg inn på #nff.sc2 på efnet! Vi har også en chat ingame: nff, men den brukes så og si aldri.
Vis hele sitatet...
litt i villrede ang. hvordan jeg finner denne channel'n.. må jeg være logga inn eller noe?
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
hahaha - You sure?

beklager at jeg tar opp gammel tråd!
Vis hele sitatet...
Ja det suger, likte 1ern mye bedre. Fikk mye mer *WOW* følelse av den første.
For å komme inn på ingame-chatten går trykker man bare på chatteikonet rett til venstre for klokka ingame (må være logget inn), for å bruke #nff.sc2 trenger du en IRC-klient

Teskjeguide her: http://freak.no/forum/showthread.php...ight=guide+irc
langt over 3 milioner som spiller det er uenig med deg
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Xernox Vis innlegg
Ja det suger, likte 1ern mye bedre. Fikk mye mer *WOW* følelse av den første.
Vis hele sitatet...
Må bare si at siden de har solg rundt tre millioner, så det kan vell ikke kalles "dårlig"? i tilegg syns de fleste som har kjøpt dette at det er ganske bra.


Men det endrer vell ikke din personlige mening.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
langt over 3 milioner som spiller det er uenig med deg
Vis hele sitatet...
Black Ops solgte 5-6 mill første dagen, det betyr ikke at det er det beste spillet.
Det betyr bare at folk har alt for høye forhåpninger.
Sist endret av Xernox; 12. mai 2011 kl. 17:18.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Ale jeg vet om som spiller starcraft 2 brenner virkelig for det, og det beviser vel at det er et utrolig godt laget spill? Selv bruker jeg sikkert minimum 2 timer daglig på å se på streams og youtube casters + at jeg gamer en del, spillet er rett og slett jævlig bra og seriøst. Er faktisk en god håndfull mennesker som lever av å spille starcraft (heldige folk).

Edit: La nettopp merke til at denne tråden var noen år, beklgaer nekro-posting. :/
Sist endret av LesPaul; 12. mai 2011 kl. 17:47.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Er faktisk en god håndfull mennesker som lever av å spille starcraft (heldige folk).
Vis hele sitatet...
Vil ikke akuratt kalle dem heldige. De har jo jobbet bakenden av seg for a bli sapass gode. De beste spiller minimum 10 timer hver bidige dag, gjerne oppimot 14-16 timer ogsa.

Sinnsykt hardt arbeid, ikke luck.
Det er mange, mange fler som lever av å spille SC Brood War (Korea)

Anyways, nå har jeg sett på replays, og spilt pirate SC2 i to måneder, og endelig er spillet kjøpt og installert

Noen Bronze spillere her som vil spille? Tar gjerne en 4v4 med freaksa!
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Det er mange, mange fler som lever av å spille SC Brood War (Korea)

Anyways, nå har jeg sett på replays, og spilt pirate SC2 i to måneder, og endelig er spillet kjøpt og installert

Noen Bronze spillere her som vil spille? Tar gjerne en 4v4 med freaksa!
Vis hele sitatet...
Gi meg ingame nick og kode
Er bare å skrike ut om dere trenger folk
per , 778
er alltids med å rumbler litt i bronze jeg

GLHF - 666
FluffyCat
690

NB: Jeg er VELDIG n00b, og har ikke tatt placement matchene enda :P
bAdEpicLB #488 her
Blir gjerne med på noen teamups! Legg meg til og snakk når jeg er online, så skal jeg legge deg til!
TheNameless #367

må gjerne legge meg til viss noen vil spille
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Bomba 979 her

legge meg til
bAdDefiler - 667 er med jeg, bare å legge meg til
Som nevnt i mange andre tråder kom dere på IRC i stede for å skrive her i forumet og håpe på å finne noen å spille med.
Bli med på kanalen #nff.sc2 på efnet, og da kan dere i samme slengen joine #nff kanalen for å diskutere alt annet også
ModaLitsu#147
eller "ari1@hotmail.no"

Spiller terran i high diamond/low masters, er også aktivt medlem av "www.sc2.no" Whisper meg ingame hvis du har lyst til å ta en game.
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen som er up for noen team games ?